LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN - XS4ALL: geen korting voor vaste klanten?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
verstap
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2018 17:53

KPN - XS4ALL: geen korting voor vaste klanten?

Ongelezen bericht door verstap »

Ls.

Onlangs ben ik van wegen opheffing van internet Onsbrabantnet overgegaan naar Xs4all internet provider

daar werd div. aanbiedingen gedaan . waaronder , ik zou omdat ik bij KPN mobiel ben

5,00 euro korting krijgen op mijn mobiel abonnement .

maar ik zag geen wijziging in mijn maandbedrag .

na wat heen en weer gebeld te hebben zowel me KPN en Xs4all

werd mijn duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk al te lang klant ben

namelijk al van 2007 . en de korting geld alleen maar voor onlangs afgesloten abonnementen

dit werd niet gezegd bij afsluiting internet contract


Ik vind dit de reinste discriminatie

wat nu
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jun 2018 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: KPN - XS4ALL: geen korting voor vaste klanten?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

onsbrabantnet is overgegaan in KPN. Uw contract loopt gewoon door, u krijgt dus geen nieuw contract.
Maar wat bedoeld u met dat u 5 euro korting kan krijgen bij XS4all omdat u een mobiel abonnement heeft bij kpn?

Feinel
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2018 01:11

Re: KPN - XS4ALL: geen korting voor vaste klanten?

Ongelezen bericht door Feinel »


sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: KPN - XS4ALL: geen korting voor vaste klanten?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

verstap schreef:Ls.

Onlangs ben ik van wegen opheffing van internet Onsbrabantnet overgegaan naar Xs4all internet provider
daar werd div. aanbiedingen gedaan . waaronder , ik zou omdat ik bij KPN mobiel ben
5,00 euro korting krijgen op mijn mobiel abonnement .
maar ik zag geen wijziging in mijn maandbedrag .
na wat heen en weer gebeld te hebben zowel me KPN en Xs4all
werd mijn duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk al te lang klant ben
namelijk al van 2007 . en de korting geld alleen maar voor onlangs afgesloten abonnementen
dit werd niet gezegd bij afsluiting internet contract

Ik vind dit de reinste discriminatie

wat nu
De voorwaarden zijn erg duidelijk. XS4ALL komt de belofte gewoon na maar u voldoet niet aan de voorwaarden.
KPN abonnementen die in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 30 juli 2012
KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 29 oktober 2012
KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012
Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012

KPN abonnementen die niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

Digitenne, PSTN of ISDN, KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen.
Bron: https://www.xs4all.nl/compleet/#list--compleet-faq-dd-1

Discriminatie zou het zijn als andere wel deze korting zouden krijgen met hetzelfde abonnement, maar hiervan is geen sprake. Het betreft ook geen recente abonnementen maar abonnementen vanaf 2012.

De enige oplossing die u heeft is om het KPN abonnement om te zetten naar een huidig abonnement. U betaald waarschijnlijk minder met uw huidige abonnement waardoor uw abonnement is uitgesloten van deelname. Dit is trouwens bij Ziggo ook niet anders.

Gesloten