LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

Hallo,

Ik heb 1 maand en 3 weken geleden Alice comfort aangevraagd en heb nog steeds geen internet! Ik heb 3x gebeld en iedere keer nam er een junkie op die stoned was, ik heb gevraagd waarom ik na 1.3 maand nog steeds geen internet heb, volgens hun was ik GEWEIGERD omdat ik een analoge lijn heb en dat het abonnement geannuleerd was.Maar ik heb geen brief ontvangen ze hebben niet eens gebeld. Ik had dus 4 weken (18 Oktober) geleden een brief gestuurd met DATUM dat ik geen klant meer wilde zijn door deze ellende.
Gister PAS (25 november) werd ik gebeld door Alice dat ik 69 euro en 1 maand abonnement kosten moest betalen en dat ik pas na 16 December kan opzeggen.

ER VALT NIKS OP TE ZEGGEN WANT IK HEB NOOIT IETS GEKREGEN! GEEN INTERNET GEEN MODEM NIKS NADA!

Ik betaal helemaal niks! Oplichters zijn het! Ik ga vandaag naar mijn bank om alice te blokkeren zodat ze er niks vanaf kunnen halen.

Nooit Internet bij alice aansluiten! Italiaanse BBNED troep!
IK HOOP DAT HET BEDRIJF FAILLIET GAAT!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door D1RK »

Vooraf hier eerst de naam zoeken van een provider en je durft niet eens meer te kijken op hun website voor aanmelden!

U is het zoveelste slachtoffer en hou je aan de regels, zij leveren niets maar ze willen wel geld!
Zorg dat zij fout blijven en U vrijuit gaat, bewaar alle info van hun!

Janvaneijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 okt 2008 16:34

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Janvaneijk »

Eindelijke weer eens een provider die wel weet hoe het moet, alles is door Alice perfect overgenomen van een provider waar ik nooit voor had getekend. Jaren tot tevredenheid bij Tiscali totdat die waardeloze Telfort kwam opdagen met de mededeling dat Tiscali voortaan Telfort heet, erg raar Tiscali bestaat nog steeds 4 mb voor een prijsje hoger dan 20 mb bij diezelfde Telfort waar de telefonie een grote ramp was.
Maar goed erg overdreven om direct over oplichters te praten als er ergens iets fout gaat. Zal wel aan de persoon zelf liggen, alle providers komen tig maal voor op het Forum en het enige berichtje van Alice schetst gelijk dat het oplichters zijn, belachelijk voor woorden.
Ik heb nog nooit zo'n goede, snelle internet en telefonie gehad.

Janvaneijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 okt 2008 16:34

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Janvaneijk »

Nog even voor de goede orde: 18 oktober Alice comfort aangevraagd, 11 november internet en vanaf 27 november Telefonie. Wat nu drie maanden wachten en nog niets: BINNEN ÉÉN MAAND alles ok en ik ben zeeeeeeeeeeeer tevreden. Petje af voor Alice.

mara.dotcom
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2008 08:43

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door mara.dotcom »

Beste Jan, even een reactie op je bericht. Ook wij zijn super tevreden ex Tiscali gebruikers. En toen kwam Telfort; hier kan ik een boek over schrijven. Helaas was het klein duimpje tegen Goliath en zullen we het door ons teveel betaalde aan Telfort nooit meer terugzien. Daarna in juli j.l. naar Alice. Vriendelijke helpdeskmedewerkers, snel het modem in huis, aansluiten was een fluitje van een cent en binnen 5 weken internetten + bellen zonder enkel probleem.
Maar een email adres aanmaken en mijn fakturen bekijken, vergeet het maar. Inmiddels meerdere malen gemaild en gebeld met de belofte dat ik teruggebeld zou worden...... maar helaas. Ik krijg zelfs na 4 maanden geen tijdsindicatie wanneer het inlogprobleem opgelost zal zijn. Vervolgens heb ik gevraagd om (tijdelijk) papieren fakturen te ontvangen. Dat kan zei men, maar hiervoor moet u wel betalen. Hmmm ... dit gaat de verkeerde kant op en smaakt meer en meer naar Telfort. Niet leveren wat je beloofd, geen compensatie aanbieden maar klein duimpje moet wel betalen. Wie de oplossing weet mag het zeggen, groeten Mara

Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

Nog steeds geen internet van alice! Hoe schandalig!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Richard:
Ik had dus 4 weken (18 Oktober) geleden een brief gestuurd met DATUM dat ik geen klant meer wilde zijn door deze ellende.
Logisch dus dat je niets krijgt - want je hebt zelf aangegeven af te zien van een contract omdat het te lang duurde.

Je klacht dat je nog steeds niets hebt, is dus door jezelf al als ongegrond bewezen.

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door freggel »

Inderdaad als je eerst aanvraagt en omdat het te lang duurt het annuleert is het ook niet duidelijk. Maar wat heb je nu precies bij Alice, Behalve geen werkende verbinding? Loopt er nog een aanvraag?
Anders kan je het beste gewoon bij een andere provider een aanvraag indienen en geduld hebben.

