LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
opl
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008 07:15

PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door opl »

Ik heb 2 maand geleden een computer besteld bij pc-samenstellen.nl dit bedrijf opereert onder verschillende namen; pc-samenstellen.nl, gamepc.nl en cpscomputers.nl
De computer werkte aan het begin zoals het zou moeten, maar dat werd al snel anders. Al de computer een tijdje had uitgestaan, bijvoorbeeld 's nachts, dan startte hij de volgende dag niet meer op. Het beeld bleef maar zwart. Even de klantenservice bellen. Ik kreeg te horen dat ik een reparatie formulier moest invullen en dat heb ik keurig gedaan. Na een week niets gehoord te hebben besloot ik nog maar eens te bellen. Op de een of andere manier was het formulier in de map met "behandelde klachten" gekomen maar ik zou met een uurtje terug gebeld worden, wat natuurlijk weer niet gebeurde. Nog maar een keer bellen dus... Na vaak te hebben gebeld met de slechte klantenservice dachten ze te weten waar het aan lag; de videokaart. Patrick had beloofd om direct een nieuwe videokaart te sturen. We hebben 2 weken gewacht, maar nog steeds geen video kaart. Nogmaals bellen dus. Direct Patrick weer aan de telefoon, maar hij kon zich niets herinneren. Ik zit nu inmiddels al een aantal weken ZONDER computer!! Wat een slecht bedrijf! Mensen, trap niet in deze oplichters! :evil: Ze verkopen je snel een computer maar als er iets mee is dan laten ze je stikken! :!: :!: :!: :!: :!:

opl
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008 07:15

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door opl »

Beste Patrick, Wordt het nu niet tijd dat je ons belt? Je weet waar het over gaat...

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door Dirkie »

opl schreef:Beste Patrick, Wordt het nu niet tijd dat je ons belt? Je weet waar het over gaat...
Even voor alle duidelijkheid: dit is het forum van TROS Radar. Ik weet niet op Patrick hier werkt :mrgreen:

opl
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008 07:15

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door opl »

Weer gebeld, bedrijf kent zijn verantwoordelijkheden niet. Computer moet terug worden gestuurd. Wij kunnen niet zonder computer dus onze lokale computerwinkel zal er naar moeten kijken...

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door Moedt »

Ik dacht dat het een goede zaak was als je de reviews zo leest.
Niet dus, jammer.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door berndv »

opl schreef:Weer gebeld, bedrijf kent zijn verantwoordelijkheden niet. Computer moet terug worden gestuurd. Wij kunnen niet zonder computer dus onze lokale computerwinkel zal er naar moeten kijken...
Het bedrijf kent zijn verantwoordelijkheden dus duidelijk wel, ze gaan er schijnbaar voor zorgen dat u een werkende pc krijgt.

Maar wat heeft u dan de afgelopen weken gedaan zonder pc?
opl schreef:Ik Ik zit nu inmiddels al een aantal weken ZONDER computer!!

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door Moedt »

berndv schreef: Het bedrijf kent zijn verantwoordelijkheden dus duidelijk wel, ze gaan er schijnbaar voor zorgen dat u een werkende pc krijgt.
Jij hebt dus duidelijk de O.P. niet gelezen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door berndv »

Moedt schreef:
berndv schreef: Het bedrijf kent zijn verantwoordelijkheden dus duidelijk wel, ze gaan er schijnbaar voor zorgen dat u een werkende pc krijgt.
Jij hebt dus duidelijk de O.P. niet gelezen.
Ze zijn in verzuim geweest door slecht te reageren, hebben geen nieuwe videokaart opgestuurd nee. Maar bieden nu dus wel aan om de pc op te sturen, na te kijken en te repareren.

opl
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008 07:15

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door opl »

Aangezien we zo lang zonder computer zaten hebben we tijdelijk een computer te leen gekregen van een collega.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door sadfly »

Sorry, maar als een computer zo belangrijk is. koop het dan niet online.
Maar in de buurt bij een cmputer winkel.

