LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positieve ervaringen Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Zoals de titel al aangeeft: wij hebben geen enkele negatieve ervaring met Ziggo. Zijn eerst bij multikabel terechtgekomen voor onze kabelTV en hebben dat uitgebereid met telefoon (eerst Tele-2: een disaster) en internet (eerst KPN; idem disater). We zijn nu alles bij elkaar stukken goedkoper uit.

Bij Multikabel en Tele-2 hebben we altijd alle service en noodzakelijke medewerking ontvangen, ook bij een nieuw moden i.v.m. bovengenoemde uitbreiding.

Recent hebben we een gratis digitale ontvanger besteld en gekregen (alleen €9,50 verzendkosten): echt een stuk beter en scherper beeld.

Nee hoor, ik kan iedereen Ziggo aanraden; goed signaal betrouwbare levering en lage totaalprijs; €39,50 voor telefoneren, internetten en TV-kijken, daar kan toch niets of noemand tegenop?

lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Ja dit is natuurlijk een topic dat vraagt om reacties. Over de levering van Ziggo hebben wij ook geen klachten, signaal is goed, verbinding is bij ons zeer betrouwbaar. Ik ben dus ook dik tevreden over Ziggo, maar ...

Ik ontving vrijdag de eerste afschrifte van Ziggo ipv van @Home en die is 92 euro ipv het afgesloten abonnement van 65 euro. Ik weet dat hier nog de gesprekskosten van september en oktober bij komen, maar dat was bij @home nooit meer dan een paar euro per maand en echt geen 30 euro. Helaas is er bij Ziggo geen contact te leggen. Waarswchijnlijk is er een makkelijke verklaring voor, maar hun bereikbaarheid is zo verschrikkelijk slecht dat ALS je als tevreden klant een keer een vraag hebt, je echt dagen moet wachten op een antwoord en dat vind ik wel heel slecht.

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door Whale123 »

Tja, als het spul werkt, is het goed. U zult zelden op dit forum negatieve dingen lezen over de kwaliteit van het signaal en de apparatuur ZO LANG HET WERKT.
Zodra u echter een klacht krijgt over defecte apparatuur of foutieve nota's, DAN is Ziggo niet bereikbaar, onredelijk en oneerlijk.
Ik hoop voor u dat u geen klachten krijgt.
Want dan is ZIGGO ECHT NIET MEER HET BEDRIJF dat u hier beschrijft!!!!

Het kan ook u overkomen: een probleem met uw apparatuur of uw verbinding; echt, dan leert u pas de ware Ziggo kennen!!![/b]

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

Beste Fiesiekus, ik ben het 100% met je eens.
Ik heb ook nooit problemen gehad met mijn TV en internet. Telefonie heb ik nooit gehad bij Ziggo maar dat komt nog wel.

Ik heb ooit een keer EEN probleempje gehad maar dat was nog in de @home tijd. Ik belde op (duurde wel lang) en kreeg iemand aan de lijn. (Ik belde mobiel en dat had mij zo'n 17 euro gekost) Ik vroeg waarom internet het niet meer deed bij mij. De helpdesk medewerker keek even in het systeem en zag gelijk dat ik afgesloten was. Waarom? Daar had de helpdesk medewerker ook geen antwoord op. Ik was afgesloten zonder reden zij hij. Toen werd de verbinding verbroken omdat mijn btg op was. Na enkele minuten.. MINUTEN.. werd ik aangesloten en kon gewoon weer op internet.
De kosten die ik toen gemaakt had boeit mij eerlijk gezegd niet eens meer.
Nu werk ik zelf ook bij de Helpdesk van Ziggo.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door lammi »

tja, kan me hier alleen maar bij aansluiten. ben ook zeer tevreden met ziggo. heb internet, tv en telefoon en het werkt allemaal goed. zou het dus ook aanbevelen maar als ik de reacties zie op de sides(kassa en radar) dan denk ik dat andere ziggogebruikers er heel anders over denken. maar goed, dit is dan ook mijn ervaring met ziggo. :lol: :lol:

hola_01
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2008 03:20

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door hola_01 »

