LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis digitaal bij AtHome niet op te zeggen?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Rbrouwer
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2005 22:04

Gratis digitaal bij AtHome niet op te zeggen?

Ongelezen bericht door Rbrouwer »

December 2007 kreeg ik een aanbod om 2 maanden proef voor digitale televisie en inclusief een gratis decoder. Men verzekerde mij dat als je niets deed, je na twee maanden automatisch overging naar het gratis TV digitaal pakket. En dat klopte.

Echter begin deze maand ben ik overgegaan op glasvezel en heb mijn abonnement op de kabel opgezegd per 1 mei as.
AtHome accepteert deze opzegging niet omdat ik nog een gratis digitaal TV abonnement heb die tot 2009 loopt.
Omdat ze zonder kabelaansluiting het gratis digitale abonnement niet kunnen aanbieden, kan ik dus ook niet de reguliere kabelaansluiting opzeggen.

Dit lijkt mij een vorm van koppelverkoop, want ik heb duidelijk aangegeven dat ik ook dat digitaal niet meer wens te ontvangen.

Wie heeft hier een oplossing voor?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Gratis digitaal bij AtHome niet op te zeggen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, het begint nu eenmaal met een jaarabonnement. Dat zul je dus uit moeten zitten. Voor wat hoort wat, jij een 'gratis' abonnement, maar dan wel de voorwaarde dat je nog een jaar lid blijft.

Gesloten