LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
svgrozenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2015 02:21

IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door svgrozenburg »

Mijn dochter en schoonzoon zijn trotse ouders geworden op 11 april.
Wij als trotse opa en oma wilde ze graag een droger geven! Op 12 april een droger besteld bij Redcoon. Op hun site stond 24-uurs levering. Op 13 april kreeg ik een e-mail met track & trace-nr. Artikel zou op transport zijn gezet. Dus dan zou het de 14e of 15e geleverd moeten worden zou ik denken.
Op 16 april chat-gesprek gehad met Redcoon omdat de droger nog steeds niet geleverd was!:
"Ik zal navraag doen bij de vervoerder wanneer het pakket wordt geleverd. Zodra ik antwoord heb zal ik u informeren per email" zei de chat mevrouw!!
Dag later nog niets gehoord, en toen telefonisch contact gezocht. Telefoongesprek duurde totaal 20 minuten, want er waren veel wachtenden voor me. De telefoniste kon ook niets voor me doen omdat haar collega van het chat-gesprek het afhandelt.
Ik heb op 23 april de droger geannuleerd bij Redcoon, omdat ik het wachten zat was... Hoorde helemaal niets van Redcoon! Het kan nog wel even duren voordat het geld terug wordt gestort. Redcoon wil eerst het apparaat terug van extra@home...! Ik heb totaal (incl. het in de wacht gezet worden) 37 minuten aan de telefoon gehangen. Volgens Redcoon heeft extra@home een nieuw computersysteem en alles loopt in het honderd!

Toen Wehkamp gebeld, en gevraagd wie hun koeriersbedrijf was, en dat is dus dezelfde..!! De telefoniste zei eerlijk: ik mag het niet zeggen, maar u kunt beter geen droger bestellen bij Wehkamp want dan heeft u waarschijnlijk hetzelfde probleem...!!! Dit is toch niet normaal meer....? Nu zelf op zoek naar een droger en zelf afhalen in de winkel.........

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Was gewoon naar een goede winkel gegaan, je weet wel zo'n zaak waar je gewoon binnen kunt lopen, waar je een afspraak kunt maken die meestal ook nagekomen wordt, waar ze ook nog service geven.

Nu heb je ontdekt hoe webwinkels werken, ja goedkoop is dus toch weer ........

Gun het de winkelier, dan gunt hij jou ook wat! Maar jammer genoeg snappen velen dit niet!

Tom_
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2015 09:30

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door Tom_ »

Hallo hier exact hetzelde probleem. Zie mijn reactie in het topic van maart. leuke update:
daarnet om 21:47 krijg ik een sms van extra@home dat ze morgen mijn koelkast komen brengen terwijl ik duidelijk WOENSDAG afgesproken heb en dit is van beiden kanten 3x herhaald. Het kostte ook mij ongeveer 15 belletjes van totaal 1 uur (mijn kosten) om ze te bereiken . Moet ik extra@home nu weer helemaal platbellen op mijn kosten of moet ik thuis gaan zitten wachten morgen?!!! (toevallig heb ik nog een paar uur vrij).

Ook mijn koelkast leek verdwenen. geen info van redcoon. bij extra@home kreeg ik na wat aandringen toch te horen dat er een manko was. (koelkast of verpakking is dus ..mogelijk bij transport of eerder... beschadigd). Mij is niet duidelijk door wie maar dat maakt niet uit verder.

Zul je zien dat ze morgen ook niet eens die kast over de eerste drempel aan de zijkant van het huis willen zetten maar alleen bij de voordeur. goed controleren morgen voor ze wegsprinten.

Voor mij geen extra@home meer. en Redcoon .....tja die laat mij ook alleen twijfelen. zeer slecht gevoel over de service. redcoon maakt ook weinig actie...gewoon beetje mailen naar elkaar om het werk te verschuiven lijkt het. elke x iemand anders die reageert ALS men reageert

redcoonnl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:36

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door redcoonnl »

Beste svgrozenburg,

Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor.
Helaas waren er de afgelopen periode enkele problemen met de verwerking van de bestellingen in het systeem van de vervoerder.
Deze zijn naar voren gekomen bij de overgang naar het nieuwe systeem waar de vervoerder mee werkt.

Wij vinden het erg vervelend dat jij hier als consument problemen van hebt ondervonden.
Op het moment dat wij de melding ontvangen ,dat je bestelling nog niet is geleverd, zullen wij bij ons magazijn en bij de vervoeder navraag doen om de status van je bestelling te achterhalen.
Indien je bestelling juist vanaf ons magazijn is verzonden. Starten wij een opsporing naar je bestelling. Dit onderzoek neemt gemiddeld 5 werkdagen in beslag. In deze periode heeft de vervoerder nog de mogelijkheid om je bestelling alsnog te leveren.

Mocht na deze 5 werkdagen blijken dat dit niet meer mogelijk is zullen wij je de mogelijkheid bieden om of een nieuwe bestelling te ontvangen of over te gaan naar een terugbetaling.

