LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] decorder tele 2 blijft op loading

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
t11949
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2011 11:34

decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door t11949 »

ik heb sinds 12 januari Tele 2 sinds dag 1 blijft mijn scherm op loading nu zijn we bijna 5 weken verder en er is nog steeds geen oplossing 26 januari is de technische dienst er meebegonnen en binnen 5 werkdagen zou er een oplossing zijn niet dus al 25 keer!! gebeld en nog steeds geen oplossing kan ik dit ergens aanvechten? er word vanalles beloofd en ik ben al klauwen met geld kwijt aan die ''klantenservice'' help!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door tiptoo »

aangetekende brief sturen dat je het contract wilt ontbinden bij niet leveren van wat je gevraagd hebt .

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste t11949,

Vervelend dat je decoder op het loading scherm blijft staan en dat nog geen oplossing geboden is. Ik wil dit graag voor je oppakken! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer ovv t11949/Tros Radar naar [email protected] willen sturen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste t11949,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat je probleem is opgelost. Als er nog vragen zijn kan je terecht bij de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Mark1979
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:58

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door Mark1979 »

Ik ben nu drie jaar klant bij tele2, we hebben een alles in één pakket.
Het eerste jaar was er niets aan de hand en ging alles goed.
Het tweede jaar kregen we te maken met een storing op de televisie, een keer of tien op een avond liep het beeld vast(dit heeft zo ongeveer 5 maanden geduurd). Je wil niet weten wat voor verschillende raadgevingen die ik kreeg om de storing te verhelpen.
Hier even een opsomming:
- de decoder even uitzetten en weer aanzetten.
- de decoder spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- het modem resetten.
- het modem spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- een nieuwe decoder aanschaffen want u beschikt over een oude versie(1jaar geleden geïnstalleerd door de monteur van Tele2?).
- Het is een storing in de centrale waar u op aangesloten zit.
Na veel geduld en een hoop irritaties besloot ik toch nog maar eens te bellen naar de klantenservice. Deze keer kreeg ik weer iemand anders aan de lijn, hij snapte er echt niets van. Vertelde hem weer het hele verhaal, vertelde hem ook als ik de decoder 1minuut spanningsloos maakte en daarna de decoder weer voorzie van spanning dat ik dan weer een uurtje kon kijken voor het weer gebeurde. Hij vertelde me dat het allemaal zeer vervelend was en dat er volop aangewerkt werd. Hij zei ook:" als u nu een verlengkabel met een aan/uit schakelaar naar de zetel brengt dan hoeft u niet meer op te staan voor het spanningsloos maken van de decoder. Heb toen gedreigd met het opzeggen van mijn abonnement, maar ze gingen er weer spoed achter zetten".
Twee weken later was het nog steeds niet verholpen, heb toen besloten om niet te bellen en te wachten tot na mijn vakantie om te kijken of het dan opgelost zou zijn. Drie weken later komen we thuis en ik zet de televisie aan voor ons zoontje zodanig dat wij de auto rustig kunnen uitladen. Maar nee hoor, afgesloten van de services van tele2. "Wegens openstaande factuur" ik heb direct mijn mobiel genomen en gebeld naar de klantenservice van tele2, waar ik een vrouwtje aan de lijn kreeg die me vertelde dat ik de factuur nog niet betaald had en dat ik die eerst moest overmaken met de aansluitkosten en dat ik dan na drie werkdagen weer zou worden aangesloten. Toen werd ik pas pissig en vertelde de telefoniste dat ik gedurende het laatste half jaar altijd mijn factuur op tijd heb betaald terwijl ik geen enkele avond zonder storingen naar tv heb kunnen kijken. Nu ik 2 dagen te laat ben met betalen gelijk al werd afgesloten dat vind ik niet kunnen. Ik vertelde haar ook nog als ik vandaag niet terug werd aangesloten dat ik onmiddellijk mijn contract zou beëindigen de openstaande factuur niet zou betalen en een advocaat op de storingen zou zetten om er werk van te maken om mijn geld van de afgelopen 6 maanden ook weer terug te krijgen. De telefoniste zei toen gelijk dat ik vandaag nog zou aangesloten zou worden en dat ik een maand bedrag terug zou krijgen ten compensatie van de zes maanden ongemak. Tot mijn grote verbazing had ik twee uur later weer beeld zonder dat het uitviel of stil bleef staan. Vervolgens kreeg ik ook een maand abonnementsgeld in mindering gebracht.

