LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ergernis programma informatie tijdens nachtelijke herhaling

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
toontjehoger
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2005 14:10

Ergernis programma informatie tijdens nachtelijke herhaling

Ongelezen bericht door toontjehoger »

Ergernis over programma informatie tijdens nachtelijke herhalingen op Ned 1,2,3.

Zit u zich ook zo te ergeren over de programma informatie blokken die nu al maanden lang getoond worden tijdens de nachtelijke herhalingen op Nederland 1 , 2 en 3..
Je komt uit je ploegendienst en wil nog vlug het Journaal, Sportjournaal , Netwerk of iets van die aard zien voordat je je bed induikt.
Omdat er geen tijdschema is wanneer er iets herhaald wordt ben je verplicht om af te wachten wanneer het vertoond wordt, dus krijg je nu al maanden lang telkens zo’n informatie blok te zien tussen ELKLE herhaling in, en die zijn steeds hetzelfde.
Dit is erger dan de reclame blokken.
Wat ze ermee willen bereiken behalve ergernis weet ik niet.
Ook Tros Radar heeft zo’n blok,.

Toontjehoger.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Ergernis programma informatie tijdens nachtelijke herhaling

Ongelezen bericht door Marssjo »

Ben het helemaal met je eens. Werk zelf ook ploegendienst en wil dan 's avonds laat, ook nog even het journaal, sport, netwerk enz. zien.
Die zelfingenomenheid en arrogantie van die publieke omroepen in hun informatieblok: zelfs een reclameblok is nog leuker en duurt zelfs véél korter.

Amsterdammertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2007 00:51

Re: Ergernis programma informatie tijdens nachtelijke herhaling

Ongelezen bericht door Amsterdammertje »

Helemaal mee eens. Ik werk niet in ploegendienst, maar ben wel een nachtbraker. U begrijpt het al... dat braken komt alleen door deze "informatie" blokken. Hoe geweldig Matthijs van Nieuwkerk het wel niet vond dat hij André van Duin zover heeft gekregen om na zoveel jaar zijn eigen aankondiging weer te doen... Geweldig....
Hoe vaak moeten we dit hoogtepunt van 'De wereld draait door' nog zien?
Helaas kan je ook al niet uitwijken naar de commerciele zenders vanwege de stoute "meisjes" en de belspelletjes....

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Ergernis programma informatie tijdens nachtelijke herhaling

Ongelezen bericht door KPN »

Gelukkig hebben we nu Comedy Central in de nacht.

Wel een vooruitgang vind ik, hoewel er ook veel herhaald wordt daar.

Wel heel jammer voor de Digitenneklanten dat ze dat niet kunnen ontvangen.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Ergernis programma informatie tijdens nachtelijke herhaling

Ongelezen bericht door Marssjo »

We betalen allemaal belastinggelden waarvan oa de publieke omroepen worden gefinancieerd. Daarom wil ik programma's zien en geen "reclameblokken" over die programma's. Dat is wel erg goedkope zendtijdvulling, of kan ik het beter "zendtijdvervuiling" noemen??

Gesloten