LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] click-phone onbetrouwbare webshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
LAP
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2013 20:32

click-phone onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door LAP »

Hallo allemaal,

Ben al enige tijd op zoek naar een goedkope Iphone 4s. Via deze advertentie op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/telecommuni ... ousPage=lr

op de site van ClickPhone terecht gekomen. Bij mij gingen de alarmbellen meteen rinkelen; de adverteerder pas 1 dag actief op marktplaats en de prijzen zijn veel te laag. Na nadere inspectie is de site niet te vinden op google en vermeld het geen telefoonnummer bij de contactgegevens, maar wel heel direct het kvknummer(wanneer doet een webshop dat nou). Na een search op google blijkt er 1 meneer te zijn die geklaagd heeft op 't internet over deze site: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=6513.0.
Maar dit is al in februari dit jaar. Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat een webshop als deze nog steeds online staat. Heeft iemand daar een antwoord op?

Groeten,

Laurens
Laatst gewijzigd door LAP op 30 sep 2013 23:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: click-phone onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Hellig »

jemig, probeer je nou gewoon reclame te maken?

LAP
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2013 20:32

Re: click-phone onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door LAP »

Hellig schreef:jemig, probeer je nou gewoon reclame te maken?
Ehh, nee? Ik probeer juist te waarschuwen. Juist omdat er nauwelijks iets te vinden is over deze webshop en omdat ze blijkbaar nog uiterst actief zijn!

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: click-phone onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Hellig »

hoezo "uiterst actief" ? Waar maak je dat uit op? Dat ze een webshop hebben?

LAP
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2013 20:32

Re: click-phone onbetrouwbare webshop

Ongelezen bericht door LAP »

Omdat ze vandaag nog een betaalde advertentie op marktplaats.nl hebben gezet die bijna helemaal bovenaan kwam te staan, inmiddels is deze advertentie trouwens verwijderd.. Ik snap uberhaupt je probleem niet, het is toch alleen maar goed als mensen dit tegenkomen mochten ze op google informatie zoeken naar deze webshop..

Gesloten