LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door KPN »

kor flokstra
Binnen twee dagen had ik een prima voorstel liggen waar ik veel goedkoper mee uit ben
Bosjesman
zeker overgestapt van een abonaar een duurder abo?Ja, dan kan ik me voorstellen dat UPC goede service geeft, ze willen je gewoobn gaarg als nieuwe klant binnen hebben.
Vraagje: Wat klopt er niet aan de stelling van Bosjesman?? :roll:

Wat mij vaak opvalt, is dat mensen met een hekel aan UPC, vaak niet goed lezen of sowieso heel dom lijken... Zegt meer over die mensen dan over UPC. :wink:

petros
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 mar 2007 08:50

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door petros »

mensen, alle reacties vind ik heel erg top! dank daarvoor. :D

(muv meneer/mevrouw van de kpn, die zou ik gewoon negeren, wat hij/zij nu richting ondergetekende wel weer niet zal doen, ha ha) :(

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door KPN »

Ach ja, de waarheid kan hard zijn... :)

wkruyt
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2007 15:20

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door wkruyt »

UPC is de enige kabelaanbieder in Amsterdam.
Met een DVDrecorder kan je wel degelijk digitaal opnemen via een externe ingang. Je moet wel een digitale decoder bij UPC aanvragen (€ 2,99 per maand. Digitaal opnemen, dan wel analoog kijken.
Een andere mogelijkheid is om een mediabox aan te vragen (€ 8,99 per maand) Deze box heeft een harde schijf van 160 MB.
Je kan digitaal opnemen en tegeliijkertijd digitaal kijken met een perfecte kwaliteit. :)
Een alternatief is: Digitenne van Tele2.
Digitale kwaliteit met eventueel een volledig voetbalpakket voor € 9,95 per maand. Eventueel een Topfield DVBrecorder aanschaffen.
2 programma's tegelijk opnemen en een derde programma rechtsstreeks kijken.
Een dvdrecorder met een analoog signaal geeft toch een mindere kwaliteit.

petros
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 mar 2007 08:50

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door petros »

dank voor de reactie. ik vind het zelf heel belangrijk om met een dvdrecorder (die ik nu ook gebruik voor analoge tv) programma's op te nemen, op te slaan op dvd's en die eventueel te bewerken met videoprogramma's op mijn pc.
ik had echter steeds vanuit mijn omgeving begrepen, dat dit met digitale tv niet mogelijk was. buiten alle andere nadelen, zoals storingen, vasthouden van het beeld, voor elke tv een aparte decoder etc., had ik een negatief beeld van digitale tv.
buiten het feit, dat ik door de digitale bomen het digitale bos niet meer zie, denk ik er toch maar over gewoon analoog te blijven.
het is een ondoorzichtige markt.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door agro »

Ook met schotel en twintuner kan je digitaal opnemen.
Als je vervolgens de Dreambox zou nemen kan je die op je computernetwerk aansluiten (UTP) en vervolgens opgenomen programma's eenvoudig naar de computer copieëren en bewerken en indien gewenst op dvd branden.
Het is ook mogelijk om met een receiver waar maar 1 tuener in is geplaatst op te nemen op bv een netwerkschijf.
Verder is het dan ook nog mogelijk om middels cardsharing meerdere tv's aan te sluiten op één abonnement, waarbij onafhankelijk van elkaar op elke tv elk willekeurig programma kan worden bekeken of worden opgenomen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: "upc heeft me geprobeerd te bellen" maar niet heus

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik weet niet hoe het bij UPC is, maar bij Essent kun je sowieso extra digitale kaarten kopen voor als je extra ontvangers hebt, voor iets van een tientje per jaar extra. Dan kun je dus ook op andere plekken in huis van het zelfde abonnement gebruik maken. Lijkt me iets eenvoudiger dan met cardsharing.

Gesloten