LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PLUSDVD of InterDVD?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Hoi,

Ik zit er aan te denken om DVD's per post aan te vragen omdat onze dichtsbijzijndste videotheek zo'n 20 km verderop is... Ik lees heel veel positieve verhalen over PLUSDVD en InterDVD maar ook een aantal slechte. Heeft iemand ervaring? Op alle site's die DVD's per post verhuren vind ik een nadeel... je kan op de site nooit zien als ze aanwezig zijn of niet of hoeveel exemplaren ze hebben...

Dennis

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door karr-2 »

De meeste van dit soort sites werken met een lijst. Je geeft bv 20 DVDs op die je allemaal wel wilt zien. Aan de hand van deze lijst gaan ze zoeken in het assortiment en sturen je DVDs die op dat moment beschikbaar zijn.

Zodra jij ze terugstuurt gaan ze weer kijken naar wat er op dat moment beschikbaar is en dan krijg je die weer etc etc Op een gegeven moment heb je de hele lijst gehad.

Ik heb geen ervaring met dit soort winkels, ik maak er geen gebruik van. Maar over het algemeen lijken ze me wel betrouwbaar, zeker als je de wat bekendere neemt.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door edmoor »

Ervaring heb ik er ook niet mee.
Wel zie ik dat het start abonnement van InterDVD 5 euro per maand goedkoper is dan die van PlusDVD met dezelfde voorwaarden.

mirtax
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2006 19:55

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door mirtax »

Heb er wel ervaring mee, interdvd is een boeventoko, dvd's komen bijna niet aan, vervolgens krijg je de rekening gepresenteerd voor iets wat je niet gehad hebt, op mail wordt niet gereageerd de bewijslast ligt bij jou. tevens staat er geen telefoon nummer op de site.
met dvd plus wel goede ervaringen.

olaf28
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2006 15:29

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door olaf28 »

De eigenaar van Inter DVD (Palago) is failliet. Op dit moment worden er geen DVD's verstuurd. Kijk maar op de site van InterDVD

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Ik zit nu al een maand bij PlusDVD en bevalt me prima! Ze hebben als een van de weinige nieuwe titels sneller dan de koop dvd's etc.!

olaf28
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2006 15:29

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door olaf28 »

Plus DVD heeft interdvd overgenomen

LiCryS
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2007 17:22

Re: PLUSDVD of InterDVD?

Ongelezen bericht door LiCryS »

Hai,

Een korte tijd PlusDVD geprobeerd. Levering en alles was eigenlijk goed, maar wat ik jammer vond was dat je niet altijd in de hand had wat je wanneer kon kijken. Besloot ik een film-avondje te hebben, kwam de dvd pas een dag later... Dat is niet zo zeer aan hun te wijten, als wel aan de post. Had ik zin in romantiek, kreeg ik een thriller (wel van mijn eigen lijst natuurlijk!). Het kost bovendien ook nog eens vrij veel tijd om zo'n lijst te maken, dan is een videotheek wat makkelijker.

Hier in de buurt kun je een hele stapel weekfilms huren voor weinig geld, dat vond ik voor mijzelf een betere optie. Maar goed, het was het proberen wel waard! Geen kwaad woord over PlusDVD, het paste alleen niet bij mij.

Gesloten