LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jopia
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:51

KPN

Ongelezen bericht door jopia »

Per 1 maart heb ik mijn ADSL diensten opgezegd bij KPN.

Volgens KPN kan ik tot die tijd nog gebruik maken van alle diensten die zij leveren.

Zonder enige waarschuwing vooraf sluiten zij echter een aantal subaccounts af, waardoor ik geen communicatie meer heb met een aantal klanten.

Na herhaald bellen (kosten (45 cent per minuut) waarvoor ik zelf moet opdraaien, terwijl hen hun fout is) en mailen wordt door de een beloofd dat het in orde komt en door de ander gezegd dat het niet meer in orde gemaakt kan worden.

Daarnaast wordt ik op enig moment gewoon weggedrukt aan de telefoon terwijl ik vriendelijk het probleem probeer uit te leggen.

Hoezo KPN klantvriendelijk en professioneel?

Heeft iemand een tip hoe ik mijn subaccount nog geactiveerd krijg

jantec
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2009 12:58

Re: KPN

Ongelezen bericht door jantec »

De ellende begon met mijn verlangen het bankrekeningnummer te willen veranderen waar vanaf mijn internet abonnementskosten automatisch moesten worden geïncasseerd. Na al begin januari te hebben doorgegeven van welke bank en nummer de automatische incasso moesten worden toegepast werd woensdag 21/1 onaangekondigd mijn planet internet-account geblokkeerd. Mijn eigen kleine bedrijfje hangt ook aan dat internet account vast en dus is het niet mail kunnen ontvangen en niet zelf uitgaand kunnen mailen een buitengewoon schadelijke situatie.
Vanaf woensdag ca 13.00 uur t/m zaterdag 12.00 uur in totaal meer dan 13 uur aan de telefoon, 0900 0244 gezeten. Een afgrijselijke ervaring, Ze laten je standaard ongeveer acht a negen minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt (waarschijnlijk expres om het aantal klagers te beperken) En dan tref je telkens iemand die je verder van het kastje naar de muur stuurt, zelf niets weet/begrijpt wat je wil. De meest onwaarschijnlijke tegenstrijdigheden moet je dan aanhoren. Ca 7 maal te horen gekregen dat ik helemaal niet geblokkeerd was. Vele andere malen te horen gekregen dat er wel betaald was, dat konden ze zien en zij begrepen daar dus niets van. Dan maar doorverbinden met de technische/storing dienst, die op hun beurt weer zei dat ik inderdaad wel geblokkeerd was, maar daar niets aan te kunnen doen en dat ik daarvoor bij de facturatie moest zijn, die vervolgens weer melde dat ik niet geblokkeerd was omdat er geen betalingsachterstand was. Fantastisch, fantastisch.hoe die dienst is georganiseerd.
Trouwens ook een keer gehoord dat het afsluiten kwam door het niet betalen van een domeinnaam in 2003, terwijl we helemaal geen website hebben.
Het allerergst evenwel gedurende die hele beltijd is dat ze je alsmaar willen doorverbinden naar een andere afdeling die daarover zou gaan. waarbij vrijwel altijd na geruime tijd wachten met de hoorn in de hand, (soms meer dan een kwartier stilte) de verbinding gewoon werd verbroken. Dat het een keertje per ongeluk zo gegaan kan zijn, ja mogelijk, maar negen van de tien keer werd er dus gewoon de hoorn op gegooid. Waardoor je weer moest inbellen , opnieuw ca negen minuten moest wachten om de volgende nitwit opnieuw je verhaal uit te leggen. Dit toch regelrecht aan hufterigheid grenzende wangedrag geeft zo'n gevoel van machteloosheid dat je zelfs de hele wereld wil gaan organiseren om de kpn te treffen. Brieven naar radar, de politieke partijen, mijn hele mailadressen bestand informeren dat je weg moet gaan bij kpn, Een kpn, die bovendien ook nog een stuk duurder blijkt te zijn dan allerlei andere telefoon en internetproviders.
Zaterdag tenslotte kreeg ik te horen dat niemand mij kon helpen bij de service dienst, dat ik niet meer hoefde te bellen, het probleem zat niet in hun systeem, ik moest een mailtje sturen naar [email protected] een bedrijf (?) waar zij niet over gingen. Het gebrek aan service van die afdeling/bedrijf is nog stuitender, je kunt niet bellen (hebben geen telefoon) je kunt niet schrijven (hebben geen adres) alleen mag je je probleem daar naar toe mailen. Lastig als je internet verbinding juist door hun zelf is afgesloten.
Een kafkaiaanse toestand. Vandaag gaat er nog een aangetekende brief uit naar een paar kpn adressen (voor de zekerheid), niet dat ik geloof dat dat zal helpen, maar is voor dossierbuilding voor later.
Ik heb godzijdank aardige buren en nu mag ik hun internetverbinding via een andere provider (zij waren al eerder weggelopen) gebruiken via een draadloze verbinding.
Ik heb links en rechts geïnformeerd en in die korte tijd al tientallen mensen gesproken die na dezelfde ervaring ook allang afscheid hebben genomen van de kpn. Je hebt de kpn helemaal niet meer nodig, nergens voor. Ook digitenne niet, daar hoorde ik is het net zo'n zooitje op de service afdeling.
Helaas zijn er nog veel mensen die niet weten dat je kpn helemaal niet nodig hebt, daardoor kan dat wangedrag, typical voor een monopolie bedrijf met totale minachting voor hun klanten nog een tijdje blijven voortbestaan.

