LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedankt Bol Com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Muijs H.G.
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2007 17:01

Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Muijs H.G. »

Al maanden van tevoren dat Nieuwe boek van Harry Potter besteld bij hen.

Neen, mijnheer het boek krijgt u die zaterdag fijn geleverd geen probleem.

Eergisteren nog netjes een melding van hen gekregen dat ik wel zaterdag thuis moet zijn om het pakketje aan te nemen want dan zou het geleverd worden.

Fijn denk je, dat gaat goed.

Maar alles wat ik zaterdag zie? Geen pakketdienst en dus geen Harrie Potter.

Bedankt Boll Com, je begint te groot te groeien! Waardeloos daar heb je dus maanden van tevoren naar uitgezien.

En het smoesje dat ze geen invloed hebben op die postzendingen?
Moet je eens fatsoenlijke afspraken maken met de post en wat minder winst nemen.

Bah, diep teleurgesteld.
Nogmaals bedankt Bol Com voor de beloftes die je niet waar kunt maken.

mvgrootel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:42

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door mvgrootel »

Dus u hebt bericht gehad dat het pakket verzonden is, en nu bent u boos op Bol.com dat het pakket nog niet is aangekomen? Dat vind ik wat merkwaardig aangezien het blijkbaar TNT is die het pakket nog niet heeft afgeleverd terwijl dat wel zou moeten. Het lijkt me dan ook dat u boos moet zijn op TNT post, en niet op Bol.com.

Tevens is de zaterdag nog niet voorbij, dus kan er nog geleverd worden. Bij ons worden vaak genoeg leveringen die niet in de brievenbus passen pas na 18u bezorgd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door D1RK »

Wegens ziekte loopt mijn buurvrouw nu 3 wijken dus dan kan het later worden!
Bol.com moest tijdig versturen, maar niet te vroeg want Blokker kreeg boete voor te vroeg, en als het geopend en gelezen komt, want ook bezorgers doen wel eens dingen die niet mogen!

Vooral bepaalde poststukken worden wel eens bekeken!
Juist waar zo weinig te zien was wat kleding betrof.....

Muijs H.G.
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2007 17:01

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Muijs H.G. »

Ja het is al goed met jullie, Dan geef aan dat het na de middag kan worden of dat je niet zeker weet of het geleverd wordt omdat je ook afhankelijk bent van TNT maar maak me niet blij met een brief een paar dagen van tevoren dat alles op tijd aangeleverd wordt.

En geef een definitie van tijd. In de huidige tijd is er zogenaamd concurentie, ook in de postwereld dus bij dit soort zendingen die maar een keer in de zoveel tijd voorkomen moet je ook eens eerlijk er voor uitkomen dat je als internet boekhandel achter de feiten aanloopt omdat je toevallig afhankelijk van derden bent.

Wees dan dus ook eerlijk als je zulk soort bestellingen aanneemt dan weet ik waar ik aan toe ben en kan alsnog besluiten of ik hiermee accoord wil gaan of niet. En ja, het boek is gearriveerd om 18:30 uur net toen ik de parkeerplaats opliep om naar een vergadering te gaan kwam die auto aan. Bwohh, wat heb ik een geluk "Not" Heb je de hele zaterdag thuisgezeten.

Thanks, but no thanks!

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Moppentappers »

als het goed is krijg je ook een 3S code waarmee je kan zien waar je pakje is

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Hier een bericht posten terwijl de Zaterdag nog niet eens om was.
En achteraf toch gekregen..

Dus wat is het probleem nu.
Niks.
o ja toch een probleem, te ongeduldig.

Niemand maar dan ook niemand kan u precies zeggen hoelaat de postbode komt, dit is afhankelijk van de route en oponthoud.

:twisted:

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Moppentappers »

en dat is dan natuurlijk niet de schuld van bol.com die gewoon op tijd zijn pakje de deur uit gooit

Yorik
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 feb 2006 17:03

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Yorik »

Ja, als de inzender van "deze zgn klacht" nou net zo eerlijk is als dat hij van Bol.com verwacht dan zet hij ook een excuses aan Bol.com op deze forum.

