LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door encore »

Ik denk dat het een verhuizing naar HongKong is...

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Laderwebshop.nl houd er wel hele rare manieren van ''oplossen'' op na. Dit is klacht nummertje 121.....
Klacht van Vera_ op 21 april 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Vorige week dinsdag heb ik een lader en accu besteld, deze zou de volgende dag geleverd worden. Helaas tot op de dag van vandaag niks gekregen. Berichtje op facebook geplaatst, die wordt verwijderd en vervolgens wordt ik geblokkeerd! Telefoon geen reactie..

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door daisy2007 »

Ik heb gister deze reactie gehad bij opgelicht!!

Beste Daisy,

Bij jouw bestelling stond 2 tot 5 werkdagen, met goede vrijdag en de paasdagen erbij zitten wij op dag 4 als u de klacht plaatst. Uw bestelling is onderweg soms duurt het bij ons en bij postnl wat langer rond feestdagen.

Wij zullen niet meer reageren op dit forum, contact kan het best via onze website.

Met vriendelijke groet,

Laderwebshop

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door daisy2007 »

ben beniuwd

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

daisy2007 schreef:Ik heb gister deze reactie gehad bij opgelicht!!

Beste Daisy,

Bij jouw bestelling stond 2 tot 5 werkdagen, met goede vrijdag en de paasdagen erbij zitten wij op dag 4 als u de klacht plaatst. Uw bestelling is onderweg soms duurt het bij ons en bij postnl wat langer rond feestdagen.

Wij zullen niet meer reageren op dit forum, contact kan het best via onze website.

Met vriendelijke groet,

Laderwebshop
Ik hoop dat het gaat lukken voor je. Dat gezegd hebbende probeert hij weer een excuus te zoeken in de korte besteltijd in jou geval. Maar er zijn klanten die al vanaf januari jl en die hebben nog steeds niets gezien. Het zinnetje dat contact het beste kan via zijn website is een dooddoener, daar blijft elk antwoord uit en zien nieuwe klanten niet de enorme puinhoop die de laderwebshop.nl er van maakt. Gewoon overal plaatsen waar dat kan en mag zodat anderen niet in die val trappen!

Succes gewenst.

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door daisy2007 »

trail46 schreef:
daisy2007 schreef:Ik heb gister deze reactie gehad bij opgelicht!!

Beste Daisy,

Bij jouw bestelling stond 2 tot 5 werkdagen, met goede vrijdag en de paasdagen erbij zitten wij op dag 4 als u de klacht plaatst. Uw bestelling is onderweg soms duurt het bij ons en bij postnl wat langer rond feestdagen.

Wij zullen niet meer reageren op dit forum, contact kan het best via onze website.

Met vriendelijke groet,

Laderwebshop
Ik hoop dat het gaat lukken voor je. Dat gezegd hebbende probeert hij weer een excuus te zoeken in de korte besteltijd in jou geval. Maar er zijn klanten die al vanaf januari jl en die hebben nog steeds niets gezien. Het zinnetje dat contact het beste kan via zijn website is een dooddoener, daar blijft elk antwoord uit en zien nieuwe klanten niet de enorme puinhoop die de laderwebshop.nl er van maakt. Gewoon overal plaatsen waar dat kan en mag zodat anderen niet in die val trappen!

Succes gewenst.
bedankt -:)

profile12
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2014 14:34

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door profile12 »

Beste laderwebshop,

Op 9 april heb ook ik twee Iphone 4 opladers besteld met de belofte op jouw site van 24 uurs levering.
Tot op vandaag 23 april niets ontvangen en je niet kunnen bereiken per telefoon of mail.
Ik begrijp uit voorgaande mails dat het werk je soms teveel wordt en je een dagtaak hebt aan het lezen van al deze klachten. Zou je zo vriendelijk willen zijn de bestelling alsnog te leveren of mijn geld zsm terug te storten. Ik zou het vervelend vinden om aangifte bij de politie te moeten doen of andere stappen te ondernemen bij iets waar vertrouwen tussen klant en koper een belangrijke rol speelt.
Het gaat om een bestelling van 9 april jl met bestelnummer 16131 betaalt via Ideal.

