LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
thijs28
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2011 18:57

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door thijs28 »

Ik wil er geen spul meer van hebben ookal was het gratis ;)

tcp
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2010 12:48

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door tcp »

tcp schreef:mijn dochter wilde graag een metalen bed,vond er 1 op koopgoedkoop.nl voor een super aantrekkelijke prijs.
eerst op internet gezocht naar ervaringen over deze webwinkel(wat ik altijd doe voordat ik iets online koop) en na alle negatieve reacties toch maar een bed besteld.
heb deze dinsdag besteld en als het goed is komt hij vandaag aan. alles ging netjes en duidelijk met emails enz. nu nog maar afwachten of alles compleet is enz. ben erg benieuwd
gistermiddag het bed ontvangen en gisteravond opgezet.in totaal kwamen we van de ene soort schroefjes twee te weinig,die heeft mijn man nog even opgehaald bij de plaatselijke bouwmarkt voor 60 eurocent en madam heeft prinsheerlijk geslapen op haar mooie nieuwe bed :D
dus al met al ben ik erg tevreden over koopgoedkoop.nl :wink:

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door denny009 »

Heeft iemand ervaring met de "sneeuwende" kerstboom die zij leveren. Misschien nog een maand te vroeg, maar ze adverteren er overal mee en misschien heeft iemand hem al gekocht. Hij is vergeleken met andere winkels zo belachelijk goedkoop dat ik wel benieuwd ben naar de kwaliteit ervan.

http://www.koopgoedkoop.nl/kerst/kersta ... tails_info

Gerjannn
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 14:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Gerjannn »

Ik heb een haltersetje besteld maandag 28 november, vandaag, woensdag 30 november geleverd door UPS. Krijg dit setje voor sinterklaas dus kan het niet testen, maar lijkt me in orde. In elkaar zetten is dus geen probleem, aangezien dat bij een haltersetje juist normaal is. Ik had dit topic niet gelezen van tevoren, en toen ik een paar berichten las, schrok ik wel, en zal de volgende keer ook wel twee keer nadenken voordat ik weer wat bestel daar, maar tot nu toe een goede ervaring met dit bedrijf.

edit: Met sinterklaas opengemaakt, en er miste een schroef om de gewichten mee aan te draaien. Die vrijdagavond gemaild, en zaterdag(!)middag een mailtje terug met excuses en dat ze hem gingen nabestellen en ik kon hem binnen 1,5 week verwachten. gisteren, woensdag, dus 4 dagen nadat ik dat mailtje had gehad was er al een pakketje, met 2 verschillende schroeven, waarvan er één paste. Oftewel, mijn ervaringen met koopgoedkoop zijn zeer positief!

Kippies
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2011 14:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Kippies »

Nou, ik heb er in oktober iets besteld. Allerlei problemen: eerst een paypalstoring. Geeft niet, kan gebeuren. Printscreen gemaakt en verzonden. Bleek het product niet op voorraad (terwijl op de site stond van wel). Na een week niets gehoord te hebben, toch maar weer eens gevraagd. Kreeg ik weer de melding dat er een storing was met paypal. Maar ik dacht dat het probleem was dat 'ie niet op voorraad was?
Uiteindelijk was ik het zat en had ik het product niet meer nodig. Bestelling geannuleerd en uiteindelijk na twee maanden m'n geld terug gehad. Had onderhand al wel een negatieve beoordeling gegeven op trustpilot.nl
Krijg ik vandaag van Koopgoedkoop een email met de vraag of ik deze beoordeling aub wil wijzigen en dat ze me €20 tegemoet willen komen in het ongemak.
In mijn belevingswereld heet dat omkoping!
En je vraagt je bovendien af wat de waarde is van de beoordelingen op beoordelingsites als trustpilot.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kippies schreef: Krijg ik vandaag van Koopgoedkoop een email met de vraag of ik deze beoordeling aub wil wijzigen en dat ze me €20 tegemoet willen komen in het ongemak.
In mijn belevingswereld heet dat omkoping!
En je vraagt je bovendien af wat de waarde is van de beoordelingen op beoordelingsites als trustpilot.....
Ik zou dit mailtje bij je beoordeling plaatsen.
Mensen moeten weten dat dit bedrijf zo handelt...

stelletje *****

Kippies
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2011 14:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Kippies »

@guardian
Heb trustpilot op de hoogte gebracht van het voorstel en gevraagd wat zij daaraan gaan doen.
Die positieve beoordelingen op trustpilot zeggen zo namelijk niets...

degraaf.maurice
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2012 00:52

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door degraaf.maurice »

Ik heb op 2 januari n bed besteld en betaald . 5 januari keurig bezorgd. opgebouwd en t was helemaal compleet. Lattenbodem was slechte kwaliteit maar die heb ik vervangen. Maar heb dus n prima ervaring met koopgoedkoop.nl.

ZendingNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2012 20:14

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door ZendingNL »

Een paar dagen voor kerst heb ik een bureaustoel besteld via koopgoedkoop.nl. Na een bevestiging van de betaling en een track & trace nummer is alles verder goed verlopen. De bestelling kwam nog voor kerst binnen wat ikzelf niet verwacht had.

Het pakket was degelijk verpakt en was compleet voor zelf montage, dit incl imbus sleutels en eenvoudige handleiding. Alles past ook gewoon goed en in één keer, wat belangrijk is anders erger ik mij nogal snel als ik zelf nog een keer moet gaan prutsen :wink:

Mijn ervaring met koopgoedkoop is zoals de gemiddelde webshops hun procedures volgen en ik ben dan ook wel gewoon in mijn nopjes dat ik een nieuwe bureustoel heb. Normaal dus. :)

Cijfer: 8/10

PS: De bureaustoel had ik wel besteld nadat ik de ,vele, negatieve reacties had gelezen maar hij was wel gewoon echt goedkoop voor zo'n stoel en aangezien ze wel gewoon leveren dacht ik wel dat ik ze een kans moest geven. En bij deze dan ook de feedback.

PSS: Mijn gemiddelde aankopen via Nederlandse webshops verlopen prima op wat enkele misverstanden en iets te lange wachttijden (geen voorraad) na, maar dat is allemaal na wat aandringen van mijn kant prima opgelost :mrgreen:

mieke.1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012 14:47

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mieke.1984 »

Wij hadden 2 toiletpotten met inbouwreservoir bij koopgoedkoop.nl gekocht. Toen de aannemer ze in ging bouwen bleken beide potten lek te zijn omdat er geen glazuur aan de binnenkant zat. Toen ik de potten terug wilde sturen moest ik eerst wekenlang bellen en mailen voor ik ze te pakken kreeg en een antwoord terug kreeg. Ik kreeg een nieuw onderdeel want totaal niet hielp en wilde gewoon van de potten af. Uiteindelijk mocht ik er 1 terug sturen en kreeg de helft van het bedrag terug. Vervolgens hebben we 2 nieuwe toiletpotten gekocht en 1 van de 2 inbouwsystemen gehouden. Maar dit systeem bleef 2 weken later hangen en blijft dus water doorspoelen! Natuurlijk heb ik weer gemaild en gebeld maar inmiddels is het buiten de garantietermijn dus doen ze er niks meer aan. Logisch als het bedrijf niet te bereiken is voor klanten..
Wij blijven achter met veel waterschade, extra kosten voor de aannemer, 2 kapotte toiletten met systeem en een rot gevoel.
ps. verzendtijd 1-5 dagen is bij al onze bestellingen 3 weken gebleken!

Kippies
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2011 14:58

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Kippies »

Zag weer een melding voorbij komen over dit bedrijf.
Nou, de €20 die ze beloofd hadden terug te storten als soort
goedmakertje heb ik tot op de dag van vandaag nooit gehad.
Mooie praatjes, maar da's alles! Jammer dat zulke bedrijven gewoon hun gang kunnen gaan....

joviool
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 feb 2012 13:12

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door joviool »

Slecht ,heel slecht. :(
als je van je geld af wil en er niks voor terug wil,moet je bij hun bestellen.
bestelling gedaan nooit ontvangen.
na emails van mijn kant steeds vage smoesjes en beloftes.
uiteindelijk wordt er niet meer gereageerd. :evil:
klanten service niet te bereiken 3 wachtenden voor u,na half uur nog 2.
die 64 euro ben ik mooi kwijt en na alle slechte recencies overal op internet ook niet de hoop de bestelling of geld retour te krijgen. :?:
ga morgen aangifte doen bij de politie.

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Alex400 »

Ik heb 4 stoelen besteld. Op zich verloopt de communicatie met de klanten service goed. Telefonisch minder bereikbaar, maar niet onbreikbaar. Mail gaat wel goed.

Mijn verhaal: Stoelen besteld. Stoelen netjes aangekomen al klopte het tracktrace niet helemaal. Maar ja bezorging door postbedrijven gebeurd tegenwoordig door amateurs die allerlei regels aan hun laars lappen. (andere discussie)

Stoelen gekregen, indruk: matige kwaliteit. Stoelen in elkaar gezet en paar dagen (max 3 ofzo) gebruikt en al defecten. Defect was dat nepleer was gescheurd/beschadigd op dezelfde plek. Dit is te wijten aan slechte constructie van de stoelen. Contact met klantenservice, sturen nieuwe onderdelen. (ging vrij vlot) en ze hebben zelfs 15 euro ter compensatie aangeboden. Dikke prima. Helaas zijn de vervangende onderdelen ook van dezelfde slechte kwaliteit. Weer contact met klantenservice. Willen geld niet terug geven.

