LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Teunbosseman schreef:
Henri42 schreef:De klant in verwarring brengen is een kunst welke door alle providers beoefend wordt :lol:

Niets om te lachen hoor.....schaam schaam schaam
Ja, UPC zou zich rot moeten schamen :evil:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nu 53,50 ga ik dan 57,50 betalen gezien de actie van UPC?, ben benieuwd naar de reactie van UPC ivm de mailing met webcare @upc.nl.
Schamen doen alle providers zich niet zo gemakkelijk. :oops:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Henri42 schreef:Nu 53,50 ga ik dan 57,50 betalen gezien de actie van UPC?, ben benieuwd naar de reactie van UPC ivm de mailing met webcare @upc.nl.
Schamen doen alle providers zich niet zo gemakkelijk. :oops:

Tsja, jij weet toch zelf als geen ander wat je gaat betalen Henri ? Of heb je de mailing niet gehad ?


BTW, het schamen was aan jou gericht tbv het onnodig smilen van je betreffende je opmerking onderstaand.

De klant in verwarring brengen is een kunst welke door alle providers beoefend wordt.

Vindt hier niks humoristisch aan.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

Teunbosseman schreef:
Henri42 schreef:Nu 53,50 ga ik dan 57,50 betalen gezien de actie van UPC?, ben benieuwd naar de reactie van UPC ivm de mailing met webcare @upc.nl.
Schamen doen alle providers zich niet zo gemakkelijk. :oops:

Tsja, jij weet toch zelf als geen ander wat je gaat betalen Henri ? Of heb je de mailing niet gehad ?

BTW, het schamen was aan jou gericht tbv het onnodig smilen van je betreffende je opmerking onderstaand.

De klant in verwarring brengen is een kunst welke door alle providers beoefend wordt.

Vindt hier niks humoristisch aan.
Natuurlijk heb ik die mailing gehad.
Ach Teun in dit leven moet je blijven lachen :oops:

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door neos »

@Waar Henri is is UPC en waar UPC is is Henri er ook :shock:

Oeps Henri de reclame man voor upc hier op Trosradar!!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

neos schreef:@Waar Henri is is UPC en waar UPC is is Henri er ook :shock:

Oeps Henri de reclame man voor upc hier op Trosradar!!

Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider, :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider, :lol:[/quote]


Yeah Right ! Dus in Helmond is UPC de betere provider ?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

Teunbosseman schreef:[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider, :lol:

Yeah Right ! Dus in Helmond is UPC de betere provider ?[/quote][/quote]

Bovenstaande geldt voor mij, zal zeker niet voor iedereen zo zijn :oops:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Henri42 schreef:
Teunbosseman schreef:[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider, :lol:

Yeah Right ! Dus in Helmond is UPC de betere provider ?
[/quote]

Bovenstaande geldt voor mij, zal zeker niet voor iedereen zo zijn :oops:[/quote][/quote][/quote]

Hehehe.....dat ik het nog dit jaar mag meemaken dat jij neerpent dat UPC niet voor iedereen de betere provider is.......was dat nou zo moeilijk ??

Nu nog minder afzeiken en meer echt advies geven dan kom je er wel uiteindelijk.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

Teunbosseman schreef:
Henri42 schreef:
Teunbosseman schreef:[quote="Henri42]Geen pr voor UPC,die club is voor mij ook een noodzakelijk kwaad bij gebrek aan een betere provider, :lol:

Yeah Right ! Dus in Helmond is UPC de betere provider ?
Bovenstaande geldt voor mij, zal zeker niet voor iedereen zo zijn :oops:[/quote][/quote][/quote]

Hehehe.....dat ik het nog dit jaar mag meemaken dat jij neerpent dat UPC niet voor iedereen de betere provider is.......was dat nou zo moeilijk ??

Nu nog minder afzeiken en meer echt advies geven dan kom je er wel uiteindelijk.[/quote][/quote][/quote][/quote]


Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren :oops:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Henri42 schreef: Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren :oops:
Dat wordt nu bedoeld met afzeiken, iedereen die een probleem heeft met UPC is een onnodige zeurder.
Vraag je je wel eens af of er iemand wil dat je reageert?
De topics zouden de helft korter zijn door je totaal zinloze gezwets en de reacties daarop.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door agro »

CaptainSlow schreef:
Henri42 schreef: Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren :oops:
Dat wordt nu bedoeld met afzeiken, iedereen die een probleem heeft met UPC is een onnodige zeurder.
Vraag je je wel eens af of er iemand wil dat je reageert?
De topics zouden de helft korter zijn door je totaal zinloze gezwets en de reacties daarop.
Aplaus.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

agro schreef:
CaptainSlow schreef:
Henri42 schreef: Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren :oops:
Dat wordt nu bedoeld met afzeiken, iedereen die een probleem heeft met UPC is een onnodige zeurder.
Vraag je je wel eens af of er iemand wil dat je reageert?
De topics zouden de helft korter zijn door je totaal zinloze gezwets en de reacties daarop.
Aplaus.
Agro is al meer dan 5 jaar geen UPC klant applaus :)

