LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand ervaring met curatorveiling.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
visjemetstrikje
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2005 12:40

iemand ervaring met curatorveiling.nl?

Ongelezen bericht door visjemetstrikje »

Goeiedag!

Volgens de makers van deze site bieden verschillende curators goederen uit faillissementen ter veiling aan. Allemaal leuk natuurlijk, zeker daar je bijv. gms'etjes erg voordelig kunt aanschaffen. Maar aangezien je met het uitbrengen van een bod direct aan de koop vastzit (ook al wordt het onder rembours gestuurd) vroeg ik me af in hoeverre dit ook echt een bona fide website is.

Iemand die ervaring heeft en mij iets over zijn/haar ervaring kan vertellen?

Alvast bedankt!

rabartels
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 nov 2004 23:02

Re: iemand ervaring met curatorveiling.nl?

Ongelezen bericht door rabartels »

ik heb geen ervaringen met deze site, maar het is niets verschillend met een veilingsite zoals ebay. Daar zit je ook aan de koop vast als je wint.

Let wel op dat by curator veilingen zoals deze site, of andere sites zoals de domeinen van de overheid niets wordt gezegd over de staat van het voorwerp. ook heb je er geen garantie op.

Lees altijd eerst de algemene voorwaarden, gebruik google of je meer van het bedrijf kan vinden.

Soms, zoals bij de domeinen, komen er nog extra kosten (een percentage) + BTW bij. Dit wordt meestal duidelijk vermeld.

visjemetstrikje
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2005 12:40

Re: iemand ervaring met curatorveiling.nl?

Ongelezen bericht door visjemetstrikje »

Dank je wel: goede tips!

Ik zal eens uitgebreid gaan googlen en zoeken of ik meer kan vinden (op de site zelf is de info nogal summier)....

en het ontbreken van garantie is ook een goed punt om bij stil te staan.....

nogmaals bedankt!

anthony d
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:00

Re: iemand ervaring met curatorveiling.nl?

Ongelezen bericht door anthony d »

ik heb een tijdje geleden bij curatorveiling een philips autoradio met navigatie gekocht er stond bij getest en goed,maar toen ik hem thuis kreeg bleek dat er nog een gedeelde bij hoorde dus ik had gewoon een autoradio gekocht die als navigatiesysteem aan mij verkocht was.
dit is menszen verkeerd voorlichten en dus oiplichting vindt ik.
mvg ah driessen 06 46773186

Jaap007
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2007 20:31

Re: iemand ervaring met curatorveiling.nl?

Ongelezen bericht door Jaap007 »

ben ik niet met je eens. Ik heb die nav's ook zien staan en de units die
je eraan kunt koppelen verkopen ze los. Sterker nog, ze staan nu ook op
de site (tip?: bieden). Ik heb al diverse spullen bij ze gekocht en dat
gaat gewoon goed...

Gesloten