LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR notering

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
saskia
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2003 17:49

BKR notering

Ongelezen bericht door saskia »

Heb inmiddels kennelijk ook BKR notering.

Kreeg tenminste van Postbank brief dat opnamemogelijkheid bij doorlopend krediet met onmiddellijke ingang is vervallen.

Welke gevolgen zal het nog meer gaan hebben, krijgen, behalve dan dat ik geen hypotheek meer kan krijgen?

Saskia

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door Jos1 »

Weet je zeker dat dit komt door een BKR notering, ik kan nog steeds zonder problemen € 1000.- rood staan bij ze. Ik zou het als ik jou was toch maar eens navragen.

Jos

saskia
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2003 17:49

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door saskia »

Jos,

ik denk dat jij het hebt over een zg girokwartaalkrediet op je gewone lopende rekening.

Ik bedoel een doorlopend krediet van bijna 10.000 euro.

Saskia

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Saskia

De postbank is net zo medogenloos als Dexia.
Ik had een doorlopend krediet bij ING. en nog wat lopende rekeningen
Ik werd door de postbank benaderd om alles via de postbank te laten lopen. Goedkoper en meer van dat overbekende gezwets.
Had allang een BKR notering door Dexia. Na een half jaar plotseling een slotje op mijn rekening. Tegelijkertijd kreeg ik vanwege het gebruik van een giro zakelijke rekening het aanbod om alleen tegen rentevergoeding 15000 euro rood te mogen staan. Gelijk doen dacht ik.
Toen kwam er weer een weigering vanwege BKR. Vanochtend weer een postbank brief in de bus, met allerlij aanbiediengen. + als ik het zou doen een expressokoffiemachiene gratis.
Het stopzetten van mijn rekening courant heeft me nog verder in de problemen gebracht dan ik al zat. Ik zou dus zeggen.

POSTBANK WEGGGGGRRRR!!!!


Lfs Ad

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door JH »

Ad, iedere financiele instelling is medogenloos, helaas. Zelf moet je aan kunnen tonen dat je wel kredietwaardig bent, dan is er wel wat te bereiken.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Deze ellende hangt van zoveel (persoonlijke) factoren af, dat elk geval verschillend behandeld zal worden.
Om maar wat te noemen. Hoogte registratie, hoogte inkomen, twee- of eenverdiener, a notering of niet, overige schulden, betalingsverleden bij andere schulden etc. etc.
Het zijn dooie mussen waar we elkaar hier blij mee maken. Wat voor de een geldt, hoeft zeker niet voor de ander te gelden.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Zo is Het Pipa.
Het gaat veel te ver om dat allemaal uit te leggen.
In ieder geval gaat het voor mij niet op om opnieuw te starten.
En ben ik dus opnieuw door een bank gefopt. Want als ik was blijven zitten waar ik zat had ik gewoon m'n rekeningen kunnen blijven betalen
met een buffertje.

Lfs Ad

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Het is beroerd genoeg dat geld iets is wat mensen naar de kloten helpt en bovendien een allesoverheersende rol gaat spelen! Als je een zaak hebt is die kwestie met die rekening courant heel erg ****.

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: BKR notering

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

Saskia,

ik heb ook een bkr notering en alle banken weigeren mijn hypotheek te overnemen behalve de bank van Schotland:70- 80% kans. Jij moet wel bij een stichting aangesloten zijn die tegen dexia vecht en een brief opstellen met je verhaal over misleiding. succes!

Gesloten