LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk.tv

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
petra baas adema
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2004 16:39

thuiswerk.tv

Ongelezen bericht door petra baas adema »

ik heb drie maal geprobeerd om met thuiswerk.tv in contact te komen de eerste keer duurde 10 minuten tweede keer 16 minuten en de derde keer duurde meer dan dertig minuten dat maal 80 cent per minuut tel uit je winst daarbij heb ik geen doorverbinding gehad om aanmelding te doen voor inschrijving dus als dat iedereen overkomt zijn ze in een paar maanden schatrijk en wij straatarm ik adviseer jullie om het uit te proberen het telefoon nimmer is 0900-7737243 en gelijktijdig hun webside aan te klikken dan weet je wat ik bedoel bedankt

Quark

Re: thuiswerk.tv

Ongelezen bericht door Quark »

Als je geld moet betalen, weet je al dat er iets fout zit.

Werken doe je om geld te verdienen.

Kijk maar eens in kranten hoe vaak er werk wordt aangeboden op een 0900 nummer 80 cent p.m. allemaal bedrog

jannie77

Re: thuiswerk.tv

Ongelezen bericht door jannie77 »

bel me even aub

nynke

Re: thuiswerk.tv

Ongelezen bericht door nynke »

Beste Petra,
Voor een landelijk tijdschrift schrijf ik een stuk over oplichting en misleiding. Ik besteed daarbij onder meer aandacht aan malafide thuiswerkcentrales en ik wil graag je ervaringen horen. Kun je mij e-mailen op [email protected]?
Groet, nynke poortinga

coolcom

Re: thuiswerk.tv

Ongelezen bericht door coolcom »

Jammer zeg dat die centrales over een kam worden gescheerd. Ik exploiteer dit ook en heb nooit klachten, dus er zijn ook goede blijkt. Ook misschien eens iets om aandacht aan te besteden.

Als thuiswerkers niets meer horen of niet snel werk vinden dan is de centrale opeens de schuldige. Meestal is de centrale een tussen medium die werk aanbiedt van thuiswerkaanbieders. Dat die laatste partij niet altijd terug reageert is niet netjes maar zou wel kunnen als je niet voldoet aan de eisen of dat ze misschien al mensen hebben gevonden.

Verder is werk in deze economische tijd een waardevol goed geworden dus voor het aangereikt krijgen van vacatures moet betaald worden, niet meer dan logisch. Wil je niet betalen zoek dan zelf en kijk in de krant. En nogmaals je hebt niet gelijk bij je eerste sollicitatie prijs

Succes iedereen!

Gesloten