Nogmaals, online winlkelen is vragen om problemen, zeker met garanties is het omslachtig.
En tegenwoordig is de kwaliteit zoals iedereen weet niet meer zo goed. dus dingen gaan vaak stuk.

pc-samenstellen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2013 09:48

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door pc-samenstellen »

Als eerst, onze excuses voor deze late reactie op dit forum. Wij zagen de klacht hier nu pas.

Helaas herkennen wij ons niet in dit verhaal, op tweakers, hardware.info, kieskeurig en onze eigen website zijn tal van gecontroleerde reviews te lezen (vooral van gamepc.nl) Die boven gemiddeld positief zijn.

Natuurlijk wordt er bij ons ook wel eens een foutje gemaakt, en die willen we dan ook graag oplossen.
Wij willen namelijk juist anders zijn op service gebied en hebben bijv. geen wachttijden aan de telefoon.

Nogmaals wij betreuren het zeer dat u een dergelijke ervaring heeft gehad. Als er nog problemen voordoen dan willen wij die graag volgens onze procedure oplossen. U zult dan inderdaad de pc moeten opsturen of brengen, maar wij repareren pc's gemiddeld binnen een week, u heeft dus snel een werkende pc terug.

DennisZwolle
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2013 14:37

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door DennisZwolle »

Donderdag 28 November zouden wij onze computer thuisgestuurd krijgen. Wij hebben er voor gezorgd dat er de gehele dag iemand aanwezig was, omdat wij de computer nodig zijn. Echter, werd de computer niet gebracht.

Vrijdag 29 November hebben wij alsnog de computer ontvangen maar wat bleek, de videokaart was kapot. Omdat het bedrijf dicht is in het weekend, hebben we de pc laten onderzoeken door een computerzaak hier in de buurt.

De maandag daarop hebben wij contact gehad met pc-samenstellen.nl en hadden wij overlegt dat wij de videokaart om konden ruilen.

Dinsdag ben ik naar Tolbert gereden om de videokaart om te ruilen. Daar werd ik snel geholpen en het probleem leek opgelost. Maar wat bleek... Ze hadden er een slechtere videokaart ingezet die ook nog eens 125 EUR goedkoper is bij hun (En wij hadden wel betaald voor de duurdere versie)

Mijn vriendin heeft daarna gelijk contact opgenomen met Pc-samenstellen. Eerst werd ze niet serieus genomen door het personeel. Maar uiteindelijk kwamen ze toch tot de conclusie dat ze een fout hadden gemaakt (alweer).... Haar werd toegezegd dat wij de kaart konden blijven gebruiken en dat hun dan de nieuwe kaart zouden toesturen. Als wij de nieuwe kaart zouden ontvangen, zouden we de slechtere kaart weer retourneren. Volgens ons een redelijke oplossing.....

Echter werden we een aantal uur later gemaild door Patrick en die vertelde dat zijn collega een 'fout'(hebben we er weer één) had gemaakt en dat wij eerst de schadeformulier moesten invullen en de kaart moesten retourneren voordat wij de nieuwe kregen. Nadat mijn vriendin een boze mail stuurde met de melding dat we de kaart nodig hadden voor haar werk kregen we een track en tracecode toegestuurd. Er van uitgaande dat de kaart nu was verzonden en deze zou woensdagochtend volgens de code worden bezorgd. Hier hadden we wederom rekening mee gehouden en zorgden dat er iemand thuis was maar er kwam niets… vervolgens veranderde de status naar donderdagochtend. Op donderdag veranderde de status naar vrijdagochtend. En op vrijdag wederom naar zaterdag. Zaterdag kregen we echter de melding dat het pakketje met de chauffeur onderweg was.. en nu is de status opeens weer onbekend.

Wij hopen dat ze nu eens met een oplossing komen, want wij worden er echt moedeloos van. Misschien komen ze nog met een oplossing, maar hier bestellen wij nooit weer.

pc-samenstellen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2013 09:48

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door pc-samenstellen »

Beste Dennis,

Wij betreuren het zeer dat er bij uw bestelling zoveel misverstanden en fouten zijn ontstaan.
Een collega heeft bij het omruilen van de kaart inderdaad een foutje gemaakt door een andere kaart die er veel op leek mee te geven, helaas is dit mijn collega ontgaan en heeft u het compleet logisch ook niet gezien.