Hoop op een spoedige reactie!
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jun 2015 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Alette
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2014 14:19

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Alette »

Hmm op facebook zie ik 8 reacties staan, maar enkel die van mijzelf komt daar tevoorschijn. Nu gaat het niet om een gigantisch bedrag, maar toch....

ihuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2014 16:39

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door ihuis »

hallo,
ik heb een maand geleden ook 2 opladers besteld.
heb al aantal keren mailtjes gestuurd en bellen geeft geen gehoor.
heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?
groetjes

Digger36
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 mei 2009 23:12

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Digger36 »

ihuis schreef:hallo,
ik heb een maand geleden ook 2 opladers besteld.
heb al aantal keren mailtjes gestuurd en bellen geeft geen gehoor.
heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?
groetjes
Net als de meeste van ons aangifte doen van oplichting bij mijn.politie.nl.

Masukast
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2014 10:22

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Masukast »

Ook wij hebben al meerdere keren gebeld en gemaild met Laderwebshop over onze bestelling van 11 april, maar krijgen nergens respons. Het lijkt erop, dat er sinds 2012 ook nog niet veel geleerd is.

Wellicht krijg ik nu ook een reactie, aangezien meerdere mensen via deze site wel een reactie krijgen. Het betreft bestelnummer 16160.

Dennis

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Masukast schreef: Wellicht krijg ik nu ook een reactie, aangezien meerdere mensen via deze site wel een reactie krijgen. Het betreft bestelnummer 16160.
Dennis
Ik zou mijn er maar niet teveel op hopen, op de klachtensite staat ondanks zijn verhaaltjes over achterstand vanwege een verhuizing of iets dergelijk de teller op 125.
http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/

Linda19761
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2014 10:49

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Linda19761 »

Het is inderdaad een louche website laderwebshop. Ik heb op 14 april een samsung lader besteld onder bestelnr 16195 en €12,94 overgemaakt. Tot op heden niets ontvangen. Ik heb 16+ 18 april gemaild naar ze maar deze blijken allemaal undeliverable... Telefoon wordt niet opgenomen (trouwens het tarief van €0.80 cpm is belachelijk, maar dit terzijde). Het contactformulier toen maar ingevuld op de website, maar hier komt ook geen reactie op. Inmiddels heb ik mn lader ergens anders gekocht.

Misschien kan de webshoplader mij via dit forum aan mijn geld terug helpen???

Met vriendelijke groet,
Linda

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door daisy2007 »

Hoi
ik heb nog steeds niets gehoord. :twisted: Ook de 5 dagen levertijd zijn inmiddels verstreken.
Heeft er al iemand echt aangifte gedaan en zou dat helpen? :?:

Digger36
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 mei 2009 23:12

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Digger36 »

daisy2007 schreef:Hoi
ik heb nog steeds niets gehoord. :twisted: Ook de 5 dagen levertijd zijn inmiddels verstreken.
Heeft er al iemand echt aangifte gedaan en zou dat helpen? :?:
Ik heb een maand geleden al aangifte gedaan. Nog niets mee gedaan maar hoe met aangiftes voor dit bedrijf hoe sneller anderen beschermd worden doordat het bedrijf aangepakt wordt.

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door daisy2007 »

Digger36 schreef:
daisy2007 schreef:Hoi
ik heb nog steeds niets gehoord. :twisted: Ook de 5 dagen levertijd zijn inmiddels verstreken.
Heeft er al iemand echt aangifte gedaan en zou dat helpen? :?:
Ik heb een maand geleden al aangifte gedaan. Nog niets mee gedaan maar hoe met aangiftes voor dit bedrijf hoe sneller anderen beschermd worden doordat het bedrijf aangepakt wordt.
okey, dan ga ik dat ook doen!!

mamavan42005
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:13

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door mamavan42005 »

Ook ik heb op 17 april een bestelling geplaatst voor een oplader en direct via Ideal betaald.
Ben benieuwd wat voor een smoes ik op mijn mail en privebericht op FB krijg!

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door daisy2007 »

Hoi
ik heb aangifte gedaan bij
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
ik hoop dat het helpt!!

Digger36
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 mei 2009 23:12

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Digger36 »

daisy2007 schreef:Hoi
ik heb aangifte gedaan bij
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
ik hoop dat het helpt!!
Dat is mooi. Ik hoop dat, als er veel aangiftes gedaan worden, deze site snel gesloten gaat worden.

mamavan42005
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:13

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door mamavan42005 »

Ik hoop ook dat het werkt, dus ga ook aangife doen:)

Gesloten