LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] typhone.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
thery
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 10:35

typhone.nl

Ongelezen bericht door thery »

Ik heb zeer slechte ervaring met dit bedrijf ze zijn mislijdende zoals met het 24 uur levering ze beantwoorden geen e-mails en via de telefoon krijg je ze pas te pakken naar lang wacht tijden ik wacht nog op mijn telefoon hoewel mijn contract al is ingegaan dus moet ik al betalen en heb het kaartje ook nog niet en al had ik het wel hoe kan ik het gebruiken zonder telefoon ik koop daar dus nooit niets meer en raat het ook iedereen af
nu heb ik op 1-12 van hun 2 e mail ontvangen waar in stond dat de n97 direct leverbaar is ging ik kijken op de site en ja hoor stond het 24 uur levering loge er weer bij dat ze er even er af haden gehaald dus ik dacht hij zal wel komen maar ik kreeg nog een e mail dat alleen het kaartje is op gestuurd waar ik dus helemaal niet aan heb zonder telefoon heb ik weer gebeld om uitleg maar kreeg allen weer het zelfde verhaal dat ik zelf alles verkeert zie en zelfs als leugenaar neer gezet in het laatste e mail staat ook dat die pas op 8-12 bij hun binnen komt tel daar maar weer enkele paardagen bij op voor dat ik hem heb als die dan al binnen is want geloven doe ik niets meer van dit bedrijf TYPHOON dus betaal ik voor niets wat ik niet kan gebruiken

en ja hoor voor de 4 de keer uitstel van levering vandaag via e mail gemeld naar dat ik er weer zelf om heb gevraagd wel al papieren binnen om het toestel te verzekeren maar ik heb nog niets wat moet ik verzekeren volgens mijn zijn ze daar allemaal niet goed bij ze hoofd
Laatst gewijzigd door thery op 14 dec 2009 13:25, 4 keer totaal gewijzigd.

rommie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:18

Re: typhone.nl

Ongelezen bericht door rommie »

Ik denk dat je ook nog een taalcursus nodig hebt. Sorry hoor, maar er staan wel heel veel fouten in je bericht.

thery
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 10:35

Re: typhone.nl

Ongelezen bericht door thery »

ja het spijt me voor de taal fouten maar ik ben woorden blind

mamavanjary
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2010 13:08

Re: typhone.nl

Ongelezen bericht door mamavanjary »

en wat hebben de taalfouten met het bericht te maken??? :?:

Eline078
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 15:56

Re: typhone.nl

Ongelezen bericht door Eline078 »

ik heb ook veeeel gezeik met typhone gehad helaas. echt een stel oplichters daar

thery
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 10:35

Re: typhone.nl

Ongelezen bericht door thery »

ja ik weet het ik wil nooit niets meer met hen tedoen hebben :!: :!: :!:

Gesloten