Vandaar zegt het voort, GA TOTAAL WEG BIJ DE KPN.

Vanzelfsprekend ga ik dan ook alles van de kpn afzeggen. vier tel lijnen met isdn, mijn internet account (en het verlies van nog een half jaar aan het contract vast te zitten neem ik gewoon) Opzeggen ga ik ook mijn mobieltje abonnement (godzijdank had ik nog net niet een internet mobieltje aangeschaft), Ik ga ook nog mijn abonnement op relatieplanet opzeggen. weer 160+ euro/jaar.
In het kleine dorp waar ik woon zijn in een paar maanden al dertig mensen weg bij de kpn en zijn er dertig nieuwe contracten met een nieuwe andere provider afgesloten door mensen die ook deze behandeling hebben moet ondergaan.
Wie heeft nog verder advies hoe verder te handelen. ik sta verder open om als vrijwilliger aan acties mee te doen tegen de kpn, voor die motivatie heeft dit kwalijke gedrag zeker wel gezorgd
Leo

frankie---girl
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2009 15:51

Re: KPN

Ongelezen bericht door frankie---girl »

ik head net de nieuws vandaag gehoord, ING gaat weer terug na basics... klopt ook wel want al die fusies, en bredrijven die alleen maar groter worden... verliezen ze allemaal de overzicht.

klanten service? wat is dat? nee, daar geloven ze niet meer in... je boeft als je internet, telfoon, of televisie van ons mag nemen!! dat denken ze.

echt waar, ik raad iedereen aan om NIET BIJ KPN te gaan...

ze zijn echt dom bezig, en als je wel beslist om het te doen... let op je rekening, want ze nemen bedragen er af, dat je niet eens weet wat voor het is... eerst is het 46 euro de maand er op 34 euro... krijg het terug? nee, dan moet je specifiek weer na de bank om ze te blokkeren, ondertussen hebben ze de geld al!!!!

dit is mijn ervaring... wat kan je doen? bellen? kost 10 cent per minute, en ik kan je vertellen, ik heb wat uitgegeven voor die belletjes, emailen? nee, die antwoorden ze niet, ondanks dat ze zeggen binnen 2 dagen wordt het beantwoord! per post? krijg je ook geen bevesting van... wat nu dan?
als iemand het weet, aub mij laten weten

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: KPN

Ongelezen bericht door Spy21 »

Opzeggen of annuleren gaat niet makkelijk ben een jaar bezig geweest..
Gewoon dramatisch en WAARDELOOS... Die klantenservice medewerkers
bakken er niks van... Steetds maar zeggen dat het is opgezegt en steeds maar kreeg ik een factuur opgestuurd en geen bevestiging.

NOOIT MEER KPN !! Ze kunnen hard werken aan die IMAGO van ze,
maar bij mij zullen ze niet scoren...

Veel succes als je een ABO wilt opzeggen.

Bij het aansluiten gaat het in 5 minuten..
Maar opzeggen minimaal 5 maanden
waarbij je nog 5 uur aan de telefoon moet wachten
en of het dan goed gaat????

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: KPN

Ongelezen bericht door Ron58 »

Bij het aansluiten gaat het in 5 minuten..
Nee, klant worden (of beter gezegd slachtoffer) kan in 5 minuten, het aansluiten is een ander verhaal, daar begint de ellende vaak al mee.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: KPN

Ongelezen bericht door Spy21 »

Dat bedoelde ik, bedankt voor de correctie

Veronique B
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2009 21:13

Re: KPN

Ongelezen bericht door Veronique B »