Zeuren zonder reden wordt veelvuldig gedaan, daarop reageren is geen afzzz(bah),ik vraag me af waarom Cpt Slow telkens als een gestoken bij reageert,zou iemand op hem zitten te wachten met z,n talloze overbodige quotes :lol: ook hij/zij is geen UPC klant ergo draagt er geen kennis vanover :mrgreen:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Zeuren zonder reden wordt veelvuldig gedaan, daarop reageren is geen afzzz(bah),ik vraag me af waarom Cpt Slow telkens als een gestoken bij reageert,zou iemand op hem zitten te wachten met z,n talloze overbodige quotes :lol: ook hij/zij is geen UPC klant ergo draagt er geen kennis vanover
90% van de UPC topics zijn beslist geen gezeur zonder reden, dus zouden we Henri 90% minder kunnen zien.
Als Henri nu ook nog eens leerde lezen (en onthouden) zou hij weten dat ik jaren klant geweest ben, tot een jaar geleden en dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt als TS.

Gek he, dat mensen als een gestoken bij reageren als ze voor zeurpieten, wanbetalers of leugenaars worden uitgemaakt, puur en alleen omdat ze (terechte) kritiek durven hebben op de heilige UPC.
Henri, succes met het metersdikke bord (UPC logo?) voor je kop, blijf jij je maar afvragen waarom iedereen je uitkotst.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Henri42 »

CaptainSlow schreef:
Zeuren zonder reden wordt veelvuldig gedaan, daarop reageren is geen afzzz(bah),ik vraag me af waarom Cpt Slow telkens als een gestoken bij reageert,zou iemand op hem zitten te wachten met z,n talloze overbodige quotes :lol: ook hij/zij is geen UPC klant ergo draagt er geen kennis vanover
90% van de UPC topics zijn beslist geen gezeur zonder reden, dus zouden we Henri 90% minder kunnen zien.
Als Henri nu ook nog eens leerde lezen (en onthouden) zou hij weten dat ik jaren klant geweest ben, tot een jaar geleden en dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt als TS.

Gek he, dat mensen als een gestoken bij reageren als ze voor zeurpieten, wanbetalers of leugenaars worden uitgemaakt, puur en alleen omdat ze (terechte) kritiek durven hebben op de heilige UPC.
Henri, succes met het metersdikke bord (UPC logo?) voor je kop, blijf jij je maar afvragen waarom iedereen je uitkotst.
Is Cpt Slow iedereen en wij ??, ik gebruik in elk geval welvoegelijke taal en tracht anders denkende niet te beledigen .
Hoe onderbouwt Cpt Slow de vernoemde 90 %, houdt hij/zij een spreadsheet bij als het over UPC gaat.
Kan Cpt Slow zijn topic van een jaar geleden over zijn :probleem: met UPC nog eens boven water krijgen? Bij voorbaat dank :wink:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Henri42 schreef: Kan Cpt Slow zijn topic van een jaar geleden over zijn :probleem: met UPC nog eens boven water krijgen? Bij voorbaat dank :wink:
Je denkt toch niet serieus dat ik ook maar een seconde daar aan ga besteden, ik zal nog een beetje naar jouw pijpen gaan dansen ook?
Ik weet dat het er staat en dat ik door jou voor leugenaar uitgemaakt werd, en dat weet je zelf ook.
Je gaat zelf maar zoeken tussen alle "onnodige zeurtopics" en al je belachelijk maken van de topic-starters met je treiterende opmerkingen en smilies.
Misschien wordt je jezelf nog eens een beetje zat als je e.e.a. terugleest.
Laatst gewijzigd door CaptainSlow op 06 nov 2011 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Henri42 schreef:Indien er minder onnodige zeurders zijn hoef ik niet te reageren :oops:

Jammer dat je direct weer in je afzeikgedrag verval..... :roll:

Laat ik nu de gedachte gehad hebben dat eindelijk eens goed kwammet je...maar helaas. Ik zal helaas mijn woorden moeten intrekken dat betrefende UPC topics je zeurkous nr 1 bent.

Je kan ook NIET reageren, denk dat dat zelfs veel beter is.... :roll:

Jammer Jammer Jammer !!

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Op 1 pagina nu al drie die Henri liever zien gaan dan komen :lol:

Ik voorspel dat hij nu ongeveer gaat klikken bij de moderator, ik heb dit eerder zien gebeuren wanneer Henri in het nauw gedreven werd, ben dus benieuwd hoe lang deze berichten hier nog staan.

bagger
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:51

Re: UPC overstap dagen - Misleidende aanbieding

Ongelezen bericht door bagger »

En hierbij nummer 4.
In 2006 had ik mijn eerste ervaring met Henri42, toen nog trollend onder de naam Laurent. Ik had problemen met UPC, en UPC had allang toegegeveven dat de fout bij hun lag, maar Henri (Laurent) bleef maar beweren dat ik alles fout deed. Wat een hekel had ik aan die vent.
Nu, 5 jaar later, blijkt er nog niets veranderd. Henri loopt nog steeds te trollen bij elk onderwerp over UPC
Wikipedia: zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Een trol in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken.
...
Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.
Het beste is die stakker gewoon te negeren.

Gesloten