LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door ron1 »

Giel, even 3 weken wachten,geen reactie, doe aangifte.Bewaar alle emails en bestellingen en afschrijvingen,deze meenemen naar de aangifte.Neem desnoods een print mee van deze topic van dit forum.

Dennislzr
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 dec 2009 16:48

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Dennislzr »

Die [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] had me gemaild dat me geld maandag terug gestort zou krijgen maar tot op de dag van vandaag geen cent nog gekregen.
Wel mails gestuurd maar hij zei dat het overgemaakt was.
Doe vandaag alsnog aangifte word een beetje schijt ziek van deze toko :evil:
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mar 2018 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd door moderatie

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door ron1 »

Had je allang moeten doen, je bent nu al zeker 6 weken bezig toch....als iedereen maar wacht wacht wacht en niks doet,gaan deze praktijken nog jaaaaaaaren zo verder.

Dennislzr
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 dec 2009 16:48

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Dennislzr »

Ron,

Ik heb gewacht tot 7 januari omdat in de Wet van Koop staat dat ze in principe 30 dagen hebben om af te leveren. En 8 januari kreeg ik het bericht dat ze me geld terug zouden storten en had ik een berichtje op hyves ontvangen van iemand die wel zijn geld terug gehad dus wachtte ff af.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door ron1 »

Ok Dennis, laat weten hoe het verder verloopt als je wil, succes.

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Deze bijklussende huisvrouw heeft al meerdere keren op internet gestaan i.v.m. niet leveren/verkeerd leveren/slechte kwaliteit leveren.

Reageer eens op haar advertentie op Marktplaats en vraag of je het op kunt halen. :wink:

advertentie

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door ron1 »

In feite kan je ze gillend gek maken door continue te bieden met hoge bedragen via 77 nieuwe ip adressen en dan ook nooit reageren op haar emails,of afspraken maken om het op te halen en dan niet komen etc etc .....tja....wij kunnen het ook hoor.

angelatjuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jan 2010 18:01

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door angelatjuh »

hoi

ik heb dus wel mijn geld terug gekregen! ik heb hier ook veeeeel moeite voor moeten doen na veel zoeken kwam ik achter het nummer van zijn werk!!!! dit heb ik gebeld maar hier was hij ziek! toen heb ik hem een mail gestuurd dat hij fraude pleegde aangezien het nummer van de kvk ook allang uitgeschreven was en hij niet eens zo mag verkopen! toen ik erachter kwam dat trendwatches een hyves had hebben ik en mijn vriend naar iedereen daar een mailtje gestuurd dat het oplichters waren en ook een link naar deze pagina!!!! hier blijkt ook veel familie te zitten van [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]. na nog geen uur werd ik opgebeld en heeft hij het direct voor mij overgemaakt en had ik het dezelfde avond binnen.

veel suc6
[Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mar 2018 13:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd door moderatie

angelatjuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jan 2010 18:01

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door angelatjuh »

oh en dennis ik was degene die je had gemaild op hyves ik hoop dat je wat hebt aan zijn 06 nummer anders heb ik ook nog het nummer van zijn werk ;)

stephanie1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2010 22:05

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door stephanie1986 »

[Ongefundeerde passage verwijderd]
Ik heb daar dus ook een horloge besteld maar heb nog steeds niets ontvangen.
Ik heb meerdere mailtjes gestuurd en krijg bijna geen antwoord.
Ook heb ik [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] gebeld op zijn 06 nr dat was zaterdag toen heeft hij mij belooft iets van ze te horen en maandag kreeg ik een mail met daarin binnen 2 dagen krijg je bericht en niets hoor. Nu probeer ik [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] weer te bellen maar zijn nummer bestaat niet meer vreemd hoor.
Ik wilde aan [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] vragen of ze het nummer van zijn werk heeft of een ander nummer waarop ik die [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] kan bereiken.
Ik wacht nog heel even op een reactie van trendwatches en dan doe ik aangifte bij de politie en maak ik bij iedereen die het maar wil horen bekend wie Trendwatches en die [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] zijn.
Ze hebben ook hyves met de naam[Persoonsgegevens verwijderd door moderatie].

