LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lang leve KPN (maar niet heus)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bonte
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:25

Lang leve KPN (maar niet heus)

Ongelezen bericht door bonte »

Na 18 jaar Wannadoo/Orange en nu online gehad te hebben, werd het alleen maar slechter en ik besloot een andere provider te zoeken. kwam bij KPN terecht, omdat ik dacht dat die wel een naam hoog te houden hadden.
Mijn abbo op online liep 31-8-08 af en daar kwam ik 27-7-08 achter, dus het kon nog net, omdat je bij hun er meteen weer een jaar aan vast zit.
Ik de KPN gebeld en die meneer verzekerde mij dat ik per 29-8-08 internet+bellen via de KPN zou hebben. Ik had hem gezegd dat ik echt niet zonder internet kon. Ik ben deels fotograaf en mijn foto's moeten op internet, maar hoe???
Ik heb ook een brief thuis gehad, dat ik ook per 29-8 internet via KPN beschikbaar zou hebben en 5 dagen van tevoren een modem thuis zou krijgen. Ik had afgelopen dinsdag nog steeds geen modem in huis, dus weer bellen(a 10 cent per minuut). Die meneer vertelde mij dat het modem al vanaf de 22e onderweg was en dat het aan de TNT lag. Ik dus nog maar weer gewacht tot de volgende dag. Weer geen modem. Ik weer bellen, kreeg ik weer een andere meneer en die zei dat er nog helemaal niets in behandeling was genomen en dat de brief die ik had gekregen, betekende dat vanaf 29-8 het in behandeling wordt genomen.
Ik KWAAD . Er staat toch heel duidelijk in de brief dat ik vanaf 29-8 beschikbaarheid had over het internet via hun. Wat nu????
Hij zei dat hij het meteen in werking zou zetten, maar dat het wel nog 2 weken zou kunnen duren, terwijl ik dus nu per 31-8 geen internet meer heb. Hij had me ook nog om 21.57 doorgeschakeld naar de ADSL afdeling en verzkerde mij, dat als ik voor 22.00u in de wacht stond, ik nog gewoon gehlopen zou worden. Niet dus. Om 22.01u werd de verbinding verbroken.
Ik donderdag naar een primafoon gegaan, maar hetzelfde antwoord. Heb daar nog een half uur in die winkel staan bellen met de klantenservice, maar er was niets aan te doen.
Ik wilde dan maar het hengende ppotjes terug gaan naar online, maar dat kon ook niet, want ik kon bij de KPN niet meer weg en zou gewoon moeten betalen.
Ik zit dus nu zeker anderhalf a 2 weken zonder internet en heb dus spijt als haren op mijn hoofd, dat ik ooit met hun in zee ben gegaan.
Zo dat ben ik kwijt en denk eerst goed na voordat je over stapt naar KPN.

Walter_F
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 aug 2008 01:04

Re: Lang leve KPN (maar niet heus)

Ongelezen bericht door Walter_F »

Heel vervelend natuurlijk. Toch denk ik als ik het zo lees dat het hier om een incident gaat en dus gaat het een beetje ver om KPN bij iedereen af te raden.

Doet natuurlijk niks af van uw vervelende situatie. Ik hoop dat u snel een passende oplossing zult vinden.

bonte
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:25

Re: Lang leve KPN (maar niet heus)

Ongelezen bericht door bonte »

Het is ook meer om hoe je behandeld wordt. 3 verschillende mensen, die alle 3 andere dingen zeggen. Volgens mij moeten ze daar toch computers hebben, waar je dingen registreerd en beloof niet iets wat je niet kan waarmaken, want dan was ik nooit met hun in zee gegaan. :?

Walter_F
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 aug 2008 01:04

Re: Lang leve KPN (maar niet heus)

Ongelezen bericht door Walter_F »

Dat ophangen na 22u is wel een kwalijke zaak overigens. Helemaal omdat u verzekerd werd dat u nog geholpen zou worden.

De manier van doen is inderdaad niet correct... Wellicht kunt u nog een telefoontje eraan wijden en zorgen dat alles asap geregeld wordt en meteen bovenstaande aan de orde brengen?

Overigens heb ik een soortgelijk iets meegemaakt met KPN Digitenne. 8 minuten in de wacht a 0,45 eur per minuut om alleen een adreswijziging door te geven. Eindelijk iemand aan de telefoon die me vervolgens door ging verbinden. Weer 6 minuten in de wacht. Toen vond ik het wel mooi geweest. Meer dan 5 eur kwijt om alleen een adreswijziging door te geven. Ik heb ze een mail gestuurd met alle gegevens met als opmerking "bij vragen belt u mij maar terug"

bonte
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2008 13:25

Re: Lang leve KPN (maar niet heus)

Ongelezen bericht door bonte »

Ik ben daarom ook donderdag naar de primafoon geweest, omdat ik wel eens iemand persoonlijk zou willen spreken, maar daar konden ze er niets aan doen en zeiden dat ik bij hun in de winkel wel gratis met de klantenservice kon bellen. Dat heb ik gedaan en heb een half uur aan de telefoon gestaan (stonden na mij 2 heren een 20 minuten te wachten, omdat ze ook moesten bellen)
Die meneer zei dat hij het zou doorgeven en had via mail intern gezet, dat ze meteen mijn order in behnadeling moesten nemen, maar het zou niet eerder dan binnen anderhalf a 2 weken opeglost zijn.
Dit is dus echt funest voor mij. :cry:

Gesloten