LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ArneLH »

rozemarijntje schreef:ja civiel ,maar als hij failliet is?
Je kunt als natuurlijk persoon, zoals bij een eenmanszaak, herhaaldelijk falliet gaan zonder dat de schulden dan 'verdwijnen', die blijven gewoon.

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

deze meneer John Crijnen is ook wedstrijdsecretaris van de voetbalvereeniging Venlosche Boys dus is altijd traceerbaar.

waxy
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2012 22:40

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door waxy »

Hallo ik heb hier ook een galaxy tab 2 besteld en 298 euro voorruit betaald.
Moet ik nu aangifte doen of hem het voordee van de twijfel geven en hopen dat hij netjes het geld terg betaald?

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

wat is jouw betaaldatum en laatste contact met deze meneer??

Aham
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2012 18:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Aham »

ik zou zo wie zo aangifte doen, dat zet tenminste wat druk erachter.
Voordeel van de twijfel heeft hij bij mij al verloren door niet te reageren op email, zijn mobiel is volgens mij afgesloten en de 077 nummer gaat over maar niemand neemt op. Als je goede bedoelingen hebt dan communiceer je op zijn minst met je klanten.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

@trebelski,je glazen bol heeft voor 50% gewerkt,ja ik heb problemen met de bestelling,nee ik kom geen bericht plaatsen dat ik heel tevreden ben over PCwinkelJC.

Mijn bestelling was inmiddels 2 en een halve week geleden en heb ook dezelfde mail als de anderen gekregen over problemen met de leverancier en het overleg over het 'tegemoetkomen van de financiele consequenties'

Uiteraard heb ik hierop gereageerd per mail.

Ik heb het vermoeden dat dit wel eens een heel lang topic kan gaan worden.....

waxy
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2012 22:40

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door waxy »

mijn bestellingi is gedaan op18 juni 2012 23:32

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Rene H schreef:@trebelski,je glazen bol heeft voor 50% gewerkt,ja ik heb problemen met de bestelling,nee ik kom geen bericht plaatsen dat ik heel tevreden ben over PCwinkelJC.
Onderstaand was wat je eerder melde, op grond daarvan gaf ik die reactie gezien het feit dat dit zelfde (eerst een beetje klagen om daarna te vertellen hoe geweldig pcwinkeljc wel was) al een paar maal was gebeurd. Dat het in jou geval (kennelijk) niet zo is pleit voor je.
Rene H schreef......De website maakt op mij een betrouwbare indruk en heb daarom gewoon een bestelling geplaatst. Aan vooruitbetaling in zijn algemeenheid zit altijd enig risico want een winkel kan tussentijds failliet gaan maar dit geldt voor alle winkels,dit is zelfs bij grote en 'betrouwbare' landelijke winkelketens gebeurt.
Wat zeker is dat er tussen de negatieve reacties heel wat onzin staat zoals ,mensen zijn geintereseerd in snelle levering en niet in de laagste prijs'

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Nog zo iets lekker betrouwbaar, niet dus. Verschillende mobiele en vaste tel-nummers die geen van alle bereikbaar zijn. :mrgreen:

Homepage
TEL. 077-2018101
Mob 06-38746692
E-Mail: [email protected]
KVK 14105897
BTW NL116707586B01
Bedrijfsinfo
TEL. 077-7502274
Mob 06-10091699
E-Mail: [email protected]
KVK 14105897
BTW NL116707586B01

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

Als ik dit zo lees gaat het om slechts een paar klanten die niet geleverd krijgen.
Dus beste John Crijnen:

betaal deze mensen gewoon hun geld terug. Ben je van alles af

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

johnas schreef:Als ik dit zo lees gaat het om slechts een paar klanten die niet geleverd krijgen.
Dus beste John Crijnen:
betaal deze mensen gewoon hun geld terug. Ben je van alles af
Hoe weet jij dat nou? Denk je echt dat iedereen die gedupeerd is dat hier op het forum plaatst? Hoewel het thuiswinkellogo niet echt (heel) veel waard is geeft het toch te denken dat zelfs die er niets meer mee van doen willen hebben en dat terwijl zij er nog aan verdienen ook. http://www.thuiswinkelcertificaat.nl/co ... cwinkeljc/

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

johnas schreef: Dus beste John Crijnen:
betaal deze mensen gewoon hun geld terug. Ben je van alles af
Dit was zijn antwoord.....
John Crijnen....Momenteel ben ik in druk overleg om vast te stellen op welke wijze de financiele consequenties van een en ander tegemoet kunnen worden getreden. Dit overleg vergt nog enige tijd, mede als gevolg van de vakantieperiode. Vóór het einde van deze maand kan ik u nader berichten.
Zich druk maken over zijn eigen vakantie maar de klanten die betaald hebben opnieuw een maand aan het lijntje houden.Welk druk overleg?? pcwinkeljc levert uitsluitend tegen vooruitbetaling dus als er niet geleverd kan worden gewoon het geld terug storten!.Zo moeilijk is het niet, of gaat het geld in zijn vakantie zitten?

Ps, trouwens, is hij overal vanaf als hij het geld terug stort? Dacht het niet hoor. Zijn naam is volkomen om zeep door dit gedoe en als toekomstige klanten gaan googlen op zijn naam/shop komt dit steeds weer naar boven en gaan liever ergens anders met hun geld, niets overal vanaf dus.

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

hoeveel en wanneer heb jij betaald zonder dat er is geleverd Trebelski????