Maar ja wat is nu 1 maand terwijl je er 6 maand last van hebt gehad en er 10 tallen euro's aan telefoonkosten hebt gehad.
Wat ik niet snap is dat je klant bent bij tele2"en je moet nog eens gaan betalen voor de klantenservice te bellen, terwijl je ze in de meeste gevallen alleen maar nodig hebt om te vertellen dat hun services het niet doen.
Gelukkig voor Tele2 is dit niet alleen bij hun zo.
Na veel geduld toch no

wakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 sep 2010 13:55

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door wakker »

tsjah, tele2 en online zijn dé prijsvechters.
mensen kiezen daarvoor op basis van prijs, maar zijn vervolgens verbaasd als de producten en service niet zo goed zijn.
kijk, voor service en goede apparatuur word ook betaald. is het weinig, krijg je weinig

Femmiej
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 dec 2010 22:20

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door Femmiej »

Bij UPC ben ik beduidend meer kwijt maar de service is er niet veel beter hoor!

Ik ben bij Tele2 zeer vriendelijk behandeld en mijn zaak is helemaal opgelost.

Ik werd klant maar mijn signaal bleef slecht, mijn zaak is via het hoofdkantoor gegaan.
Die konden het niet oplossen voor mij en ik mocht kostenloos opzeggen.
Het enige wat ik uiteindelijk betaald heb zijn de telefoonkosten die ik gemaakt heb.
Niet naar Tele2 want die kosten zijn ook vergoed!

Bij UPC gaat het allemaal een stuk moeilijker. Zie daar maar eens de kosten te verhalen die jij maakt door naar hun te bellen!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door tiptoo »

wakker schreef:tsjah, tele2 en online zijn dé prijsvechters.
mensen kiezen daarvoor op basis van prijs, maar zijn vervolgens verbaasd als de producten en service niet zo goed zijn.
kijk, voor service en goede apparatuur word ook betaald. is het weinig, krijg je weinig
flauwe kul....zoals je leest van Femmiej is er ook bij die dure UPC niks dan gelazer, en dat is bij alle providers zo , voor je er bent zijn ze vriendelijk , behulpzaam, zodra je klant bent weten ze ineens van niks.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Mark1979,

Vervelend dat je diensten niet goed werken. Ik zie dat je je bericht op meerdere plaatsen gepost hebt, ik heb al gereageerd in een ander onderwerp!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

wakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 sep 2010 13:55

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door wakker »

tiptoo, zo word er kennelijk op jou gereageert.
als iemand zo'n 40/50 mensen per dag te woord staat en jij dan voor ze staat, met jou manier van spreken krijg je inderdaad minder positieve reacties,
bij de overheid, payrolling, t-mobile, cz, eneco en zeker ook upc word ik altijd zeer goed te woord gestaan.

begin eens heel vriendelijk, vraag ze eens hoe hun dag tot jou telefoontje toe verlopen is en ze rennen voor je.

werkmcor
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2011 16:11

Re: decorder tele 2 blijft op loading

Ongelezen bericht door werkmcor »

Het is tot op heden vandaag een pure ellende bij Tele2 met het onderdeel TV.
Al maanden heb ik last van haperend beeld en geluid .
Het is echt om gek van te worden je kan een film een voetbal wedstrijd niet normaal meer kijken.

Klagen help niet dan krijg je van Danielle op het forum een berichtje dat je eerst maar de dure klantenservice moet bellen .
Nou mensen laat dat maar want het enigste wat ze antwoorden is je zal wel de kabels niet goed aan gesloten hebben of je moet het modem resetten.
Zou fijn zijn als dat allemaal zou helpen maar echt ook dit werkt niet.

Neeee ook aan dit dure 0900 nummer wordt goed verdient door Tele2 dus van zelf dat ze je daar eerst mee opzadelen.

Ik heb vandaag tele2 een aangetekende brief gestuurd met daar in een termijn van 7 dagen om het probleem te verhelpen .
Gebeurt dit niet zeg ik me totaalpakket op wegens wanprestatie.
Heb nu twee en een half jaar naar die ellende van ze gekeken mijn geduld is op met ze.

Hoop dat een groot aantal mensen ook hier wat aan hebben en het voorbeeld volgen.

Groetjes werkmcor

Gesloten