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Als je de volgende keer gewoon met je luie ass op de fiets stapt en het boek koopt in de boekhandel heb je helemaal geen probleem meer.

De hele zaterdag zitten wachten....daar kies je dus zelf voor.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Bol.com geeft aan dat iets verzonden is.

Je krijgt altijd een 3S-code dus je had kunnen controleren of dat bol.com inderdaad verzonden had, hetgeen het geval was, want het is bij u afgeleverd.

Afgeleverd op de afgesproken dag, okay het einde van de dag?

Wat is nu het probleem?

Bol.com heeft op tijd verzonden
TPG heeft op de juiste dag afgeleverd

Tja, als je niet de hele dag op een pakket wilt wachten moet je zorgen dat je geen pakket krijgt en dus niets bestellen bij bijvoorbeeld bol.com!

Conclusie:
Bol.com valt niets te verwijten
TPG valt niets te verwijten
TS heeft de fout gemaakt iets te bestellen bij bol.com, terwijl ze niet het geduld heeft het pakketje af te wachten.

Oplossing:
Koop je boeken voortaan in de winkel!

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Frans75 »

Enig idee wat voor logistieke operatie de uitlevering van dat boek teweeg heeft gebracht?
Je was namenlijk niet de enigste die dat boek bij Bol.com had besteld.
Wees blij dat die pakketchauffeur heeft doorgewerkt om dat boek bij je te bezorgen, normaal werken ze `s-zaterdags niet tot zo laat, maar vanwege de landelijke uitdraai van dat boek voor die klant is er extra moeite gedaan om ze toch op de afgesproken datum af te leveren.

Aangezien het hier om trailerladingen vol gaat kan het dan ook gebeuren dat ze later aan de deur komen.

Rabdys
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2008 21:26

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Rabdys »

Het valt me op dat veel mensen denken dat de afzender (vaak een bedrijf) kan zeggen hoe laat iets door TNT geleverd wordt. Ook denkt men vaak dat het bedrijf de chauffeur van TNT wel even kan bellen. "Hij heeft toch zeker wel een mobieltje?!"
Tsja, zo werkt het natuurlijk niet. TNT kan de hele dag komen en inderdaad als je hier niet op wil wachten moet je zelf maar naar de winkel gaan of het op je werk laten bezorgen ofzo?
Ik snap dit soort mensen niet...

Hahaatje
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 mar 2005 15:37

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Hahaatje »

Ik had hetzelfde boek besteld bij Bol.com (tja, ben een lui mensch :wink: ). Krijg vrijdag de 16de netjes een mailtje dat het boek de volgende dag bezorgd zou worden dus dat ik thuis moest zijn om het in ontvangst te nemen. Nou had ook ik weinig zin om de hele dag thuis te blijven dus heb gewoon een briefje op de deur geplakt:
"Postpakketjes die niet door de brievenbus kunnen s.v.p. achter de vuilnisbak leggen" (de kliko staat naast de deur). Eigenlijk mag de PTT dit niet doen, maar onze postbezorger was zo vriendelijk het pakketje achter de kliko te verstoppen en een briefje in de bus te doen.
Toen ik thuiskwam van de boodschappen lag mijn boek daar dus gewoon! Helemaal top dus van zowel Bol.com als TPG Post!

Trouwens, als je niet thuis bent als de TPG voor de deur staat, zullen ze het pakket op een ander tijdstip proberen aan te bieden, of het bij de buren afleveren. Ik zie het probleem niet zo...

bmscooter

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door bmscooter »

Met Bol-Com heb ik geen problemen is het er niet krijg je netjes volgens de leveringsvoorwaarde je geld terug.
dat kun je niet van andere zeggen, dus netjes.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door Moppentappers »

ik vind bol.com inderdaad fijne zaak, geen gigantisch dure aankopen gedaan daar, max 200 euro ofzo
maar alles is goed verkopen, alleen toetsenbordje kwam een beetje laat
maar werdt daar netjes over geinformeerd

bmscooter

Re: Bedankt Bol Com

Ongelezen bericht door bmscooter »

Heel Misschien zat Harrie Potter stiekem met zijn stafje te spelen en heeft de zending stopgezet. :wink: :lol:

Gesloten