Het probleem is dat je de mensen met positieve ervaringen over het algemeen niet hoort. Ik weet zelf redelijk goed dat het meeste gewoon goed gaat. Zelf heb ik ook geen problemen, maar hierbij heb ik het voordeel dat ik er ook werkzaam ben. Momenteel ben ik een van de personen die bezig is met het verwerken van de radar klachten, mijn ervaring uiteraard gaat het bij sommige mensen op 1 of andere manier helemaal is, meeste problemen zijn echter toch een stukje miscommunicatie/uitleg/problemen met router of pc.

kattekop41
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2008 14:02

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door kattekop41 »

ik ga me afvragen of ze het wel écht druk hebben bij de helpdesk van ziggo. zoals ze beweren! ik bel op tijden dat ik weet dat mensen naar hun werk zijn 9.00. onder het eten. rond 17.30 a 18.00. en rond half 10 savonds. en wat krijg je te horen. het is zo druk dat we u niet tijdig te woord kunnen staan. vervolgens moet je je postcode intoetsen. dan keuze menu's. na eindelijk 20 minuten tot een half uur in de wacht te hebben gestaan. om de halve minuut hoor je, alle medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik alstublieft. om razend van te worden. laat ze al die tijd een mooi muziekje draaien.dat is beter dan dat computerstem steeds aan te moeten horen. zeg sinav. welke afdeling werk je dan? toch niet bij wijzigijngen? daar kun je lang wachten. moeilijk hé een smart card van nummer wijzigen. nee ik ben helemaal niet tevreden. maar geeft niet ik pak ziggo wel weer.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door Henk25 »

Ja de wachttijd aan de telefoon is een verschrikking.
Ik ben blij dat ik weg ben bij Ziggo. Als alles werkt ben je tevreden maar als je hulp nodig hebt is de lijn bezet en zit je dagen (soms weken) zonder internet.

johnnyvang
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2008 13:49

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door johnnyvang »

ik ben al langer lid van ziggo (voorheen @home), en heb tot op heden geen enkele problemen met ze gehad.
ook lees en hoor ik links en rechts iedereen roepen dat ze 15 minuten of langer aan de telefoon zitten bij de tel. helpdesk.
ook hier heb ik geen last van, want op welke tijd ik ook bel, ik word altijd zeer snel geholpen.
ook al zegt het bandje dat de wachttijd langer is dan 15 minuten, ik krijg ze toch ruim binnen de 5 minuten aan de lijn,'
die 5 minuten zijn dan incl. het aflopen van het keuzemenu.
had eerst tv, internet en telefonie van @home, en sinds juli ook nog digi tv (nu dus het alles-in=1 pakket van ziggo)

dus ik ben zeer tevreden met ziggo.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Nou, recent een storing met het digitale modem. Gebeld met servicedesk en werd goed te woord gestaan, ondanks zanikende kinderen, stofzuigende vrouw e.d. om me heen, m'n kop onderin de kast tussen de rotzooi van anderen, je kent 't wel op zaterdagochtend. :twisted:

Belde met een oud GSM-toestel, beltegoed op na paar minuten. Nou, ik werd op m'n GSM teruggebeld op kosten van Ziggo en kreeg keurig uitleg. Daarna kon ik het probleem (aan mijn kant van het modem) snel oplossen.

Weer een pluim voor Ziggo en hun terugbel-service

kattekop41
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2008 14:02

Re: Positieve ervaringen Ziggo

Ongelezen bericht door kattekop41 »

ik was érg ontevreden met ziggo. maar nu ben ik érg tevreden. alles werkt naar behoren. internet televisie en digitaal, telefonie. en als je ze belt word je meteen geholpen. nog geen 5 minuten wachten. heerlijk. ziggo ga zo door. :) :lol: :lol: [/b]

Gesloten