Ik hoop dat je het nr voor me hebt Angela
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mar 2018 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd door moderatie

trendwatches
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2010 19:40

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door trendwatches »

Dag radarbezoekers

Trendwatches zijn geen oplichters
door familieomstandigheden zijn een aantal bestellingen blijven liggen of te langzaam afgehandeld
excuses daarvoor

de mensen die hun bestelling niet meer wilde hebben hebben hun geld terug gekregen

als er nog vragen zijn mail dan even naar [email protected]
alle mail wordt nu binnen 24 uur afgehandeld

groet trendwatches

Franco Da Costa
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2007 16:01

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Franco Da Costa »

Ook ik heb m'n bestelling binnen. Na ongeveer drie weken en twee mails te hebben gestuurd kreeg ik reactie op de laatste mail. Door (familie) omstandigheden was m'n order vertraagd maar werd deze wel verstuurd. En inderdaad de volgende dag na de mail lagen m'n horloges in de bus.

Erg jammer dat het zo moest lopen (maar aan familie-omstandigheden kun je niets doen) Hopelijk heeft trendwatches het nu weer goed voor elkaar zodat ze orders kunnen uitleveren.

Misschien dat ik in de toekomst daar nog eens 'n horloge zal bestellen.

Met vriendelijke groet,

'n Blij horloge bezitter.

tijnd
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2010 09:55

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door tijnd »

Dames en Heren,

Ik heb inmiddels een bestelling gedaan bij deze site en heb vooraf mijn huiswerk niet goed gedaan. De bestelling geplaats en ja gewoon netjes betaalt naar deze organisatie. Je zou denken tegenwoordig dat de meeste sites met ideall en dergelijke wel betrouwbaar zijn. Ik heb inmiddels al zeker 5 mails gestuurd naar deze mensen en geen enkele reactie. Daarnaast de bank gebeld waar gebankiert wordt en zij waren zichzelf van geen kwaad bewust SNS REAAL. Bijzonder aangezien er toch al meerdere meldingen zijn gedaan. Nu de officele weg bewandelen en aangifte doen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar ik kan wel melden dat ik niet rust tot dat die site de lucht uit is. Ik zal al mogelijke middelen aanhalen en wegen bewandelen om deze oplichters te pakken te krijgen.

Groet Dekker

Franco Da Costa
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2007 16:01

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Franco Da Costa »

Erg jammer van trendwatches.. eerst nog verkondigen dat ze het allemaal beter gaan doen en het dan toch weer zo laten afweten! Erg jammer!
@ tijn Hopelijk krijg je bestelde waar of je geld terug. Het is mij ook gelukt, weliswaar na twee keer mailen en drie weken wachten. Succes!

Nathalie86
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:24

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Nathalie86 »

Hoi Hoi,

Ik ben zo dom geweest om ook een horloge te bestellen via Trendwatches (zonder voorgeschiedenis te doen).
Ik heb het volgende herkenbare probleem: mijn geld kwijt, geen enkele reactie terug op mijn mails, geen horloge, etc etc.
HELP!!!!!
Kan iemand mij het numer geven van z'n werk?
Ik heb op het mobiele nummer geprobeerd: [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]
Maar hier krijg ik iemand anders eraan die onderhand doodziek word gebeld over dit soort zaken van oplichting.

Nogmaals: HELP!!!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mar 2018 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd door moderatie

Nathalie86
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:24

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Nathalie86 »

HELP!!!
Heeft iemand het nummer voor mij van z'n werk?

Nathalie86
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:24

Re: TRENDWATCHES EN KLEDINGENZO ...LET OP !!!

Ongelezen bericht door Nathalie86 »

angelatjuh schreef:Hey

Ik heb contact gehad met [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] en
heb gelukkig mijn geld terug gekregen!!
Hoi Angela,
Hoe heb jij contat gehad met deze persoon?

Gesloten