LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
H.W. Beems
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2008 11:21

Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door H.W. Beems »

Al jaren klant van Planet nooit problemen nu is het overgaan naar KPN, een groot drama. Ik heb al sinds 14 augustus geen mailadres meer. Ik ben dus niet meer bereikbaar via de mail. Zeker al 15 keer gebeld en dat tikt lekker aan met die 0900-0244 nummer. Ze beloven van alles het duurt een paar uur en de volgende zegt het kan wel 6 weken duren. Als je lijkt merken dat je boos bent, worden ze, naar mijn mening, ongeduldig aan de andere kant van de lijn en dan heb ik het idee dat ze dan helemaal niets meer voor je doen. Het is te zot voor woorden dat je helemaal niet teruggebeld wordt. Je kan iedere keer hetzelfde vertellen maar je komt geen stap verder. Een nieuw mailadres aanmaken is geen optie daar ik al jaren een planetadres heb en die bij zoveel verschilende instanties bekend is. Ik wil gewoon mijn eigen mailadres waar ik ook voor betaal. Mijn telefoonrekening online kan ik ook niet bekijken. En de laatste rekening was behoorlijk hoog, maar kan dat niet nakijken. Ik baal ontzettend. Is er nou niemand van KPN die zo groot kan zijn om zijn gezicht te laten zien en te zorgen dat het wordt opgelost.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

Hallo,

Heb je toen planet is samen gegaan met kpn, een aanvraag ingediend voor overstap op een ander abonnement?

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

H.W. Beems
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2008 11:21

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door H.W. Beems »

Ik kreeg een ander abonnement aangeboden nl. het zelfde abonnement maar dan goedkoper die heb ik, later, laten uploaden van 3 mb naar 8 mb. en toen begon het ge......

Ik heb woensdag 8 oktober weer contact gehad met KPN en ik zou met twee dagen terug gebeld worden. Vandaag is het vrijdag.

met vr.gr.
H.Beems

H.W. Beems
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2008 11:21

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door H.W. Beems »

Ik heb op 13 oktober weer gebeld en toen werd er doodleuk verteld dat ik eerdaags afgesloten zal gaan worden. Ik ben toen maar naar de primafoonwinkel gestapt en die zijn aan het bellen gegaan voor me. Twee uur later werd er verteld dat ik niet afgesloten zal gaan worden en dat mijn mailadres niet meer achterhaald kan worden dus ik krijg een nieuw mailadres en ik zal met twee weken terug gebeld worden we zijn nu tweeenhalve week verder, er is nog niet gebeld. Ik ben nog steeds niets opgeschoten. Op mijn reactie die ik geplaatst heb op 10 oktober, op de site van radar, heb ik ook niets vernomen.

met vr. gr.
H. Beems

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als ik het goed begrijp is de stand nu:
wel verbinding
geen e-mail adres?

Misschien helpt het als u nog eens naar E. Weis mailt.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

BerichtGeplaatst op: 29 Okt 2008 13:17 Onderwerp:

Als ik het goed begrijp is de stand nu:
wel verbinding
geen e-mail adres?

Misschien helpt het als u nog eens naar E. Weis mailt

Ik hou de zaken waar ik eventueel wat mee kan doen nog wel in de gaten hoor :wink:

Als een klant een abonnement heeft (die actief staat), heeft hij/zij ook altijd een mail account. De werking daarvan is natuurlijk een ander verhaal.

Mr/Mevr Beems, Heeft u bij het nieuwe account ook een brief gekregen met een gebruikersnaam en wachtwoord?
Zoja, test deze dan via webmail.kpnmail.nl.

Als dat niet werkt, laat het dan even weten zodat ik er een blik op kan werpen.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

H.W. Beems
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2008 11:21

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door H.W. Beems »

Ik heb eindelijk een brief gekregen met een ander klantnummer en een nieuw activatiecode. Maar ik heb niet 1 maar 2 brieven gekregen met 2 verschillende klantnummers en activatiecodes, beide gedateerd op 4 november 2008. En ik moet er ook voor gaan betalen n.l. €1.89 per maand. Ik heb de klantenservice weer gebeld en na 40 minuten kreeg ik iemand aan de lijn. Die zou het uitzoeken toen werd de verbinding verbroken. Ik ben maar weer naar de Primafoon gegaan. Daar zijn ze er 2 uur mee bezig geweest om via de klantenservice uitleg te krijgen. Ik blijk nu 2 ibp abonnementen te hebben op hetzelfde nummer. De afd THD zegt dat het ene klantnummer actief en de afdeling Retentie zegt dat het andere klantnummer actief is. Er was zelfs iemand die zei dat ik mocht kiezen welke van de twee ik kan gaan gebruiken. Eng heel eng. Nu moet ik 3 dagen wachten voordat ik een activatiecode kan intikken en ben dan ook heel nieuwsgierig of ik dan mail heb en of die gratis is. En of ik nog telefoon en internet ziezo heb. Ik ben ook benieuwd of ik mijn andere 3 nummers ook nog heb. In het verleden had ik n.l. ISDN. De telefoonrekening klopt ook niet maar daar kan wat mee gedaan worden als dit eerst is verholpen. Ik betaal n.l. nog eens €20,00 extra voor onbeperkt altijd terwijl dat ook bij het abonnement zit. Er is weing goed gegaan sinds het upgraden. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder. Ik zal zondag testen via webmail.kpnmail.nl

Met vr.gr.

H.W. Beems

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Vanaf 14 augustus geen wemail door fout KPN

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dien a.u.b. een schriftelijk aangetekende klacht in met ontvangstbevestiging over deze fout m.b.t. de 2 contracten die aangemaakt lijken te zijn.
Zorg dat u zwart op wit krijgt dat 1 overeenkomst geannuleerd wordt om te voorkomen dat u met dubbele facturen nu of over een paar jaar te maken gaat krijgen!
Vraag om schriftelijke bevestiging annulering van 1 v.d overeenkomsten. Dit is een recept voor problemen. < zucht >
Wordt dit geweigerd leg het dan voor bij Geschillencommissie Telecommunicatie.

Gesloten