LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neem nooit Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Marssjo »

@four-eyes

Wel eens aan een schotel gedacht ??

@Martin1976

Hou je adviezen maar voor jezelf. Voor mij kom jij totaal ongeloofwaardig over met je uitspraak:
dat, en natuurlijk de perfecte beeld- en geluidskwaliteit!
Mensen die dit beweren geven namelijk blijk van zeer weinig technische kennis en op zulke "adviezen" zit hier niemand te wachten.
Het lijkt er bijna op dat je er nog geld van KPN voor krijgt......

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door four-eyes »

@ Marssjo

Ja, we hebben aan een schotel gedacht, maar ik wil zo'n ding niet aan de achtergevel. Ik ben geen turk of marokkaan.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

@marssjo: ook ik krijg er geen geld voor maar ben het helemaal eens met Martin, perfecte geluids- en beeldkwaliteit ook op mijn grote tv!!!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Jonjo »

Sorry KPN, hier nog een met fantastisch beeld en dito geluidskwaliteit. Komt jouw tv soms van de aldi?

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

@ KPN: Hmmm... Jammer hè als andere mensen wel een antenne kunnen richten!!! Helaas heb jij die mogelijkheid niet, terwijl het toch zo makkelijk is om aan te sluiten... Helaas lukt niet iedereen dat, dat blijkt maar weer: zonde maar pech voor jou, geeft je nog niet het recht om anderen uit te foeteren.

Trouwens het voordeel wordt al groter bij KPN, nu voor maar 6,95 per maand!!! Dat scheelt dus 10 euro per maand in vergelijking tot de upc bijv.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

@rcb1978
Och joh, ik had/heb meer dan 90% signaal en 100% kwaliteit, dus dat lijkt mij meer dan goed genoeg gericht...

Gelukkig heb ik al lang een schotel, die echt wel wat lastiger is om te richten dan een digitenne, maar ondanks deze "handycap", is het beeld nagenoeg 1500x beter dan bij Digitenne!

Tja, omdat afsluiten al te veel gedoe en te ingewikkeld is voor KPN, heb ik ook nog steeds (gratis) Digitenne en kan ik het heel goed en objectief vergelijken met de satellietontvangst.

:idea: Het is gewoon simpel, van een filmpje op je telefoon, maak je ook geen mooi uitziend dvd-tje voor op je grootbeeld televisie. Net als met Digitenne!

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Trouwens het voordeel wordt al groter bij KPN, nu voor maar 6,95 per maand!!! Dat scheelt dus 10 euro per maand in vergelijking tot de upc bijv
Dat is dus nog steeds veel te duur voor wat je krijgt.

Hoe durven ze! :shock:

donacmilan
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2007 15:38

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door donacmilan »

ik heb ook digitenne je wil niet weten hoe me antenne der uit ziet maar ik wil comedy central weet iemand hoe ik dat kan krijgen ?

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 25 Jul 2007 14:42 door donacmilan


--------------------------------------------------------------------------------

ik heb ook digitenne je wil niet weten hoe me antenne der uit ziet maar ik wil comedy central weet iemand hoe ik dat kan krijgen ?
Het is vreselijk wreed, maar je zal iets anders dan Digitenne moeten nemen.

Bijvoorbeeld een schotel en abonnement bij Canaaldigitaal of een abonnement bij je lokale kabelboer.

Je kan Digitenne er dan uittrappen, of je houdt het erbij. Als het echt 6,95 pm gaat kosten, dan is dat wel te doen als extraatje voor bijvoorbeeld op de camping.

Naast het feit dat je dan wel Comedycentral kan ontvangen, heb je bij alle zenders veel beter beeld en nog extra andere zenders op de koop toe!

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

@kpn: ik was even bang dat je iets positiefs en constructiefs ging melden... Maar gelukkig sluit je weer ouderwets af! Een hele geruststelling...

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 26 Jul 2007 07:57 door rcb1978


--------------------------------------------------------------------------------

@kpn: ik was even bang dat je iets positiefs en constructiefs ging melden... Maar gelukkig sluit je weer ouderwets af! Een hele geruststelling...
Wacht effe, ik sluit af met
Naast het feit dat je dan wel Comedycentral kan ontvangen, heb je bij alle zenders veel beter beeld en nog extra andere zenders op de koop toe!
Je kan Comedy Central ontvangen: is heel fijn...
Je hebt beter beeld: positiever kan haast niet...
En extra zenders op de koop toe!: lijkt mij juist superpositief...

