LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is Stichting Woekerpolis Claim nog actief?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
Herma
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2011 21:17

Is Stichting Woekerpolis Claim nog actief?

Ongelezen bericht door Herma »

Jaren geleden heb ik mij opgegeven bij de Stichting Woekerpolis Claim. Is deze stichting nog actief? Of is het verstandig mij aan te melden bij een andere organisatie? En zo ja, bij welke? Vereniging Woekerpolis? Wakkerpolis? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Herma

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Is Stichting Woekerpolis Claim nog actief?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Alsof u het wist... vandaag in de Volkskrant een positief bericht over de woekerpolis. Zie:

http://www.volkskrant.nl/economie/gedup ... ~a4504349/

Dya
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:25

Re: Is Stichting Woekerpolis Claim nog actief?

Ongelezen bericht door Dya »

Beste Herma,
Ik zou mij aanmelden bij Wakkerpolis.. Deze stichting heeft onlangs bij het Kifid een baanbrekende uitspraak losgemaakt voor een NN woekerpolis, die ook van invloed is op andere maatschappijen
Zij beoordelen individuele polissen voor het Kifid en werken samen met de Consumentenbond voor een gezamelijke rechtzaak.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Is Stichting Woekerpolis Claim nog actief?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo Herma, Stichting Woekerpolisclaim is al lang niet meer actief. Daar kun je je niet meer aanmelden.
De Vereniging Woekerpolis is springlevend heeft in samenwerking met de Stichting Woekerpolisproces enkele recente baanbrekende resultaten bereikt. En er is nog het nodige in het nabije verschiet.
Ook Wakkerpolis is zeer actief en heeft in een zaak rond NN al veel bereikt.
Het staat u vrij om u bij meerdere organisaties aan te melden.
Het is wel verstandig om u aan te melden voordat er definitieve uitspraken in een zaak zijn gedaan.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Is Stichting Woekerpolis Claim nog actief?

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

of zelf bij KIFID aankloppen...

Gesloten