En de titel ga nooit bij alice is ook een beetje overtrokken. Wat het eerder aantoont is dat alice's order systeem niet flexibel is bij het annuleren en dan het heractiveren van een aanvraag.
Maar dat is geen schokkende constatering bij een groot bedrijf.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Beste Jan,

Ik zie dat jij één van de enigste personen bent die GEEN problemen heeft met Alice. Laat ik even een opsomming maken:

1. Klapperlijn. Ik hjeb toch aardig wat providers zien langskomen op dit adres en ze beloven nooit wat ze zeggen, maar in het geval van Alice was ik er helemaal snel klaar mee. Ze zeggen niet meer dan 2 Mbit van de tot 20 Mbit te kunnen leveren. Dat zette mij aan hetd enken, omdat ik daarvoor Tele2 hyad waar ik zonder problemen 18 Mbit draaide en dat ik daarvoor Orange had gehad waar ik 17 Mbit op draaide, zonder klapperlijn.
2. Ik weet van de facturen niets, want ik heb ze niet langer laten zitten dan een drie weken welke ze door expres een fout te maken pas op 31 december word afgesloten. De klant is altijd het haasje.
3. Telefoon heeft het helemaal niet gedaan en ze presteren me wel een variabele kosten rekening voor te houden van € 51,25 opgeteld. Duister.
4. Verder hebben ze me dus geen telefoon en internet geleverd!!

Elke keer van de ene rotsmoes naar de andere en ze zeiden: "Ja, meneer we kunnen niets voor u doen en er kan dus niets aan gedaan worden", maar u moet wel de rekeningen betalen natuurlijk. Over mijn lijk!! Ik heb gezegd dat ik pas ga betalen wanneer de boel goed werkt. Drie weken later nog geen succes. Dus ze konden niets voor me doen, dus geen internet en telefoon, maar ik moest wel betalen, want anders kwam er een deurwaarder. Laat maar komen, maar wanneer die Alice wel wilt incasseren en niet wilt leveren, dan ben ik snel klaar met die hoer Alice. Betaling gaat pas door wanneer levering is geschied en alles naar behoren werkt. Niets meer en niets minder. Ik laat me namelijk niet bestelen. Dat staat niet in mijn woordenboek. Nu zij ook nog een maand hebben aangeplakt; heb ik ze daarvoor verantwoordelijk gehouden, want nu lopen twee provider hier waar door de grootste remmer Alice is en dat ik dus ook niet op snelheid kom met mijn huidige provider. Zij gaan een gepeperde rekening van me krijgen, daar ik internet nodig heb als Webdesigner en ICT-er.

Kijken of ze na een rekening van 48.000,= nog zo schreeuwen.

Uranus.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Alice Internet OPLICHTERS! PAS OP NOOIT ALICE AANSCHAFFEN!

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Beste Jan,

Ik zie dat jij één van de enigste personen bent die GEEN problemen heeft met Alice. Laat ik even een opsomming maken:

1. Klapperlijn. Ik hjeb toch aardig wat providers zien langskomen op dit adres en ze beloven nooit wat ze zeggen, maar in het geval van Alice was ik er helemaal snel klaar mee. Ze zeggen niet meer dan 2 Mbit van de tot 20 Mbit te kunnen leveren. Dat zette mij aan hetd enken, omdat ik daarvoor Tele2 hyad waar ik zonder problemen 18 Mbit draaide en dat ik daarvoor Orange had gehad waar ik 17 Mbit op draaide, zonder klapperlijn.
2. Ik weet van de facturen niets, want ik heb ze niet langer laten zitten dan een drie weken welke ze door expres een fout te maken pas op 31 december word afgesloten. De klant is altijd het haasje.
3. Telefoon heeft het helemaal niet gedaan en ze presteren me wel een variabele kosten rekening voor te houden van € 51,25 opgeteld. Duister.
4. Verder hebben ze me dus geen telefoon en internet geleverd!!

Elke keer van de ene rotsmoes naar de andere en ze zeiden: "Ja, meneer we kunnen niets voor u doen en er kan dus niets aan gedaan worden", maar u moet wel de rekeningen betalen natuurlijk. Over mijn lijk!! Ik heb gezegd dat ik pas ga betalen wanneer de boel goed werkt. Drie weken later nog geen succes. Dus ze konden niets voor me doen, dus geen internet en telefoon, maar ik moest wel betalen, want anders kwam er een deurwaarder. Laat maar komen, maar wanneer die Alice wel wilt incasseren en niet wilt leveren, dan ben ik snel klaar met die hoer Alice. Betaling gaat pas door wanneer levering is geschied en alles naar behoren werkt. Niets meer en niets minder. Ik laat me namelijk niet bestelen. Dat staat niet in mijn woordenboek. Nu zij ook nog een maand hebben aangeplakt; heb ik ze daarvoor verantwoordelijk gehouden, want nu lopen twee provider hier waar door de grootste remmer Alice is en dat ik dus ook niet op snelheid kom met mijn huidige provider. Zij gaan een gepeperde rekening van me krijgen, daar ik internet nodig heb als Webdesigner en ICT-er.

Kijken of ze na een rekening van 48.000,= nog zo schreeuwen.

Uranus. [/url]

Gesloten