Dus ik snap gewoon niet wat je bedoelt.

rarebear
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2007 10:43

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rarebear »

In April heb ik de digitenne doos met inhoud teruggestuurd omdat ik bij het lezen van de gebruiksaanwijzing ontdekte dat slechts 1 TV kan worden aangesloten. Er werd 89,95 van mijn Giro afgeschreven die ik ook na herhaaldelijk bellen en mailen nog steeds niet heb terug ontvangen ! vanochtend (26 Juli !!!) de zesde email van KPN waarin in staat dat ze helaas mijn klacht niet sneller kunnen behandelen en of ik maar geduld wilde hebben !
Het is echt schandalig zoals KPN met zijn klanten omgaat !!

Digitenne ? een ding is zeker , je bent je geld kwijt ook al stuur je de set binnen een week terug.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Jonjo »

Je hebt het terug gestuurd dus BEN je geen klant van KPN.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Als het van je rekening wordt afgeschreven en je hebt hiervoor een machtiging gegeven, dan kun je het geld "storneren" dit houdt in dat het geld weer wordt teruggestort, dit moet je echter wel binnen zoveel weken doen... Ik weet niet precies welke tijd hiervoor staat...

Meerdere tv's is wel mogelijk alleen moet je een evenzoveel aantal decoders aanschaffen. Dit wel met een maximum per abonnement van 3 decoders...

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

:?: Dat vind ik ook zo merkwaardig aan KPN,
ze hebben kennelijk wel alle tijd en kennis in huis om heel snel geld van je rekening af te halen, maar voor terugstorten en normale antwoorden geven hebben ze opeens geen tijd.

De termijn dat je een automatische incasso terug kan boeken, is dacht ik 4 weken. Ik denk dat rarebear te laat is daarvoor, omdat hij al in april Digitenne had. Dus zal het geld ook wel in april zijn afgeschreven.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Marssjo »

Dat vind ik ook zo merkwaardig aan KPN,
Ikke dus ook: dat KPN alléén heel goed is in het verkopen van "PROBLEEM" producten zoals: Digitenne, Internet Plus Bellen, Mine enz.
Als Telfortklant moet ik nu ook al via hun "brakke" GSM netwerk bellen, als er tenminste géén storing is.... EDGE via voorheen het Telfort-netwerk verdommen ze ook te ondersteunen en ze verplichten je dus "hun" UMTS-netwerk te gebruiken, dat vorige week ook flinke langdurige storingen vertoonde....... Het wordt nooit meer wat met die k*t KPN....

madalton
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 mar 2006 23:07

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door madalton »

[

Geplaatst op 10 Jul 2007 19:39 door KPN
Quote:
Geplaatst op 10 Jul 2007 14:18 door rfenger
--------------------------------------------------------------------------------
heb al ruim een jaar digitenne.
nadeel.....de keuze van de kanalen. Geen Spaans, Frans, etc.
(frans Belgie zou een leuke zijn. Heb je Frans + goede films). ..knip


Dat is nu eigenlijk het enige goede aan Digitenne vind ik.

In principe willen alleen maar mensen die Frans of Spaans van huisuit spreken dat op de televisie.

En die moeten maar een schotel kopen of teruggaan naar hun eigen land als ze dat zo nodig willen zien. Daar moeten de Nederlandse televisieproviders geen ruimte aan verspillen. Echt zonde van die ruimte.

Goede films zegt u?
Ja en die dan lekker verpesten met dat stomme nasynchroniseren.
Die mensen willen wel allemaal Amerikaanse/Engelstalige films en muziek, maar Engels leren/luisteren ho maar.

Bah, misselijk word ik daarvan!
Naar boven
][/quote]

ik word misselijk van dat soort opmerkingen "dan moeten ze maar terug naar hun eigen land gaan"dat kan toch in deze tijd niet meer dat mensen nog steeds zo plat denken????
wat doen mensen die hier voor hun werk zijn? of die gewoon (politiek) interesse hebben in andere landen?
ik vind het een enorme beperking dat digitene geen buitenlandse zenders aanbied en dat is voor mij ook de reden dat ik nog steeds bij upc zit-hoewel ik ook die knap waardelos vind.....

