LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Goedkope Webwinkels China

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Ervaring Goedkope Webwinkels China

Ongelezen bericht door juani »

Hallo!

Ik heb een aantal goedkope webwinkels uit China gevonden, met zeer aantrekkelijke prijzen!

Bijvoorbeeld:
- Een mobiele telefoon Sony Ericsson W810i voor €120,-
- Een DELL laptop Intel Dual Core voor €330,-
- Een APPLE macbook pro (in Nederland €2500,-) voor €440,-
- APPLE Ipod 60 GB €182,-

Winkels:
http://www.ele666.com/
http://www.mall666.com/

Is dit te vertrouwen?
Heeft er iemand ervaring met deze winkels?
Is er iemand die een gokje durft te wagen om iets te bestellen, zodat we allemaal weten of het te vertrouwen is of niet en zodat we allemaal daar goedkoop kunnen bestellen?

Son of god
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17

Re: Ervaring Goedkope Webwinkels China

Ongelezen bericht door Son of god »

Is er iemand die een gokje durft te wagen om iets te bestellen, zodat we allemaal weten of het te vertrouwen is of niet en zodat we allemaal daar goedkoop kunnen bestellen?
Wat denk je ervan om zelf dat gokje te wagen en je ervaringen hier neer te zetten :roll: .

Ik ken ze niet overigens.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Ervaring Goedkope Webwinkels China

Ongelezen bericht door hharteman »

Zitten wel wat risico's aan zo te zien.
Ik zou zoiets alleen maar via Ebay doen.
Daar kun je feedback controleren en weet je of de shop enigzins berouwbaar is.
Ook is het mogelijk dat je pakje door de douane onderschept word en kun je ook nog invoerbelasting betalen met evt boete.
Meestal worden pakjes als gift verstuurd zodat er geen tax betaald hoeft te worden maar het risico is aanwezig.
Heb via Ebay diverse keren wat uit China gekocht zonder problemen, maar een webshop uit dat land zou ik niet zomaar mee in zee gaan.

Just my 2 cents.

johannaweb
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 feb 2004 07:12

Re: Ervaring Goedkope Webwinkels China

Ongelezen bericht door johannaweb »

Je kunt ook via alibaba kijken, die laten duidelijk zien welke bedrijven betrouwbaar zijn en welke niet

Gesloten