LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door DREAM »

Je kunt het ook positief bekijken.

Nu DEXIA de deur heeft dicht gegooid kan ze zich in ieder geval niet meer beroepen op een bemiddelingsvoorstel.

De rechters zullen nu meer geneigd zijn om DEXIA in het ongelijk te stellen.

klercken
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2003 19:33

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door klercken »

Dat droom je maar!!
Genoeg rechters in Nederland met rechts boter op hun hoofd.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door De rechter »

Het wordt tijd dat het staatshoofd de deur dicht gooit !

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Genoeg rechters in Nederland met rechts boter op hun hoofd.
Wat een onzin. Een paar jaar geleden waren rechters vooral D'66-ers (zo'n 30% stemde D'66).

Tegenwoordig zijn rechters vooral PvdA'ers. In de recentste peiling onder rechters scoort de PvdA 39%. Rechters stemmen vooral links.

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door johan 1 »

Praten is dus voorbij dan maar de botte bijl erin.
Bruneel je bent nu een doelwit waarop we ons kunnen richten.
Jij wilt oorlog nou dan krijg je oorlog, de rechtbanken gaan roerige tijden tegemoet.
We zullen je op alle fronten aanpakken en je zult alle advokaten nodig hebben die je nóg kan vinden.

Zalm jij laat ons ook in de stront zakken reken maar op een hoop vuurwerk en we zullen je in Europa voor *** zetten op een wijze die je helemaal kapot maakt, schoft.

Dit is dus wéér Nederland op zijn smalst.
Buitenlandse bedrijven rotzooien maar raak en de Nederlandse lamstalen uit de regering liggen weer als jankende honden op hun rug.

oog om ogg tand om tand.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Johan 1,

Dat zijn teksten die ik graag hoor.
Ik heb het al eens gezegd, het is éne grote boevenbende, en ik zie de dag naderen dat er verschrikkelijke dingen gaan gebeuren, want er zitten een hoop gedupeerden bij die aardig labiel aan het woorden zijn.

Dit is van mijn kant geen dreigement, maar een voorspelling.

Groeten uit Den Haag,

Ron

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Kees »

Lezers,

Zelf denk ik ook dat vroeg of laat iemand iets onherroepelijks doet. Het mag niet, maar wel begrijpelijk. Zojuist hoorde ik die bruneel op BNR-nieuwsradio zeggen dat hij het raar vond dat de commissie Oosting dexia persoonlijk noemde. Wat bruneel waarschijnlijk nog steeds niet wil beseffen is dat 99% van de Nederlanders bij het horen van aandelenlease al meteen aan dexia denken. Of zou bruneel bang zijn voor z'n goeie naam? Kom op bruneel, dexia heeft geen toekomst meer in Nederland en ik ken zelfs mensen die in Belgie bij een geldopname de geldautomaten van dexia al mijden. Ik vraag mij af hoe lang dexia buiten Nederland denkt over dit langslepende conflict: Het drama sijpelt ook andere landen binnen. Daar gaat de "goeie"naam van dexia. dexia, een bank die van juristen en rechtzaken aan elkaar hangt. Voor mij staat het vast dat dexia over een paar jaar volledig verdwenen is uit Nederland. En zo hoort het ook, want over lijken gaande lieden horen hier niet!

Kees

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Wat bruneel waarschijnlijk nog steeds niet wil beseffen is dat 99% van de Nederlanders bij het horen van aandelenlease al meteen aan dexia denken.
Inderdaad. En dan te bedenken dat de grootste verkoper van aandelenlease in Nederland Aegon is geweest.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Dat klopt, maar Aegon handteerd nu niet deze waanzinnige over mijn lijk metaliteit, dat doet dexia.
Dexia is voor mij een bank die dood is in Nederland, en ik zou ook wel willen weten of er in Belgié geen laese producten op de markt zijn geweest waar nu vele Belgen mee in hun maag zitten.

Ik moest van de week een internationale overschrijving doen naar Brussel. Ik moest dat via een overschrijvingsformulier waar de naam dexia op stond.
Ik heb de Belgische Acceptgiro echt verbrand en de begunstige gebeld met de mededeling dat ik het kontant ga voldoen.

Echt gebeurd de afgelopen week.

Groet uit Den Haag.

Ron.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Als Legio nog van Aegon was geweest dan hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Nu hebben ze 99% (of zo) van hun aandelenleaseklanten aan Dexia verkocht, en maken ze naar die 1% die nog bij hen zit een mooi gebaar. Dat hadden ze niet bij al die honderdduizenden kunnen doen.

Nee, voor mij is Dexia niet erger dan Aegon.

Bob-O
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:04

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Bob-O »

Als Legio nog van Aegon was geweest dan hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Nu hebben ze 99%
Legio is van Dexia dus nu tellen alleen nog maar de feiten. Mocht Dexia de procedure tegen Aegon winnen dan wordt het een ander verhaal. Ga uit van de feiten zoals ze nu op tafel liggen.

En niet uitgaan van veronderstellingen.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door rust »

het is duidelijk wat die dexia honden willen, geen enkel compromis, zoveel mogelijk mensen bedriegen, bedreigen en geestelijk kapot maken.
Ik durf niet te voorspellen wat er gebeurt als de rechter dexia in het gelijk stelt, maar ik denk dat de acties dan harder en massaler zullen worden. Wie pakt dexia aan, die zalmiaanse hond doet het niet. In wat voor land leven we eigenlijk waar de misdadigers vrij spel hebben en slachtoffers dubbel genaaid worden.

is er niet iemand te vinden die met een 747 tegen het dexia gebouw aan wil vliegen.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Inderdaad, voorgaande posting van mij was vooral gebaseerd op veronderstellingen.

Dan de feiten:
Aegon is de grootste verkoper van aandelenlease.
Aegon heeft nooit iets aan nazorg gedaan.
We hebben geen reden om aan te nemen dat als Legio nog van Aegon was geweest Aegon wel wat voor ons gedaan zou hebben.
Er zijn echter onvoldoende aanwijzingen om Aegon concreeet te beschuldigen.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: DEXIA gooit de deur dicht !!!!

Ongelezen bericht door peewee »

Zijn er geen aanwijzing om Aegon concreet te beschuldigen ???????

Een misvatting !

Wat gedacht van de lopende rechtszaak tegen Aegon dochter Spaarbeleg over het SprintPlan. Dit product is naar schatting aan 100.000 personen verkocht. Spaarbeleg (Aegon dus) heeft hier evenzeer de hakken in de grond gezet als Dexia.
En wat heeft Aegon gedaan voor de tienduizenden gedupeerden van het Vliegwiel-leasecontract ? Noppes, nil, nada.

De opstelling van Dexia is gewoon gebruikelijk in de financiële wereld. Zodra een bank of verzekeraar (welke instelling dan ook, dit maakt niet uit) een rechtszaak aan de broek krijgt, wordt alles uit de kast gehaald om zo'n rechtszaak te torpederen. Ze hebben geld zat dus dat is het probleem (voor hen) niet. Mark my words. De talloze rechtszaken worden pas uiteindelijk door de Hoge Raad beslist. Ergens rond 2010.

Gesloten