Ik krijg zojuist een email van telfort. Ze gaan de abonnementskosten verhogen met 2.5% per 1 juni en vanaf 1 mei is gratis bellen afgeschaft en moet een starttarief worden betaald voor elk gesprek van 5 cent. En dat terwijl ik een contract heb getekend voor onbeperkt bellen en internetten voor 29,90.
Het komt neer op een stijging van 5 euro per maand. Ik ben het er niet mee eens. Wat kan ik hier, buiten opzeggen van het contract, tegen doen?
Wat een oplichting. In de kleine lettertjes staat dat zij eenzijdig de prijzen mogen aanpassen. Maar geld dat dan ook voor een contract waarbij gratis bellen is bedongen?
Dit noemen ze dus service verbeteren bij Telfort. Over de rug van hun klanten.
Bovendien kun je niet je abonnement downgraden. Ik wil af van bellen maar kan dat via de website niet opzeggen of aanpassen. Ik moet dan weer bellen naar het dure servicenummer.
Binnen de KPN organisatie zitten ze met de slechte kwaliteit van Telfort in hun maag. Willen ze op deze wijze massaal en goedkoop van hun Telfort klanten afkomen?
Ik baal als een stekker en ben vreselijk boos hierover
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |