LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door agro »

Ik mail je ook niet hoor
Gelukkig was al bang. weer een zorg minder.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ga je je eigen daar zorgen om lopen maken :shock:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door agro »

Niet echt, maakt me eigenlijk helemaal niks uit.

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door rene112 »

ja ik het dat ie dat wel doet hij heeft aleen maar teklagen en meer niet ik heb nu all 5 jaar upc en heb pas 2 keer een storing gehad
en verder als je nu belt dan word je binnen 20 sec geholpen door hun
daar om zeg ik een pluim voor zo
maar trosradar laat aleen maar de slechte kand zien van een bedrijf
en ze zijn te broert om eens een keer een goed ding tezeggen over upc
maar ja zo is tros radar nu eenmaal

en
en argo en hofie zijn de zelfde moet je maar met een leepeltje zout nemen hij is net los gelaten uit delta bij rotterdam

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Alleen is het zo dat Argo wel gelijk heeft over UPC, en dat sommige niet willen zien is hun probleem.

Tallie1979
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 dec 2006 22:05

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Tallie1979 »

Maar, waarom zou je een probleem niet of wel willen zien als je er zelf geen last van hebt vraag ik me af?

Als er toch tevreden mensen zijn zou je er blij mee moeten zijn! Dat zijn mensen die juist geen gedonder hebben. Bij ieder bedrijf zijn er goede en kwade dingen, KPN, UPC, Orange, Tele2, ze hebben allemaal hun lijken in de kast..

Bij de een zal je het meer horen dan bij de ander, eerlijk is eerlijk.. Maar waarom iedereen afbranden die het WEL naar zijn zin heeft ergens?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door agro »

en argo en hofie zijn de zelfde moet je maar met een leepeltje zout nemen hij is net los gelaten uit delta bij rotterdam
En waar baseer je je stelling op rene????????of bazel je alleen maar je vriendje laurent na, trouwens het lijkt me sterk dat je hoffie kent, die is volgens mij al een paar maanden niet meer actief op dit forum, of ben je misschien toch weer een persoonlijkheidvan laurent, die bazelt namelijk hetzelfde als jij.
Geef het IP adres eens dan, en delta is zeker een psychiatrische inrichting, zo uit je sarcastische toon te horen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro weet jij niet waar Hoffie is ????? , weer ben je aan het bazelen, net zoals al jouw onderwerpen over UPC, Hash Jan Eksoyetc ken je zeker ook niet meer, nu begin je ook nog te huichelen triest :twisted: :twisted: :twisted:

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door rene112 »

hahahahaa im geef je gelijk laurent :lol:

telestress
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 mei 2006 23:08

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door telestress »

Ben juist overgestapt van upc naar KPN omdat voor mij UPC veel duurder uitvalt. Voor een normale adsl snelheid met telefonie begin je (even de aanbieding buiten beschouwing) gelaten voor € 29,95 per maand. De beltarieven liggen echter veel hoger dan bij de telecom (KPN) aanbieders. Vergelijk de tarieven maar. Het is dus belangrijk, om ook te kijken naar je belgedrag. Ik betaal nog geen € 30,00 per maand voor internetten op hogere snelheid en een analoge telefoonlijn. Bellen doe ik anders waardoor ik niet boven de € 33,00 per maand uitkom, incl. 5 uur bellen naar vaste nummers per week. Bijkomend voordeel, de analoge KPN lijn kent veel minder problemen dan de kabel (ook weer eigen ervaring). In ieder geval is mijn internet verbinding en telefonie een stuk stabieler. Succes met je keuze.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Chima »

Alleen is het zo dat Argo wel gelijk heeft over UPC, en dat sommige niet willen zien is hun probleem.
Ach, gelijk hebben is maar zeer betrekkelijk in dit opzicht. Het kan goed zijn dat Agro problemen heeft of mensen kent die problemen hebben met UPC. Maar dat wil niet zeggen dat alle miljoenen klanten dit hebben.