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

@madalton

Nou overdrijven is ook een vak, :P ik zeg: "En die moeten maar een schotel kopen of teruggaan naar hun eigen land als ze dat zo nodig willen zien. Daar moeten de Nederlandse televisieproviders geen ruimte aan verspillen. Echt zonde van die ruimte".

Van mij hoeven ze helemaal niet terug naar hun eigen land, maar als ze dit zo nodig willen zien en ze willen geen schotel kopen, dan is het op zich wel een goed ideetje als ze dat wel doen. Maar nogmaals, voor mij hoeft het niet niet per se.

Als je in Spanje bent of in Turkije, Marokko, Frankrijk, Duitsland, Engeland, of op België na, ieder ander land, dan zie je daar ook geen Nederlandse zenders op het kabel-, dvb-t- of dvb-s netwerk.
En ik geef ze geen ongelijk. Als Nederlanders dat daar zo nodig moeten zien, dan gaan ze lekker naar Nederland of ze kopen een schotel.
Zelfs als ze daar werken.

Bovendien is het zo, dat de echte liefhebbers van deze kanalen meestal toch al een schotel hebben, omdat ze dan veel meer keuze hebben dan met die ene zender op de kabel of zo. Laten die 10 mensen die dan nog overblijven, dat dan ook maar lekker doen.

Het is dus wel tweerichtingsverkeer bij mijn idee en dat heft het eventueel "platte" van deze gedachtengang op. Ik kom zelf uit een multi-culturele familie, dus beschuldig mij nou maar nergens van.

De ruimte op die netwerken is nu eenmaal schaars en moet gebruikt worden voor zenders van dat land zelf en andere landen waar de meerderheid van de bevolking graag naar kijkt. En ik kan je verzekeren dat het in Nederland geen zenders als TV5 of Rai Uno, etc. zijn.
Dan bijvoorbeeld liever Comedy Central, BBC of MTV Base e.a.

In Nederland kan ik absoluut begrip hebben voor als we zenders uit Suriname en de Antillen op de kabel hebben, maar waarom hebben we die niet?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb ook digitenne besteld (ANWB actie) op 31 juli jl. Werd gebeld door KPN om order te bevestigen en nog wat uitleg te krijgen. Op zich netjes. Ik werd gewezen op het feit dat de tuner onder rembours word verzonden en dat bij aflevering 5 euro betaald dient te worden. Toen ik opmerkte dat deze 5 euro niet in het kostenoverzicht staan werd mij uitgelegd dat ze die 5 euro wel moesten vragen omdat het anders "te duur" werd :x

KPN blijft je verrassen hè? Ze hebben een website waarop gegoocheld wordt met bedragen om alle producten zo goedkoop mogelijk te laten lijken. En ook in dit geval proberen ze er nog een armetierige 5 euro extra uit te persen.

Ik gaf nogmaals aan dat die 5 euro niet in het kostenoverzicht stonden waar ik mee akkoord ging. Daarop werd mij geadviseerd een klacht in te dienen bij de klantenservice van KPN.

Je snapt niet waarom ze het niet gewoon een eurootje per maand duurder maken zodat ze deze trucs achterwege kunnen laten. Wat een goedkoop bedrijf. Maar goed.

drh
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2007 18:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door drh »

Ik heb onder dezelfde voorwaarden digitenne besteld op 26 Juli.
Ook ben ik gebeld dat er €5 aan porto kosten bijkwamen.
Deze morgen het pakket binnen gekomen, maar hoefde niks te betalen.
Of ze moeten het automatisch afschrijven dat weet ik niet.
Na een beetje de zaak te hebben geprobeerd moet ik eerlijk bekennen dat ik een prima beeld heb. Wel steekt het heel nauw hoe de antenne staat, ik heb hem in de vensterbank staan en daar werkt hij maar op een plekje goed. Geen last van bromfietsen storing of andere storende elementen.
Hopen dat het zo blijft. Dan gaat zeker UPC de deur uit, dat was altijd bagger hier. Woon in de buurt van Zwolle.

mvg, drh

Gesloten