LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo factureert dubbel en sluit ontvangst tv af

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Rilena
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2011 22:07

Ziggo factureert dubbel en sluit ontvangst tv af

Ongelezen bericht door Rilena »

Ziggo troggelt klanten geld af lees ik. Dat doen ze op meerdere manieren!
In mijn geval factureren ze 1,25 voor een papieren factuur op een aparte nota en vervolgens facturen ze 1,25 op de factuur van de abonnementskosten.
Hoeveel mails je ook stuurt en telefoneert, ze blijven volhouden dat dit niet zo is.
1,25 maal 12 maanden is 15,00 euro op jaarbasis per abonnee x hoeveel abonnees waarbij dit gebeurt?
Allerlei smoezen komen er uit de doos, ze snappen het zelf niet. Mevrouw u heeft twee betaalwijzen en daarom twee papieren facturen. Huh ?? En als je dan de klantenservice mailt dat je de radio hebt aangeschreven weten ze niet hoe snel ze moeten bellen ! En wat zeggen ze dan: "Mevrouw wij nemen u niet meer serieus", nee zou ik ook niet doen, daarom zet ik het op allerlei forums , sites etc. om dit aan de kaak te stellen.
Maar ik heb dus mijn abonnementsgeld tot eind januari 2011 betaalt en heb daarvan de kosten die dubbel gefactureerd worden gecrediteerd. En wat denk je; afgesloten van de tv omdat er een betaalachterstand is. Ze boeken het abonnementsgeld af op kosten.
Dus abonnementsgeld betaalt en geen levering dienst door Ziggo !!!!

JonasRules
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010 15:34

Re: Ziggo factureert dubbel en sluit ontvangst tv af

Ongelezen bericht door JonasRules »

Je reinste afzetterij, mijn advies gelijk overstappen en het beste is gewoon zo een sateliet t.v met zo'n grote schotel!!. een keer betaling en nooit meer!!..

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo factureert dubbel en sluit ontvangst tv af

Ongelezen bericht door Wubo »

???

https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-ond ... n-betalen/

Bedoel je die papieren factuur?

Als jij die factuur op papier verstuurd krijgt dan moet je daar toch voor betalen zoals hier bij Papieren factuur aangegeven?

Hoezo zetten ze je af dan?

Gesloten