LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonprix stort retour of andermans rekening

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Pauze
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2014 12:11

Bonprix stort retour of andermans rekening

Ongelezen bericht door Pauze »

Een retour gestuurd aan BonPrix dat ook is aangekomen volgens "mijn Bonprix".
Geld nooit terug ontvangen.

Nu blijkt dat ze het geld op een mij totaal onbekend rekeningnummer hebben gestort. Terwijl uiteraard in mijn gegevens het juiste staat en ik al 20 jaar niet van nummer veranderd ben.

Na diverse telefoontjes én emailberichten steeds hetzelfde antwoord; Zoekt u (even zelf) uit van wie dit rekeningnummer is.
Hele rare chaotische gang van zaken.
1e: hoe moet ik dat uitzoeken, alle mensen in NL met dezelfde achternaam benaderen?
2e: is dat mijn taak niet.

Zeer teleurgesteld...en geen oplossing!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Bonprix stort retour of andermans rekening

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Pauze schreef: Hele rare chaotische gang van zaken.
1e: hoe moet ik dat uitzoeken, alle mensen in NL met dezelfde achternaam benaderen?
2e: is dat mijn taak niet.
Hoef je niet zelf op te zoeken want het is hun fout. Zij dienen het geld alsnog op uw rekening te storten en zelf maar uit te zoeken wie die ander is en dan maar kijken of die persoon aardig genoeg is het aan ze terug te geven.

Maak hen dat duidelijk (post eventueel ook op klacht.nl) en eis dat ze alsnog het geld waar u recht op heeft aan u overmaken.

Met hun fouten heeft u verder niets te maken, dus dat moeten ze helemaal zelf oplossen.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Bonprix stort retour of andermans rekening

Ongelezen bericht door mika21 »

Misschien heb je toch een nummer gegeven wat niet klopt, een cijferstje omgedraaid? Heb is makkelijk te achterhalen op welk nr. het gestort is, maar dat is idd NIET jouw taak!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Bonprix stort retour of andermans rekening

Ongelezen bericht door Julie4444 »

mika21 schreef:Misschien heb je toch een nummer gegeven wat niet klopt, een cijferstje omgedraaid? Heb is makkelijk te achterhalen op welk nr. het gestort is, maar dat is idd NIET jouw taak!
Als TS zelf het verkeerde nummer had gegeven is het zijn fout en dan zou hij het zelf maar moeten uitzoeken, maar aangezien hij aangeeft het juiste nummer te hebben doorgegeven is dit niet het geval.

stofzuigertje

Re: Bonprix stort retour of andermans rekening

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik stort uitsluitend terug op het nummer waarmee betaald is en dat doen vrijwel 99,9% van alle webshops dus wat kan daar fout aan gaan?

Gesloten