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

johnas schreef:hoeveel en wanneer heb jij betaald zonder dat er is geleverd Trebelski????

Goed hé, want als je werkelijk gedupeerd was zou het je niet boeien of ik wel of niet iets besteld/geleverd had. In je vorige reactie waarin je "beste John" opriep dat het maar om een paar klanten gaat en hij overal vanaf zou zijn als hij (John van pcwinkeljc) terug betaalde. Zo werkt het in het echie natuurlijk niet, Ik weet niet of John de boel loopt te tillen of dat hij het zakelijk inzicht heeft van een tuinkabouter feit is dat John zijn naam en de shopnaam om zeep heeft geholpen en ook al betaald John nu de klanten terug ( volgens zijn eigen reactie op dit moment kennelijk geen optie, eerst maar op vakantie 8) ) het leed is reeds geschied! De meeste ( verstandige ) toekomstige klanten gaan uiteraard even googlen en vinden zo deze rotzooi.Het punt is en was gewoon dat pcwinkeljc zijn prijzen niet juist had, als op tweakers.net 2.205 shops aanwezig zijn en pcwinkeljc ( niet bekend daar) gaat (zeker in het begin toen er nog van alles ontbrak op de website en de prijzen lager waren dan nu )25% onder de laagst mogelijke prijs daar zitten is het duidelijk,de marges zijn te laag om als ondernemer te overleven.
John, Pardon Johnas :lol: voor jou loopt het anders af hoor. Jij krijgt keurig geleverd of je geld terug en mag lekker een kopje koffie komen drinken. :arrow:

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

ik begrijp uit jouw (Trebelski) antwoord dat je niets betaald hebt en dus ook niets geleverd zal krijgen, of betaald en geleverd??
Alleen Waxy en ondergetekende hebben betaald en er is niets geleverd.
Wie nog meer ????
Meldt U aan...

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Trebelski en nog een aantal anderen hebben helemaal niets besteld maar, net zoals ik, hebben vanaf het begin af aan gewaarschuwd voor dit bedrijf om geen zaken ermee te doen omdat het gewoonweg niet klopte.

Ik zag de advertentie op marktplaats en vond het prijsverschil nogal groot, heb op de website gekeken en werd achterdochtig. Googelen bracht me bij Trosradar waar net een topic over PCwinkeltje gestart werd. Ik reageerde en kreeg zelfs een persoonlijk berichtje van PCwinkeltje dat ik "me niet zo mee moest laten slepen". Daarna een heleboel positieve berichten van mensen die allemaal nog nooit eerder op Trosradar gepost hadden die nog niets hadden ontvangen, maar zoveel vertrouwen in het bedrijf hadden. Helaas allemaal doorgestoken kaart om mensen ertoe te bewegen toch maar bij dit bedrijf te bestellen.

En nu dus het berichtje dat ze niet kunnen leveren en dat mensen in ieder geval lang moeten wachten totdat ze hun geld terug krijgen, ALS ze hun geld al terug krijgen (wat ik echt betwijfel).

Ik denk dat we genoeg hebben gewaarschuwd voor dit bedrijf en dat mensen die ondanks alle waarschuwingen toch bij een bedrijf als PCwinkeltje bestellen, het aan zichzelf te wijten hebben dat ze nu hun geld kwijt zijn (althans zo ziet het er naar uit) en geen tablet hebben.

MHS83
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2012 20:24

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MHS83 »

Het is alweer een tijd geleden dat ik me in de discussie mengde, maar ik wil toch nog even mijn zegje doen. Wat me absoluut niet aanstaat is dat iedereen die aangeeft uiteindelijk toch zijn/haar tablet ontvangen te hebben voor leugenaar wordt uitgemaakt. Mijn aankoop bij PCWinkelJC was verre van vlekkeloos (lange wachttijden, rare excusen, etc.), maar uiteindelijk heb ik mijn tablet wel ontvangen, inclusief extra hoes voor het lange wachten. Dit is geen aanprijzing van de winkel van dhr Crijnen, maar een feitelijke beschrijving van mijn ervaring.

Ook ik zou na alle berichtgeving op dit forum nooit meer iets bestellen via deze rare webwinkel, en ik vind het heel rot voor de mensen die hun geld kwijt lijken te zijn. Dit neemt niet weg dat ik nooit iets anders dan de feiten heb genoemd en dus niet voor leugenaar wil worden uitgemaakt. Om dezelfde reden vind ik het belachelijk om mij als medeplichtige aan te wijzen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Edit = aangepast.
Laatst gewijzigd door trebelski op 09 jul 2012 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Edit= Dubbelpost.
Laatst gewijzigd door trebelski op 09 jul 2012 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.

MHS83
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2012 20:24

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MHS83 »

trebelski schreef:Met dank (echt niet) aan de zogenaamde tevreden klanten die ervoor gezorgd hebben dat pcwinkeljc nog meer slachtoffers heeft gemaakt door hun leugens.Wees maar trots op jezelf.
trebelski schreef:Triest en eigenlijk nog triester omdat een aantal gasten hier de boel volop hebben bedrogen en eigenlijk ( niet wettelijk natuurlijk) moreel gezien medeplichtig zijn.
Als je dat schrijft zonder duidelijk te maken aan wie je refereert, lijkt het te slaan op iedereen die heeft aangegeven zijn tablet te hebben ontvangen. Nogmaals: ik ben geen tevreden klant, maar heb mijn tablet wel ontvangen. Zo zijn de feiten.

Gesloten