Dat wij daarna zeer verbaasd waren dat u niet de goeie kaart had gekregen is heel begrijpelijk vervelend voor u. Maar voor ons ook logisch omdat dit soort dingen normaal natuurlijk niet fout gaan en voorkomen.
Ik kan me goed voorstellen dat wat daarna is gebeurd natuurlijk zeer frustrerend is.

Ik hoop dat u vandaag telefonisch contact met ons op wilt nemen, u kunt dan vragen naar Rene.
We willen graag met u kijken naar een oplossing. Daarom hoop ik dat u contact met ons op wilt nemen om ons die mogelijkheid te geven.

Onze welgemeende excuses voor deze misverstanden en fouten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ sjohie ,hey dat is een leuke die bewaar ik!!!

Hopelijk komt ts er nu uit.
Dat u snel van u pc normaal gebruik kunt maken..

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door Prolix »

LOL, maar kom op he. Als Klantenservice/Webcare kun je het je niet veroorloven dat de klanten je niet begrijpen door je een slechte manier van communiceren.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 dec 2013 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Reactie op verwijderde afbeelding / smaad

trurkboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2013 04:50

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door trurkboy »

Moedt schreef:Ik dacht dat het een goede zaak was als je de reviews zo leest.
Niet dus, jammer.
Die reviews zal ik niet vertrouwen omdat ze misschien geen slechte reviews toelaten.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 dec 2013 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Ongefundeerde uitspraak

DennisZwolle
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2013 14:37

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door DennisZwolle »

Na het plaatsen van mijn bericht op dit forum en een mail naar het bedrijf, heb ik nogmaals contact gehad met Pc-samenstellen.nl.

Ze hadden mijn retour gestuurde videokaart ontvangen en hebben een nieuwe gestuurd. Deze werkte wel en de computer doet het goed.
Ze hebben ook, gezien de situatie, een gratis toetsenbord meegestuurd.

Jammer dat het zolang moest duren (en in eerste instantie slecht gereageerd werd door het bedrijf) Alles is daarna wel goed opgelost.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door Prolix »

da's dan weer goed om te lezen!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door olaf79 »

DennisZwolle schreef:Na het plaatsen van mijn bericht op dit forum en een mail naar het bedrijf, heb ik nogmaals contact gehad met Pc-samenstellen.nl.

Ze hadden mijn retour gestuurde videokaart ontvangen en hebben een nieuwe gestuurd. Deze werkte wel en de computer doet het goed.
Ze hebben ook, gezien de situatie, een gratis toetsenbord meegestuurd.

Jammer dat het zolang moest duren (en in eerste instantie slecht gereageerd werd door het bedrijf) Alles is daarna wel goed opgelost.
Zit zeker alleen ctrl alt del op dat toetsenbord :lol:

sleen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2014 17:35

Re: PC-Samenstellen.nl Slechte computer, slechte service!

Ongelezen bericht door sleen »

dat van dat ze geen slecht reviews plaatsen is waar ja
en als ze em wel plaatsen is het omdat postnl een fout heeft gemaakt en niet hun

ik had ook een review gestuurd 2 weken geleden na dat ik 2x een mail kreeg over hoe het mij beviel

staat er nu nog steeds niet op

pc werkt gelukkig wel maar:
verkeerde zeipaneel op mijn kast (Kast= Cooler Master HAF 912 Advanced en heb er 1 met een grote + in de A zo als de haf plus 912)
moest maar een duurdere kast nemen want het zou niet passen +35euro
voeding 500w(werkt als een 700W volgens hun) ja is te zwak je hebt 700W nodig +35euro

en ik vroeg netjes wat de maten zijn van de kast aangezien ik mijn buro op maat gemaakt heb en de kast die ik koos zou passen want die is net zo groot als mijn oude (deze dus niet) geen reactie alleen maar hier is de link om te betalen

pc werkt
serves niet jammer genoeg

Gesloten