LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort wijzigt eenzijdig de tarieven

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Ik ga mijn abonnement bij telfort opzeggen?

Peiling eindigde op 26 mei 2009 09:36

Ja, want Telfort licht de zaak op !!
4
100%
Nee, maakt me niks uit !
0
Geen stemmen
Weet het nog niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

ghost
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 okt 2004 10:13

Telfort wijzigt eenzijdig de tarieven

Ongelezen bericht door ghost »

Ik krijg zojuist een email van telfort. Ze gaan de abonnementskosten verhogen met 2.5% per 1 juni en vanaf 1 mei is gratis bellen afgeschaft en moet een starttarief worden betaald voor elk gesprek van 5 cent. En dat terwijl ik een contract heb getekend voor onbeperkt bellen en internetten voor 29,90.

Het komt neer op een stijging van 5 euro per maand. Ik ben het er niet mee eens. Wat kan ik hier, buiten opzeggen van het contract, tegen doen?

Wat een oplichting. In de kleine lettertjes staat dat zij eenzijdig de prijzen mogen aanpassen. Maar geld dat dan ook voor een contract waarbij gratis bellen is bedongen?

Dit noemen ze dus service verbeteren bij Telfort. Over de rug van hun klanten.

Bovendien kun je niet je abonnement downgraden. Ik wil af van bellen maar kan dat via de website niet opzeggen of aanpassen. Ik moet dan weer bellen naar het dure servicenummer.


Binnen de KPN organisatie zitten ze met de slechte kwaliteit van Telfort in hun maag. Willen ze op deze wijze massaal en goedkoop van hun Telfort klanten afkomen?

Ik baal als een stekker en ben vreselijk boos hierover

Gesloten