Onze welgemeende excuses dat deze werkwijze niet duidelijk is overgekomen.

Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar [email protected]

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

svgrozenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2015 02:21

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door svgrozenburg »

audiofreak1 schreef:Was gewoon naar een goede winkel gegaan, je weet wel zo'n zaak waar je gewoon binnen kunt lopen, waar je een afspraak kunt maken die meestal ook nagekomen wordt, waar ze ook nog service geven.

Nu heb je ontdekt hoe webwinkels werken, ja goedkoop is dus toch weer ........

Gun het de winkelier, dan gunt hij jou ook wat! Maar jammer genoeg snappen velen dit niet!
Normaal gesproken nooit last gehad van bestellen via webwinkels. Altijd wordt alles netjes volgens afspraak geleverd. Eén keer eerder bij Redcoon besteld, en dat ging goed. Maar inderdaad via Expert bestelling gedaan en de volgende dag belde ze netjes dat de droger binnen was.

svgrozenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2015 02:21

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door svgrozenburg »

Tom_ schreef:Hallo hier exact hetzelde probleem. Zie mijn reactie in het topic van maart. leuke update:
daarnet om 21:47 krijg ik een sms van extra@home dat ze morgen mijn koelkast komen brengen terwijl ik duidelijk WOENSDAG afgesproken heb en dit is van beiden kanten 3x herhaald. Het kostte ook mij ongeveer 15 belletjes van totaal 1 uur (mijn kosten) om ze te bereiken . Moet ik extra@home nu weer helemaal platbellen op mijn kosten of moet ik thuis gaan zitten wachten morgen?!!! (toevallig heb ik nog een paar uur vrij).

Ook mijn koelkast leek verdwenen. geen info van redcoon. bij extra@home kreeg ik na wat aandringen toch te horen dat er een manko was. (koelkast of verpakking is dus ..mogelijk bij transport of eerder... beschadigd). Mij is niet duidelijk door wie maar dat maakt niet uit verder.

Zul je zien dat ze morgen ook niet eens die kast over de eerste drempel aan de zijkant van het huis willen zetten maar alleen bij de voordeur. goed controleren morgen voor ze wegsprinten.

Voor mij geen extra@home meer. en Redcoon .....tja die laat mij ook alleen twijfelen. zeer slecht gevoel over de service. redcoon maakt ook weinig actie...gewoon beetje mailen naar elkaar om het werk te verschuiven lijkt het. elke x iemand anders die reageert ALS men reageert
Ja je wordt aan het lijntje gehouden! De 23ste de bestelling geannuleerd, en ja hoor... de 24ste wordt mijn schoonzoon gebeld met de mededeling dat ze binnen een kwartier (!!!!) de droger komen leveren...!!! Maar hij mocht gelijk weer retour.... want we hadden al een droger besteld bij Expert, en die service is heel erg goed! Maar nu nog afwachten wanneer we ons geld terug krijgen...!!!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door tenormin »

Bovenaan de site ziet u Douche - warm of koud; ik zou zeggen: schrijf uw verhaal daar. Misschien komt u in aanmerking en kunt u de uitzending, na acceptatie, bijwonen.

redcoonnl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:36

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door redcoonnl »

Beste svgrozenburg,

Hartelijk dank voor het toesturen van je bestelgegevens.

Vervelend om te horen dat ondanks je annulering de bestelling alsnog op 24-4 bij je schoonzoon werd aangeboden.
Helaas hebben de annulering en de planning voor de bezorging elkaar gekruist waardoor de levering alsnog werd aangeboden.
Onze excuses hiervoor.

Wij zijn je annulering nagegaan.
Je kunt het bedrag binnen enkele dagen op het door jou opgegeven
rekeningnummer verwachten.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: IJSKOUDE DOUCHE REDCOON/EXTRA@HOME

Ongelezen bericht door Chief »

Hier ook hetzelfde verhaal ik ben anderhalve week bezig geweest om mijn droger bezorgd te krijgen via Wehkamp ,uiteindelijk het ding afbesteld .En REDCOON dit heeft helemaal niets te maken met een nieuw computer systeem te maken jullie liegen glashard mee. Er staan 562 klachten van de afgelopen jaren op klacht.nl spullen die niet geleverd worden, spullen die geplaatst zouden worden en oude spullen mee nemen wat niet gebeurt. Bankstellen, koelkasten drogers enz enz die gewoon verdwijnen.ik snap niet dat al die postorder bedrijven en ook normale winkels nog in zee gaan met dat oplichters bedrijf.Als tip wil ik ook nog mee geven, koop je iets in een winkel vraag wie de vervoerder is want dat bespaar je heel veel ellende. En TROS RADAR!!!!! Misschien word het eens tijd hier een uitzending aan te besteden u moet eens weten hoeveel mensen gedupeerd worden door vrije dagen op te nemen en telefoon kosten.

Gesloten