En dat JIJ dat niet begrijpt is gelukkig niet mijn probleem. Blijf vooral lekker volharden in de dingen die jij denkt die goed voor je zijn. Laat andere dat dan ook doen..

Simpel toch!!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Precies chima dat bedoelde ik dus.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Chief »

Wij zijn nu een half jaar in het bezit van internet bellen en digitale telefonie, internet hadden wij al een jaarof drie.
De vele klachten die je hier hoord daar hebben wij totaal geen last van,
sterker nog als je belt naar upc proberen ze je het op alle fronten naar de zin te maken. Kennissen die wel problemen hadden met de digitale ontvangst tv hebben ter compensatie een half jaar lang gratis film en sport gekregen dus ik bedoel maar de meeste klachten die je hier leest zijn vaak uit een ver verleden. Upc wil echt zijn negatieve imago kwijt, het is jammer dat hier een viertal mensen op het forum zijn die maar blijven zeuren over klachten uit een ver verleden.

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door eksoj »

Er wordt hier nogal wat geinterpreteerd en dat is jammer, mijn klachten zijn van het nu, ik zit er middenin.
Natuurlijk zijn er mensen met goede ervaring met UPC, ik niet !

Ik heb hele goede ervaring nu met KPN.

En zo zullen er verschillen zijn en blijven.

Ik vind upc verschrikkelijk, meegemaakt met digitale telefonie en nu met afsluiten abonnement.

Ik heb jaren chello gehad en dat was goed, ik vind wel dat de KPN aansluiting stabieler is. Dat is mijn ervaring.

Heidepiek
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:41

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Heidepiek »

Hallo.
Ik heb al jaren UPC internet, radio, televisie en telefonie, en ik moet zeggen, tot volle tevredenheid!!! Ik snap dan ook niks van al die negatieve reakties die je hoort.

Wij zijn tevreden over UPC :lol:

Rups
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 okt 2005 08:20

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Rups »

Nou wij hebben anders ook flinke ellende gehad met UPC, zijn blij dat we ervan af zijn.
Nu al een tijd stabiel KPN en dat bevalt ons prima.
Ik zou UPC afraden !!!! Maar lees de reacties en maak een keuze. :lol:

schumina
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2006 16:48

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door schumina »

Hoi,

wij hebben UPC tot 2x toe geprobeerd maar altijd ellende. We zijn nu weer gewoon terug bij KPN, InternetPlusbellen en digitale TV alles in een pakket.
UPC haalt vaak rotstreken uit en de bereikbaarheid is beslist geen 99%.
Wil je het toch doen kijk dan heel goed naar alle kleine lettertjes en vergeet niet dat als je een datalimiet hebt met internet je met een beetje surfen daar zo bovenuit komt en dan wordt het echt dokken bij die gasten.
Mijn man is it-er en wij hebben echt alles onderzocht. Versatel is ook goed en goedkoop maar weet niet of je dat kunt krijgen waar je woont.
Bij UPC moet je echt altijd alles heel goed nakijken, zeker je telefoonrekening want daar weten ze soms echt iets leuks van te maken.
Bij KPN krijg ik de gespecificeerde rekening on-line ruim voordat het geld wordt afgeschreven!!!
Mijn advies is neem een totaalpakket van KPN!

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Het is altijd een beetje koffiedik kijken aangaande providers, ik heb in het verleden bij Planet Internet gezeten was absoluut top, nu is het administratief bagger, het heeft mij een hoop moeite gekost om er vanaf te komen wat uiteindelijk wel is gelukt. UPC is al jaren een zooitje lees maar eens de diverse forums na.

Ik denk dat je een beetje mazzel moet hebben. Als je IPB van KPN neemt laat het door een monteur installeren als jezelf niet technisch bent kennisen van mij hebben hier zeer goede ervaringen mee en bij hun werkt het al maanden perfect.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Laurent »

Beertje , welke provider heb jijzelf ???

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ach beertje het is net wat je zegt bij iedere provider gaat het wel eens mis, zo ook bij KPN met hun IPB zie www.webwereld.nl.
Storingen zul je denk ik altijd en bij iedereen wel houden.

Gesloten