LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC telefonie en internet.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
happy
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2006 08:35

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door happy »

dus apart ip-net of niet, als je kiest voor voip-bellen dan loopt het via internet, of het nou kpn, upc of whatever is. overigens, alles wat via internet loopt is dus te hacken, niet alleen tel. via upc, maar dus ook via kpn of whatever ... toch
Als er een verbinding is, dus ook een POTS telefoonverbinding, is die te hacken;
het gaat om de verhouding tussen de tijd en de energie die je moet investeren en het te behalen resultaat.
Een fysiek gescheiden netwerk gebruiken voor VoIP is geen optie, je gebruikt altijd bestaande infrastructuur.

elefteria
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 feb 2006 09:37

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door elefteria »

Intussen heeft UPC een incasso op ons dak gestuurd voor niet geleverde diensten.

IkBenJan

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Intussen heeft UPC een incasso op ons dak gestuurd voor niet geleverde diensten.
Daar moet je met een aangetekende brief met ontvangsbevestiging op reageren. Want dit is het cruciale moment waar de kantonrechter straks, als het tot een zaak komt, naar kijkt wat jouw inspanningen zijn geweest om met UPC uit het geschil te komen. En daar ziet hij dan jouw brief voor zich liggen waarin hij kan lezen dat je UPC tot in detail uitlegt wat er mis is.
Daarnaast is dit een verweer waarvan in de dagvaarding straks vermeld moet worden wat jij hebt aangevoerd en wat hun weerlegging daarop was. Omdat UPC niet zal reageren op jouw brief kunnen ze niet vertellen wat die weerlegging is en daarom zullen ze in de dagvaarding opnemen dat je de rekeningen en aanmaningen hebt ontvangen en zonder protest behouden. En voor de kantonrechter liggen daar dan de stukken van jou met het verweer dat je hebt gevoerd en de verzend en ontvangsbewijzen daarvan. Hoe sterk denk je dat UPC dan staat?

In een andere thread kan je lezen hoe ik zelf met UPC voor de kantonrechter heb gestaan, en mij is opgevallen hoezeer het niet-reageren van UPC uiteindelijk tegen ze gewerkt heeft. In de uitspraak las ik bijna woordelijk een groot deel van mijn eigen verweer terug, tegenover de conclusie dat de beweringen van UPC onvoldoende gesteld en bewezen waren, om de eenvoudige reden dat hij mijn brieven wel voor zijn neus had, en die van UPC niet.

Geloof mij nou, het is die 6,50 echt meer dan waard.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik ben Jan.

Geplaatst op: 09 Apr 2006 10:30 Onderwerp:



Jan

In een andere thread kan je lezen hoe ik zelf met UPC voor de kantonrechter heb gestaan, en mij is opgevallen hoezeer het niet-reageren van UPC uiteindelijk tegen ze gewerkt heeft. In de uitspraak las ik bijna woordelijk een groot deel van mijn eigen verweer terug, tegenover de conclusie dat de beweringen van UPC onvoldoende gesteld en bewezen waren, om de eenvoudige reden dat hij mijn brieven wel voor zijn neus had, en die van UPC niet.


Welke thread en wanneer?. hou was de uitspraak ??

IkBenJan

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Welke thread en wanneer?. hou was de uitspraak ??
In: Door UPC voor de rechter gedaagd, http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=22783

daar staat het allemaal in.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door Laurent »

is 30 maart nog door gegaan?

zat jij daar ook bij met een proces advocaat?

IkBenJan

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

30 maart??

Je moet verder lezen, tot aan de uitspraak in september...

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door Laurent »

September ?? Nee Jan zo,n verhaal is dan verder overbodig, jij spreekt jezelf per item tegen en geeft geen antwoord op een vraag.

Heb jij wel een proces lopen ?? Nee dus.

Luke32
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2006 13:39

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door Luke32 »

Geplaatst op 17 Feb 2006 10:21 door Mischa0320
Je praat over een slecht en knullig VOIP produkt van UPC. Hahahhaa... heb je de geluidskwaliteit wel eens gehoord van iemand die Wanadoo..(...)


Ik heb Chello Easy en Digitale telefonie van UPC en ben heel tevreden. Ik heb ook kennissen met digitale telefonie van Wanadoo en die zijn bijna niet te verstaan. Heel ver weg en slechte geluidskwaliteit. Geef mij maar UPC. Glashelder........

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door agro »

Mischa0320
Geplaatst op: 18 Feb 2006 23:57 Onderwerp:



Nou fantastisch toch!