Nou dikke prima. Zo werkt de Nederlandse wet gelukkig niet. Bij ondeugelijke artikelen kan je wel gewoon je geld terug eisen. Ondanks de boodschappen op de website dat je je geld terug kan krijgen als je ontevreden bent zijn dus dikke onzin!

Gelukkig heb ik rechtsbijstand en ze mogen het nu afhandelen. Ik zou koopgoedkoop afraden. Voor sommige artikelen is het prima. Maar de kwaliteit is ook goedkoop en vaak onvoldoende. Klantenservice reageert prima, maar niet naar mijn tevredenheid.

Koopgoedkoop is precies zoals het lijkt: je koopt (te) goedkoop!
U bent gewaarschuwd.

PS de mensen die hebben gereageerd dat het dikke prima is. 1 bericht op dit forum geeft te denken ...

Beckjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2012 12:53

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Beckjes »

Voor een verjaardag die we afgelopen weekend zouden vieren, heb ik ruim op tijd twee tuin-artikelen besteld bij Koopgoedkoop en direct betaald per Ideal. Ze kwamen vorige week woensdag maar helaas bleek er in één van de dozen een totaal verkeerd artikel te zitten (eetkamerstoelen).

Direct gebeld en uitgelegd, dat het om een verjaardag ging en er haast bij was. De meneer die ik aan de telefoon had vroeg mij om een foto van de doos en het etiket te maken en die op te sturen met het bestelnummer. Zodra die foto binnen was zou het juiste artikel direct worden verstuurd. Dus naar huis gegaan om een foto te maken, en deze direct opgestuurd. (Wie weet zou het nog voor het weekend binnen zijn).

Op vrijdag had ik nog geen tracking number binnen dus opnieuw gebeld. Er bleek niets genoteerd van het telefoongesprek van woensdag, men had mijn mailtje met foto's wel ontvangen, maar nog niets ondernomen. Ditmaal kreeg ik een link naar een label, dat ik uit moest printen en op de doos plakken en een telefoonnummer van UPS. Zodra bekend was dat de doos was opgehaald, zou mijn pakket verstuurd worden, zo waren nu eenmaal de procedures. Ik boos geworden: Zij maken een fout, beloven dan iets en komen het niet na en willen vervolgens pas het door mij bestelde en betaalde artikel op sturen als ze bewijs hebben dat hun foute bestelling is opgehaald. Daarop ging de servicemedewerker raad vragen bij een collega en kwam terug met de mededeling dat het in orde was, men zou mijn artikel direct de deur uit doen en niet wachten op de retourzending.

Inmiddels is het weer woensdag en heb ik nog steeds geen trackingnumber ontvangen. De verjaardagsviering was onder andere door het ontbreken van het kado een week verschoven.
Opnieuw gebeld. Nu kreeg ik te horen dat maandag vanuit het management akkoord was gegeven voor het versturen van het artikel (Dus toch pas nadat het retourpakket was opgehaald!! en toch niet direct vrijdag opgestuurd, zoals beloofd) en dat ik het nu komende vrijdag toch wel in huis moest hebben. Dat was volgens haar nog binnen de termijn van 5 werkdagen sinds mijn laatste telefoongesprek, dus alles was in orde en volgens de procedure gegaan volgens haar).
Het artikel is echter volgens de website voorradig en in hun eigen magazijn. Dus mijn vraag was vervolgens waarom het dan 7 dagen (9 dagen vanaf mijn eerste telefoongesprek) moest duren om een fout goed te maken en ik vroeg haar wat die 1-5 werkdagen betekenden als er na een bestelling toch twee dagen verloren gaan met een akkoord van het management.
Ja, maar dat geldt niet voor een retourzending, die duurt altijd 5 werkdagen wist de mevrouw me te vertellen, zo is nu eenmaal de procedure!!!
En voor de derde maal kreeg ik excuses.......


Door per IDeal te betalen, voordat ik iets in huis heb, heb ik koopgoedkoop het vertrouwen gegeven, dat ze er niet stiekem met m'n geld vandoor gaan. Blijkbaar is dat vertrouwen niet wederzijds, want de serviceafdeling van koopgoedkoop.nl vraagt eerst allerlei bewijzen van de klant (foto's en het bericht dat het pakket is opgehaald) voordat men bereid is om hun eigen fout te herstellen.
Een fout kan iedereen maken. Een nette ondernemer biedt bij een fout echter niet alleen excuses aan maar probeert de fout zo snel mogelijk te verhelpen. De serviceafdeling van koopgoedkoop doet in zo'n geval allerlei loze beloftes en blijkt verder geen enkele haast te hebben om een fout goed te maken, ook niet als de klant aangeeft dat er voor hem haast bij is.
Zo is de procedure nu eenmaal.