TOEN WIJ 2,5 JAAR GELEDEN IN ONS NIEUWE HUIS GINGEN WONEN, HEBBEN WE INTERNETPLUS BELLEN VAN KPN GENOMEN.VANAF HET MOMENT DAT WE ER GEBRUIK VAN KONDEN MAKEN WAS HET EEN GROOT DRAMA!NA BIJNA 1 JAAR ERGENIS HEB IK SCHRIFTELIJK EN PER EMAIL EEN KLACHT INGEDIEND, GEEN REACTIE VAN KPN.DIT HEB IK RUIM 5 KEER GEPROBEERD EN UITEINDELIJK KREEG IK EEN BRIEF DAT IK 10 EURO KORTING KREEG OP DE VOLGENDE FACTUUR.JE RAAD HET AL DIE 10 EURO KORTING HEB IK NOOIT TERUG KUNNEN VINDEN OP DE FACTUUR, MAAR VOLGENS KPN WAS DIT ECHT VERREKEND.HELAAS WAREN DE PROBLEMEN NOG NIET OPGELOST EN NA EEN HELE POOS HEB IK WEER EEN KLACHT INGEDIEND, OM MOEDELOOS VAN TE WORDEN WEER GEEN REACTIE VAN KPN.IK BLEEF VOLHOUDEN EN NA DE 6DE EMAIL KREEG IK EEN EMAIL TERUG DAT HET IN BEHANDELING WAS MAAR WEGENS EEN ACHTERSTAND KON DIT EVEN DUREN.RUIM 4 MAANDEN LATER WERD IK UITEINDELIJK GEBELD DOOR JULIAN VAN KPN HEEL MIJN VERHAAL GEDAAN EN ER WERD MIJ BELOOFD DAT IK 3 MAANDEN GRATIS INTERNETPLUSBELLEN KREEG.NOU EINDELIJK EENS EEN GOEDE OPLOSSING DACHT IK!ENKELE WEKEN NA DIT TELEFOON GESPREK KREEG IK EEN ERNSTIG AUTO ONGELUK WAARDOOR IK WEKEN NIET THUIS VERBLEEF, TOEN IK UITEINDELIJK THUIS WAS EN ALLES AAN HET NAKIJKEN WAS BLEEK DAT KPN DE MAANDELIJKSE INCASSO`S DOODLEUK BLEEF AFSCHRIJVEN, NIKS GRATIS INTERNET EN NOG STEEDS PROBLEMEN MET BELLEN EN INTERNET!iK WAS WOEDEND EN HEB EEN MAIL GESTUURD NAAR DE KLANTENSERVICE ZOALS DE WERKWIJZE IS BIJ KPN GEEN REACTIE TERUG.NOG MAAR EEN KEER PROBEREN, GEEN REACTIE.INMIDDELS WAS ER WEER EEN INCASSO GEWEEST EN DIE HEB IK LATEN STORNEREN.2 DAGEN LATER EEN EMAIL VAN KPN, HERRINERING VAN DE INCASSO.GEFRUSTREERD HEB IK ZOWEL SCHRIFTELIJK ALS PER EMAIL EEN REACTIE GESTUURD EN WEDEROM GEEN REACTIE.3 DAGEN LATER HAD IK EEN BRIEF IN DE BUS VAN KPN, HET BEDRAG MOEST PER OMGAANDE BETAALD WORDEN ANDERS WERD IK VAN ALLE KPN DIENSTEN GEBLOKKEERD :?: :x WAT IS DIT????HET IS TE GEK OM VAN TE PRATEN, NOOIT GEEN ENKELE REACTIE EN ALS JE EEN INCASSO TERUG HAALT KUNNEN ZE IN EENS REAGEREN.IK HEB NIET BETAALD OMDAT IK NAAR MIJN IDEE VOLLEDIG IN MIJN RECHT STOND,EN DE DIENSTEN VAN KPN WERKTE NIET DUS WAT ZOU IK ER AAN MISSEN.EN JA HOOR ENIGE DAGEN LATER GEEN TELEFOON EN INTERNET!TOTAAL RADELOOS EN BOOS EN GEFRUSTREERD MAAR WEER TELEFONISCH (MOBIEL) NAAR DE KLANTENSERVICE GEBELD, OW EXCUSES MW IK ZIE DAT U INDERDAAD 3 MAANDEN GRATIS INTERNET KRIJGT EN DAT IS HELAAS NOG NIET GEBEURD SORRY DIT HAD NIET MOGEN GEBEUREN.IK ZORG ER PERSOONLIJK VOOR DAT U VANMIDDAG WEER KUNT BELLEN EN DAT HET BEDRAG VAN 3 MAANDEN RETOUR GESTORT WORDT.LOZE BELOFTEN GEEN TELEFOON/INTERNET EN GEEL GELD TERUG.WEER GEBELD NAAR DE KLANTENSERVICE CONTINU DOORVERBONDEN WORDEN EN HET ZOU IN ORDE KOMEN