Ik raad Sterretje (gebrek aan fantasie) en Agro ten stelligste aan om de fantastische diensten van KPN af te nemen.

Als ik maar niet hoef!

Bedankt!
Enige vraagtekens roepen dit wel op dacht ik zo.

Mischa0320


Geplaatst op 31 Mrt 2006 09:14 door Mischa0320


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een 2-lijnige Siemens Gigaset uit Amerika, met digitaal antwoordapparaat en 2 handsets. Met dit toestel, google maar voor foto's van de Gigaset 8825 of 8800 handset, werkt perfect, je kunt er zelfs conference calls mee maken, alleen geen nummerweergave. Maar daar kan je weer een converter voor kopen. Siemens in Europa heeft nooit een 2-lijnig analoog toestel gemaakt. Stuur me maar een mailtje ([email protected]) als je geinteresseerd bent of wie dan ook. ISND apparatuur zal met internetplusbellen niet gaan werken!
zie
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=39383

Als zelfs de meest fanatieke upc aanhang overstapt naar kpn, wat moet men dan nog over upc zeggen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro,

Goh ben jij niet pro UPC, laat mij dat gedacht hebben, het marktaandeel van UPC in Nederland is momenteel bijna 30 %

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door agro »

het marktaandeel van UPC in Nederland is momenteel bijna 30 %
en wordt met de dag minder

IkBenJan

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

September ?? Nee Jan zo,n verhaal is dan verder overbodig, jij spreekt jezelf per item tegen en geeft geen antwoord op een vraag.

Heb jij wel een proces lopen ?? Nee dus.
Goed lezen is een kunst. Jouw vraag betrof de gebeurtenissen na 30 maart 2005, omdat je alleen de eerste pagina van de thread gelezen hebt. Maar het vervolg staat al uitgebreid beschreven in diezelfde thread. Het uitstel, de repliek, de dupliek, en de uitspraak half september jl.

Waar jij mij mezelf ziet tegenspreken is me niet duidelijk, mijn antwoord op jouw vraag is dat het allemaal al beschreven staat in de genoemde thread. Wat daarmee alleen nog niet beantwoord is, is je vraag of ik hiervoor een advocaat in de arm genomen heb en het antwoord daarop is nee.

Heb ik wel een proces lopen? Nee dus, want een proces pleegt beëindigd te worden bij de uitspraak van de rechter indien er geen beroep meer op volgt. En dat is 14 september dus al gebeurd.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door Laurent »

waar praat je dan nog over, natuurlijk een verloren zaak.

Het onderwerp (thread door jouw genoemd) is een overbodig.

Terug bladerend heb ik jouw onderwerpen een jaartje kunnen volgen met dezelfde inhoud, alleen ging het in het begin over een andere provider, merkwaardig vindt je neit. :idea:

IkBenJan

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

waar praat je dan nog over, natuurlijk een verloren zaak.

Het onderwerp (thread door jouw genoemd) is een overbodig.

Terug bladerend heb ik jouw onderwerpen een jaartje kunnen volgen met dezelfde inhoud, alleen ging het in het begin over een andere provider, merkwaardig vindt je neit.
Je bent me nu volledig kwijt. De topic, waarvoor als deze uit meerdere opvolgende berichten bestaat de term 'thread' wordt gebruikt, ging vanaf het allereerste bericht na de inleidende dagvaarding tot en met het nakaarten over de uitspraak over mijn zaak tegen UPC. Inderdaad vind ik het merkwaardig dat jij hierin meerdere providers weet terug te vinden.

De vraag of hij overbodig is, is niet aan jou. UPC is het onderwerp op dit forum dus in ieder geval is deze escapade on-topic, en als iemand er voordeel uit weet te halen is die als zodanig ook niet irrelevant. Als jij hem zelf overbodig vindt zou ik je willen adviseren hem vooral niet te lezen, maar vraag ik me tegelijkertijd ook af waarom je er dan wel vragen over stelt.

En inderdaad was het natuurlijk een verloren zaak. Maar niet voor mij. Dat is, kort uiteengezet, waar ik over praat. Hoewel de richting waarin je vraagstellingen deze discussie moeten leiden mij geheel ontgaat hoop ik dat ik je toch van de informatie heb kunnen voorzien waarnaar je op zoek was.

rommel2
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:12

Re: UPC telefonie en internet.

Ongelezen bericht door rommel2 »

IkbenJan, ik heb je verhaal gelezen en begrepen. Voor mij was dit heel herkenbaar en leerzaam. Bedankt.

Gesloten