Komende zaterdag is nu de verjaardagsviering. Vrijdag zal het kado in huis zijn.
Althans dat is de laatste belofte..............

Tryzia
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:37

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Tryzia »

2 november 2011 hebben we een fiets gekocht via internet bij www.koopgoedkoop.nl
Deze fiets kostte 119,99 euro.
Ik weet niet meer precies wanneer hij geleverd is. Wel dat we hem niet in elkaar konden zetten omdat het stuur niet kon worden bevestigd.
Van 16 nov heb ik een mail dat het frame wordt opgestuurd en dat het een week gaat duren.
18 januari 2012 laat ik het bedrijf weten dat de trapper is afgebroken. Hiervan moeten we foto's opsturen en dat heb ik gedaan.
2 februari worden de trappers opgestuurd.
9 februari blijkt de trapper niet te passen er is toch iets afgebroken.
10 februari sturen ze een mail dat ze niets meer kunnen leveren omdat ze de fiets niet meer op voorraad hebben. We mogen de fiets laten maken, en krijgen dan 20 tot 40 euro vergoed hiervoor.
17 februari is de fiets door de fietsenmaker bekeken en blijkt hij 120 euro reparatiekosten te hebben. Ik stuur een scan van de offerte en foto's van de band die heel erg kapot blijkt te zijn, en de roest die veelvuldig op de fiets voorkomt. Hierbij verzoek ik koopgoedkoop om Het aankoopbedrag terug te storten omdat de fiets na maximaal 8 weken gebruik al total loss blijkt te zijn.

Ondanks dat het op hun site vermeld staat, en het opsturen van een stuk uit de consumentengids, wil koopgoedkoop ons niet tegemoet komen en hooguit 40 euro vergoeden.

MAXIEM

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Beckjes

Een iDEAL-betaling geeft ten onrechte vertrouwen. Als de betaling via een tussenpersoon plaatsvindt, dan is de vogel toch echt gevlogen en ben je je geld kwijt.

(Zie de artikels van vandaag in de Telegraaf en het AD)

Maxiem.

Williams
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2012 12:47

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Williams »

Te goedkoop om plezier van te hebben.

Ik heb een beachcruiser gekocht bij fietsdeals.nl voor 150,- . Nu de naam koopgoedkoop.nl.
Levering was optijd maar er diende toch meer inelkaar gezet te worden dan was vermeld. Ook ontbraken er schroefjes. Gelukken heb ik een kist vol schroefjes.

Nu heb ik deze fiets 6 maanden en bijna alle chrome onderdelen beginnen te roesten. Flink roest op stuur remmen spatboarden tandwielen. Deze fiets is te slecht gemaakt. Plaatwerk met te dun chroom.

Voor 150,- verwachte ik geen super fiets maar wel redelijke kwaliteit voor 3 jaar plezier. Dit was dus echt een roestige miskoop. Ik hoop dat ze nog ooit reageren op mijn mails.

MAXIEM

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Williams

Voor en nieuwe fiets van € 150,- zijn je verwachtingen veel te hoog afgestemd.

Maxiem.

Draconian
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mar 2012 15:20

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Draconian »

Ik had ook wat besteld en nog steeds niet binnen van Koopgoedkoop.nl. Ik voel mij flink genaaid maar ik wacht nog even af en dan post ik mijn ervaring hier. Het is in ieder geval zeker dat ik daar nooit meer wat bestel. Wat een gigantisch bagger bedrijf is dat zeg.

Net even weer gebeld met UPS zelf. De zending is alleen elektronisch aangemeld. Dat houdt in dat Koopgoedkoop.nl alleen de zending digitaal heeft aangemeld. Dus geen pakket meegegeven aan UPS. Ik weer gebeld met Koopgoedkoop.nl. Er is wat fout gegaan schijnbaar dus gaan ze hem opnieuw aanmelden/nazenden. Nog steeds geen bericht. Godver de godver. Normaal nooit problemen met webwinkels zoals XXL Nutriotion en dergelijke. Volgende dag gelijk binnen. Nu heb ik wat halters besteld bij een één of andere poepwinkel en ze komen gewoon niet binnen. Bloed kookt inmiddels.

Williams
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2012 12:47

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Williams »

Als je als consument een product koopt dan heb je recht op een deugdelijk product. De prijs doet er niet toe. Een fiets moet enkele jaren mee kunnen gaan en niet gaan roesten na 5 maanden. Gaat en product toch roesten binnen een paar jaar dan is het een ondeugdelijk product en moet de verkoper deze onderdelen repareren. Koopgoedkoop doet dit niet!
Hier koop ik nooit meer iets.

Gesloten