LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neem nooit Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Cr@m »

Klopt je kan binnen 4 weken kosteloos opzeggen ... Maar alleen telefonisch !! Gelukkig was alles zo geregeld en heb niet een poos in de wacht gestaan.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:Je mag inderdaad 30 dagen proberen , maar als je aan een hele drukke weg woont ken je het beter niet nemen, dan krijg je veel storingen.
Dit is precies waarop ik doel. KPN weet zelf dat digitenne een brakke technologie is. Ze laten het je proberen zodat je later niet kunt zeggen, ja maar de kwaliteit is zo slecht en ik wil ervan af. Ze dekken zichzelf hiermee in, want ze kunnen dan zeggen, ja maar u kon het proberen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door ciske »

olaf79 schreef:Dit is precies waarop ik doel. KPN weet zelf dat digitenne een brakke technologie is. Ze laten het je proberen zodat je later niet kunt zeggen, ja maar de kwaliteit is zo slecht en ik wil ervan af. Ze dekken zichzelf hiermee in, want ze kunnen dan zeggen, ja maar u kon het proberen.

vind ik een beetje onzin, heb zelf digitenne, woon aan een redelijk drukke weg en het is nog altijd mijn keus om iets te nemen. Ik vind het netjes dat je het 30 dagen mag proberen mag je bij de meeste niet.

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Cr@m »

Nou vorige week is m n pakket netjes opgehaald. Nu krijg ik regelmatig post van KPN of ik tevreden ben met Digitenne :roll: De administratie is daar dus ook een puinhoop.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door ciske »

Cr@m schreef:Nou vorige week is m n pakket netjes opgehaald. Nu krijg ik regelmatig post van KPN of ik tevreden ben met Digitenne :roll: De administratie is daar dus ook een puinhoop.

beter de vraag of je tevreden bent , dan post met rekeningen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:vind ik een beetje onzin, heb zelf digitenne, woon aan een redelijk drukke weg en het is nog altijd mijn keus om iets te nemen. Ik vind het netjes dat je het 30 dagen mag proberen mag je bij de meeste niet.
Digitenne is een soort russche roulette. Werkt het, heb je mazzel. Werkt het niet tsja...
KPN weet dat het een moeizame technologie is en biedt daarom het 30 dagen zonder verplichtingen aan. Daarmee heb je een redelijk tijd om testen of het uberhaupt werkt of de kwaliteit redelijk is.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door ciske »

Digitenne is een soort russche roulette
dat is jouw mening, niet de mijne.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:
Digitenne is een soort russche roulette
dat is jouw mening, niet de mijne.
Dat is het mooie van een forum. Je hoeft het niet eens te zijn met elkaars mening om toch zinvol over iets te discussieren.

denankay
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2010 22:57

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door denankay »

even een en ander terug zitten lezen

een bericht op 17 december 2011
pakket vorige week opgehaald en krijg steeds post of ik tevreden ben
vind ik wel raar na een week al meerdere post hierover maar goed

ik heb digitenne ook de insteekkaart en de losse tuner
insteekkaart werkt goed met een kleine antenne
met de losse decoder ging het helemaal mis allemaal blokken
gebeld met digitennen en deze hebben mij een buiten antenne gestuurd sindsdien werkt deze decoder perfect

bij nieuw abbonement 35 euro activatie kosten vind ik wel een beetje extreem veel want ze hoeven alleen de cijvers in te voeren van de smartcard

wat betreft het klagen kom op mensen je maakt een keuze dit wil zeggen dat je achter je besluit staat om een product te nemen
en elke keuze die je maakt doe je zelf en moet je zelf de verantwoording voor dragen. dus eerst even lezen op diverse forums en dan pas keuzes maken.
ik heb digitenne op een slaapkamer en verder heb ik upc in huis.
over beide heb ik niet te klagen omdat ikzelf de keuze heb gemaakt.
denk daar eens over na.

mvg dennis

Gesloten