LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met interactief tv van kpn?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mell
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jan 2008 13:40

ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door mell »

wie heeft er ervaring met kpn interactieve tv?

groetjes mell

dees
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 sep 2005 19:47

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door dees »

:( Wij hebben sinds een paar weken interactieve tv van kpn.Tevreden ja en nee.
Toch nog veel blokkerig en wazig beeld.Zelfs nu is het heel erg.Mijn zoon zit een voetbalwedstrijd te kijken :? ,Nou ja kijken....(en dan bellen naar kpn,nou na een half uur ben ik er maar mee gestopt a 0,10 per minuut).Ik weet wel zeker dat ik at-home er gewoon bij hou.
Programma gemist valt ook tegen alleen ned 1,2,3(sommige programma's) en sbs 6 (hart van nederland).

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik heb interactieve tv via Tele2 vision en dat werkt bij mij goed en zonder storing en ben er positief over.

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door tester »

Heb het bijna 1 jaar met 2 tuners werkt super en toch best wel goedkoop.

rae
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2008 20:16

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door rae »

@tester: zeg jij nu dat je met twee van die ontvangers hebt aangeschaft waardoor je interactieve tv hebt op alle tv's ipv op één tv interactieve tv en de andere digitenne?

thanx alvast.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door Big-V »

Denk dat 'ie in de war is met Digitenne.

rae
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2008 20:16

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door rae »

hai bigV daar was ik ook al bang voor.....jij misschien een idee of je die "recorder" voor interactieve tv ook steeds los kunt koppelen om hem mee naar boven te nemen en daar interactief te hebebn voor die tijd?

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door Big-V »

Volgens mij kan dat; zolang je de tuner maar aan kunt sluiten op je modem.

sjak
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2009 13:06

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door sjak »

We hebben tot voor kort interactieve tv aangesloten.
Wat we vreemd vinden is dat onze 2e tv die boven staat het niet meer doet.
Hoe kunnen we die aansluiten.
b.v.d sjak

anna84
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:03

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door anna84 »

@sjak:
Die kun je niet aansluiten. Interactieve tv van KPN is voor 1 tv. Voor de tweede kan je een abo afsluiten op digitenne, daar is een speciale actie voor. http://www.kpn.com/interactievetv-2//wa ... luiten.htm

Venverloo
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mei 2009 19:19

Re: ervaring met interactief tv van kpn?

Ongelezen bericht door Venverloo »

ik heb er ervaring mee en wil er dolgraag vanaf! in theorie is het natuurlijk een mooi systeem.op momenten dat we ongestoord kunnen kijken,is het beeld dan ook heel goed,scherp en helder.maar die momenten zijn zeldzaam... meestal kijk ik dus naar "gehandicapte" uitzendingen.ik heb veel storingen.regelmatig blokjes en haperingen,even stilstaand beeld,even geen geluid.het is altijd maar EVEN (paar seconden),maar als dat veel gebeurd is het erg hinderlijk kijken.daarnaast vrij regelmatig vastlopers.dan zit er niks anders op dan de hoofdschakelaar uit en weer aan te zetten.daarna kan je zeker 5 minuten wachten voor je weer verder kan kijken.vooral het ophalen van die verotte EPG duurt ERG lang.ook opnames op de harddisc worden op die manier verpest,je mist dan zo 5 minuten.ook zijn er regelmatig updates (wat automatisch via internet gebeurt) en ook dan krijgt die vastlopers.zo langzamerhand erger ik me er bont en blauw aan.er is al eens een kpn-mannetje langs geweest en volgens hem is er niks aan de hand.hij had de lijn door gemeten en die was goed.en op het moment dat HIJ er was,was er uiteraard weer niks aan aan de hand! beeld was goed! hij heeft voor de zekerheid het kastje (de router die het tv,internet en telefoon signaal ontvangt en verdeeldt) vervangen voor een nieuwer model.we hebben er nu iets minder last van,maar het blijft troep.naar mijn idee staat er in onze buurt een te kleine "verdeelkast".de kast waar alle abonnees op aan gesloten zijn.of er zijn teveel klanten op die kast (al ken ik niemand in onze buurt die ook IP-TV van KPN heeft).want het lijkt mij een zgn streaming storing,te weinig buffer.je ziet dat ook wel eens op internet,bij filmpjes.als de streaming niet lekker loopt en de buffer te snel leeg is,zie je ook stilstaande momenten en blokjes en haperingen.
het meest vervelende vind ik toch dat er gewoon bitter weinig keus is op tv gebied.ik woon midden in het centrum en omringd door hoge gebouwen.daardoor is Digitenne zeer slecht te ontvangen.schotel is door onze ligging ook niet mogelijk.IP-TV is bagger.blijft er alleen die vervloekte Ziggo over! dat is dan de minst slechte keuze (hoop ik...) ! belachelijk toch?

Gesloten