LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door Guardian72 »

blafhond schreef:.... Meerdere malen heb ik een klacht bij die site ingediend. Elke keer kwamen ze met een andere smoes. Vertraging bij de post, ik moest nog maar een weekje wachten, daarna nog een weekje, dan weer hadden ze post.nl gebeld die had beloofd het morgen te bezorgen, tot twee keer toe beloofd dat ze een nieuwe zending zouden versturen, enz... Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven. 138 euro weg.
Typisch geval van een oplichter - steeds weer excuses etc. totdat je het opgeeft.
Ik vind 138 euro nogal veel - ik zou toch overwegen aangifte te doen, en stuur een kopie dan naar die club, en zeg dat je deze pas intrekt als men of geleverd heeft, of je geld volledig terug is - met een kleine compensatie voor alle vertraging en ongemak (of op zijn minst rente).

Het domein / domein gegevens zijn enigzins vaag te noemen:
Domeinnaam erectiemiddelenshop.nl
Status actief
Houder - -
Administratieve contactpersoon [email protected]
Reseller Domain Protect
1118BG SCHIPHOL
Registrar CV MMGROUP
JL. Imogiri Timur 135
Indonesië
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2009-12-31
Datum laatste wijziging 2015-02-08
Administratie door NL Domain Registry
Site zelf lijkt 'uit de lucht' - wat het eerste vermoeden voor mij bevestigd.

Succes ermee.

RobbertSaam
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2016 11:44

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door RobbertSaam »

Ik heb een bestelling geplaatst bij kamagrabestellen.nl (zonder streepje ertussen). Eenmaal geleverd zag ik meteen dat dit niet de officiële pillen waren. Ze zaten wel in een doordrukstrip maar het aluminiumfolie had geen fabrikant informatie. Dit hoort er wel op te zitten. Ik had ze eerder geslikt en toen stond er duidelijk leveranciersinformatie op. Ik heb het teruggestuurd omdat ik geen troep wil slikken. Een paar keer heen en weer gemaild dat ik mijn geld terug wilde hebben. Niets meer van gehoord en geld nooit terug ontvangen. Verder werken ze met een postbus adres en is er weinig informatie beschikbaar. Kortom, allemaal niet zo betrouwbaar. Ik kan deze website aan niemand adviseren.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 feb 2019 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link door moderator aangepast

steffen12345
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2017 12:58

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door steffen12345 »

Ik wilde kamagra bestellen online maar ik kom nogal wat gekke dingen tegen. Weet iemand of dit legaal is? Ik kan het wel overal bestellen maar ik zie bijvoorbeeld dat erectiemiddeleneshop.nl offline is. De site kamagra.nl is wel online maar ik kan hier helemaal niks aanklikken maar de website kamagradirect.nl doet het wel en geeft een hoop info over kamagra maar bestellen kan hier zelf niet. Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover en of er een website is waar je legaal dit medicijn kunt bestellen.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 apr 2017 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door newmikey »

steffen12345 schreef:of er een website is waar je legaal dit medicijn kunt bestellen.
Je kunt medicijnen niet legaal via websites bestellen zonder dokters voorschrift. Of het is géén medicijn maar een kwakzalf/placebo middel en je kan het bestellen òf het is een medicijn en daarvoor moet je langs je huisarts.

jantje007
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2017 14:42

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door jantje007 »

Wat vervellend dat je bent opgelicht!
Ik ben helaas ook vaak opgelicht met het kopen van kamagra op internet.
Ik koop nu alleen nog maar kamagra op kamagra.life
Ben er zeer tevreden over :D

mvg
Laatst gewijzigd door Radar op 03 nov 2017 15:33, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar commerciële website verwijderd door moderator

oscardc
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2018 01:16

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door oscardc »

Mij leek het wel leuk karagma een keer uit te proberen. Ik heb besteld op karagma-bestellen.nl heb de pillen keurig binnen maar ik weet nou niet of het echte zijn en of dit risicovol is te gebruiken, als iemand ervaring met deze site heeft of tips hoor ik het graag
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jan 2018 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door juliomariner »

@Oscardc,
Er kan van alles in zitten (en soms helemaal niets van de werkzame stof.
Ik zou mijn huisdier nog niet als proefpersoon gebruiken laat staan dat ik het zelf zou proberen.
Ga gewoon naar een huisarts voor recept plichtige medicijnen en de drogist voor de zelfzorgmiddelen. Uit onderzoek is gebleken dat een groot deel van dit soort pillen welke op internet gekocht zijn puur bedrog zijn en geen werkzame stof bevatten en een deel zelf erg gevaarlijk zijn.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door Moneyman »

oscardc schreef:Mij leek het wel leuk karagma een keer uit te proberen. Ik heb besteld op karagma-bestellen.nl heb de pillen keurig binnen maar ik weet nou niet of het echte zijn en of dit risicovol is te gebruiken, als iemand ervaring met deze site heeft of tips hoor ik het graag
Tip: doe het volgende keer andersom. Eerst uitzoeken, dan bestellen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door Radar »

Dank voor jullie meldingen, we hebben enkele berichten die offtopic waren óf waarbij de beweringen onvoldoende onderbouwd waren, verwijderd.

KapotteVaatwasser
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2012 22:59

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door KapotteVaatwasser »

Bestellen bij een winkel waar geen contactgegevens te vinden zijn. Vraag je er dan niet een beetje om?

[email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected]

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kamagra-Jelly.nl- targetpay

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

KapotteVaatwasser schreef:
16 mar 2019 14:56
Bestellen bij een winkel waar geen contactgegevens te vinden zijn. Vraag je er dan niet een beetje om?
Reageren op een topic van enkele jaren oud met vage nieuwe forumleden die reclame maken is wel slim?

Gesloten