MAAR IK MOEST MAAR EENS GEDULD HEBBEN???JE RAAD HET AL NUL COMMA NUL NUL....HOE WANHOPIG KAN JE ER VAN WORDEN :( NA EEN AANTAL DAGEN TE HEBBEN GEWACHT BESLUIT IK MAAR WEER MOBIEL TE BELLEN NAAR DE KLANTENSERVICE, IK WORD ZOALS GEWOONLIJK ECHT HONDS BRUTAAL TE WOORD GESTAAN, EN HEB 3 UUR AAN DE TELEFOON GEZETEN, IN TOTAAL HEB IK 14 MENSEN VAN KPN GESPROKEN IEDEREEN KON LEZEN DAT IK 3 MAANDEN GRATIS INTERNET KREEG MAAR ZE KONDEN NIKS VOOR ME DOEN.IK WAS INMIDDELS AFGESLOTEN EN MIJN CONTRACT WAS STOP GEZET.ALS IK WEER TELEFOON EN INTERNET WILDE MOEST IK ME OPNIEUW AANMELDEN EN DIT DUURDE 7 WERKDAGEN.WAAROP DAT IK TEGEN DIE BESTE MW ZEI DAT IK DIT NIET PIKTE, IK KREEG ME ECHT SORRY DAT IK HET ZEG EEN GROTE SMOEL VAN DIE VROUW EN ZE GOOIDE DE HOORN EROP.IK HEB UITEINDELIJK EEN POTJE ZITTEN JANKEN EN IK WIST NIET MEER BIJ WIE IK AAN KON KLOPPEN, KPN HANDELDE TOTAAL NIET RECHTVAARDIG EN LAAT MIJ ALS CONSUMENT IN DE KOU STAAN.IK HEB NOG MAAR DE MOEITE GENOMEN OM WEER SCHRIFTELIJK EEN KLACHT IN TE DIENEN VAN 6 A4TJES VOL EN AANGETEKEND, HELAAS KAN IK NIETS ANDERS MELDEN ALS WEER GEEN REACTIE VAN KPN.IN DE TUSSENTIJD HEB IK EEN ANDERE INTERNET EN TELEFOON PROVIDER GEVONDEN ZIGGO EN TOT MIJ GROTE VREUGDE WERKT HET NU EINDELIJK NA 2,5 JAAR FANTASTISCH DOOR ZIGGO!KPN HEEFT NOG EEN EMAIL GESTUURD OVER DE OPENSTAANDE BETALING VAN 51,00.MAAR DE GEGEVEN OPLOSSING DOOR JULIAN VAN KPN WORDT NIET NAGEKOMEN.IK BEN EEN VERMOGE KWIJT GEWEEST AAN MOBIELE KOSTEN OMDAT IK CONTINU NUL OP MIJN RECEST KREEG VAN KPN.IK HEB OOK NOG STEEDS GEEN EIND FACTUUR ONTVANGEN WAAROP TE ZIEN IS DAT DIE MAANDEN DIE IK TEVEEL BETAALD HEB AAN MIJ WORDT TERUG GEGEVEN.IK BEN TEN EINDE RAAD EN HEB DE KRACHT NIET MEER OM CONTACT OP TE NEMEN MET KPN, IK ZIE HET VAN ZELF ALS DE DEURWAARDER AAN DE DEUR STAAT MISSCHIEN KAN IK AAN HEM MIJN VERHAAL KWIJT.WIE OW WIE HEEFT OOK ZULKE PROBLEMEN MET KPN???ECHT MENSEN NEEM GEEN DIENSTEN VAN KPN AF WANT JE WORDT ZO HARD BESODEMIETERD EN ALS JE VERHAAL GAAT HALEN WORDT JE UREN AAN DE TELEFOON GEHOUDEN EN DOORVERBONDEN, EN JE KRIJGT ONTZETTENDE GROTE ONVRIENDELIJK MENSEN AAN DE TELEFOON, DAT HET GEWOON BAR EN BOOS IS.DHR MIDDELKOOP DIRECTEUR VAN KPN GEEFT OOK GEEN THUIS!KPN IN EEN WOORD EEN MISSELIJKMAKEN WAARDELOOS K.. BEDRIJF.PPFFF DAT LUCHT (EVEN)OP. DANK JE WEL MVG.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

Erg duidelijk ook met al die hoofdletters.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: KPN

Ongelezen bericht door Ron58 »

Broodkruimeltje tussen de capslock :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN

Ongelezen bericht door agro »

Broodkruimeltje tussen de capslock
Lijkt me eerder een heel brood. :wink:

Gesloten