LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann bezorging

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MalleMaf
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2008 17:59

Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door MalleMaf »

Het grootste 24-uurs assortiment van Nederland
Meer dan 80.000 artikelen met dit logo zijn, indien voorradig, binnen 24 uur leverbaar

Jaja ik bestel 3 dagen geleden,Uiteraad alles wat ik bestelde op voorraad.Is het er al? Nee natuurlijk niet neckermann kan niet aan de service voldoen.Ze moeten het schrappen en zeggen dat het bezorgt word in 1 WEEK.Hebben meerdere mensen hier vaker hinder van? :?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door gravedigger »

NEE. Ik koop mijn spullen gewoon in de winkel 8) (behalve mijn wasmachine)

MalleMaf
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2008 17:59

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door MalleMaf »

Dat is fijn voor je.Maar ik vraag of mensen de zelfde hinder ondervinde/ondervonde als ik en niet om nuttelose reacties zoals die van jou oke :wink:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wat is nutteloos :?: Als ik naar de winkel ga, krijg ik het gelijk mee. Zelfs geen 1 dag wachten :idea:

MalleMaf
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2008 17:59

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door MalleMaf »

Jouw reactie hierop is nutteloos.Maar mensen?Heeft een van u alle het zelfde probleem(meegemaakt) :?:

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door Fabel »

Nee, ik heb hier geen last van, ik koop mijn producten voor het merendeel in een winkel. Als ik via Internet koop, hou ik rekening met vertragingen.
Als ik alles zou moeten geloven waar bedrijven mee adverteren, zou ik allang een Tell Sell-schuld van enkele tonnen hebben....

mijn advies: take your loss en leer hiervan en laat Neckermann volgende keer links liggen of heb geduld, zoals Yoda zegt.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door cherokee »

Wat fabel zegt klopt. Ik doe het ook zo. Als ik iets per direct of voor een bepaalde datum MOET hebben , koop ik het zelf in een winkel.
Bij internetbestellingen moet je altijd rekening houden met vertragingen. het gaat over zoveel schijven , er kan altijd iets fout gaan waardoor het vertraagd wordt.
Het is ook niet eens zeker dat Neckermann zelf schuldig is aan deze vertraging. In de meeste gevallen zal het ook wel goed gaan , maar je kunt er nooit 100% van uit gaan.
Heb je geen haast , dan is er geen probleem , maar anders gewoon voor de zekere manier kiezen.

MalleMaf
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2008 17:59

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door MalleMaf »

Ik vraag neit om advies mensen.ik vraag om mensen die de zelfd klachten hebben niet of ik advies wil van jullie :shock:

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door Fabel »

Blijkbaar hebben veel mensen niet hetzelfde probleem als jij omdat ze naar een winkel gaan als ze iets "snel" willen hebben. Vandaar de "adviezen".

een andere toon zou je sieren, MalleMaf

Lordpoofs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mar 2008 14:49

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door Lordpoofs »

Malle, waarom heb je na één dag niet meteen gebeld?

Uit de FAQ van Neckermann:

6. Er staat bij het artikel een 24 uurs logo, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

U kunt in Mijn Neckermann de actuele status van uw bestelling zien. Mogelijk is het artikel dat u besteld heeft momenteel niet uit onze 24 uurs voorraad leverbaar. Het kan ook zijn dat uw bestelling eerst nog langs onze administratie moet, in dat geval kunnen we niet binnen 24 uur leveren. Indien nodig krijgt u hierover een bericht.

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door Fabel »

Lordpoofs,

je begrijpt het niet goed, het is natuurlijk vele malen gaver om op een forum een bedrijf af te blasten i.p.v. ff te bellen met het bedrijf en ze de kans te geven om het op te lossen.

MalleMaf
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2008 17:59

Re: Neckermann bezorging

Ongelezen bericht door MalleMaf »

Aait lauwe reactie 8)

Gesloten