LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?

Bent U Goed op weg geholpen

Ja
8
33%
Nee
15
63%
Geen Mening
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Sjaack

Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door Sjaack »

Hallo Mensen Ik heb een Nieuwe Website gestart om te kijken Hoeveel Klachten er Zijn over het UWV (G.A.K.) CWI (Arbeidsbureau)
U Kunt ons Vinden op [url=http://www.uwvklachten.nl/]Kijk hier eens

Met vriendelijke Groet Sjaack de Webmaster van uwvklachten.nl

Ps.
Wij willen U zo snel als mogelijk ook Juridische huulp kunnen bieden
bij Uw Probleem

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door roerganger »

Eerlijk gezegd heb ik niet echt klachten over het UWV.

Natuurlijk, toen ik nog in de ziektewet zat, had de arts liever dat ik aan het werk ging. Maar daarvoor wordt hij betaald, om mensen weer aan het werk te krijgen. Maar dat ging dus niet. En, natuurlijk, links en rechts zijn er wat fouten gemaakt.

Wat mij heel goed helpt is te beseffen dat je altijd met mensen van doen hebt. Mensen die ook een keer hun dag niet hebben, of juist wel. Mensen van wie de avond ervoor de schoonmoeder is overleden, bijvoorbeeld, of die pas een kleintje hebben gekregen. Of die fan zijn van een voetbalclub die de avond daarvoor verloren of gewonnen heeft. Mensen die fouten maken, maar die ook gevoelens hebben.

Door die mensen als MENS te benaderen, dus hen op een fatsoenlijke manier te woord te staan, om hun medewerking te VRAGEN, terechte complimenten te geven, op een normale manier te vragen waarom iets zo lang duurt enzovoorts enzovoorts, kan ik ontzettend veel bereiken.

Daar heb ik geen particuliere klachteninstelling voor nodig.

Er is al zoveel strijd in de wereld, laten we het proberen gezellig te houden.

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

Dit is wel de meest amateuristische site die ik ooit op het hele web tegen gekomen ben.

CWI UWV zal en kan dit echt niet serieus nemen.

Waarom gebruik je nog frames? gestopt met denken in de jaren 90?
En die muziek?

Had je in de tijd die je bezig was met deze website niet beter werk kunnen zoeken?!?

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door kiz »

Had je in de tijd die je bezig was met deze website niet beter werk kunnen zoeken?!?
tjongejonge wat een open deur... wat zegt jou dat TS dat niet doet? het opzetten (en onderhouden) van welke website dan ook is heus geen dagtaak hoor.

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

Nee dat het opzetten van deze site geen dagtaak is geweest is evident, het is met stip de allerallerslechtse site op het web

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door antonh »

Nou dat stelt niet veel voor hoor.
Niets opent zich als je de knoppen aanklikt.
Zeer onprofesioneel hoor.

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Klachten over het UWV CWI Ect. Ect.

Ongelezen bericht door solleila »

Tjeetje. De meeste mensen kunnen alleen maar mensen afzeiken. Bied die persoon hulp aan ipv hem/haar hier af te zeuren. Als je het beter kan bied dan je hulp aan. Geef mensen feedback ipv afzeikkritiek. Bij feedback kunnen mensen er nog iets mee.

Gesloten