LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik kwam er in januari achter dat mijn aanvullende verzekering, die ik sinds vorig jaar heb, ook kosten van mijn AED-cursus vergoed. Bij MENZIS nagevraagd hoe en wat. Om een lang verhaal kort te maken: het had nogal wat voeten in de aarde. Wel/niet digitaal declareren, precieze facturen ophoesten, acceptgiro's kwamen er zelfs aan te pas!
Uiteindelijk heb ik eind februari een nogal bozige maar beleefde brief geschreven aan MENZIS. Een week later had ik alle kosten van die cursus voor mij en mijn man, van 2012 én 2013 terug.

En wat ploft er deze week op de mat? Een keurige brief mét excuses. Foutje van hun kant. Zal niet meer gebeuren. En daarbij een cadeaubon voor het ongemak.

Ze kúnnen het dus wel, als je maar beleefd blijft en volhoudt. Fijn als een bedrijf laat zien ook open te staan voor gerechtvaardigde kritiek.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door Menzis »

@Miepje1,

dank je wel voor je aardige woorden. Ik ben blij dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gekomen :-)

Vriendelijke groeten,
^LS Webcareteam Menzis

Lumith
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 mar 2013 10:20

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door Lumith »

Kijk. Zorgverzekeringen hoeven niet altijd de boosdoeners te zijn. :)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Vergoede ze dan heel de cursus??.

Niet dat ik hem ga doen :P met die spast arm van mij ,plak ik zomde plakkers ergens anders,geen strak plan..

Maar vind het wel goed!! Je kan iemand wel zijn leven redden!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door manondoris »

rozemarijntje schreef:Vergoede ze dan heel de cursus??.

Niet dat ik hem ga doen :P met die spast arm van mij ,plak ik zomde plakkers ergens anders,geen strak plan..

Maar vind het wel goed!! Je kan iemand wel zijn leven redden!
hahahahahahahaha :lol:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door manondoris »

heeel goed van jullie menzis !! ik blijf lekker bij jullie verzekerd :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door tenormin »

manondoris schreef:
rozemarijntje schreef:Vergoede ze dan heel de cursus??.

Niet dat ik hem ga doen :P met die spast arm van mij ,plak ik zomde plakkers ergens anders,geen strak plan..

Maar vind het wel goed!! Je kan iemand wel zijn leven redden!
hahahahahahahaha :lol:
Begrijp eigenlijk helemaal niet waarover je zo verschrikkelijk moet lachen. Tenzij je rozemarijntje "uitlacht" (wat ik me ook niet kan voorstellen).

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door manondoris »

nou ja zeg de negatieve gedachtes van tenormin !!!!! ik vind het geweldig grappig hoe rozemarijntje het beschrijft !!! en ik heb al jaren respect voor haar en dat weet ze denk ik ook !!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door tenormin »

manondoris schreef:nou ja zeg de negatieve gedachtes van tenormin !!!!! ik vind het geweldig grappig hoe rozemarijntje het beschrijft !!! en ik heb al jaren respect voor haar en dat weet ze denk ik ook !!
Wel, dan is de kou gelukkig uit de lucht. Heb dat respect ook, maar ik kon dat niet teruglezen in je reactie, dus excuses daarvoor.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door manondoris »

aanvaard tenormin :D ik hou van dat soort humor ! zo ben ik zelf ook ,het houd je overeind .

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Weer even on topic: ja, ze vergoeden de cursus en de jaarlijkse herhalingslessen. Het zijn maar een paar tientjes maar alles is meegenomen toch?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door tenormin »

Miepje1 schreef:Weer even on topic: ja, ze vergoeden de cursus en de jaarlijkse herhalingslessen. Het zijn maar een paar tientjes maar alles is meegenomen toch?
Dacht dat ik las 100 euro, heb het geheel niet doorgelezen, zag alleen dat bedrag. Maar inderdaad, alles is meegenomen. Toch erg positief zoiets; uiteindelijk wil men altijd dat "de omgeving" iets doet, maar als je het niet geleerd hebt (zoals jij en echtgenoot) een cursus volgen, sta je al gauw als een zoutpilaar als je niet weet hoe te handelen. Ben benieuwd of andere zorgverzekeringen zo'n tegemoetkoming geven. Ga eens kijken bij "de mijne". Succes voor als je in actie moet komen (al hoop ik het eigenlijk niet). Je moet dan wel opfrissingscursussen volgen, toch?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ja, je moet elk jaar een herhaling volgen. Kost hier echter maar 13 euro en wordt ook vergoed. Verder ben ik BHV-er dus ik oefen op het werk ook nog minimaal 2 keer per jaar. En dat is echt nodig want het lijkt eenvoudig maar je moet het echt 'slapend' kunnen om van nut te zijn.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door tenormin »

@miepje 1, ja, lees veel over wat isabel in haar beroep meemaakt. Vrij leerzaam.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: :lol: tenormin lief dat je het voor me opneemt! en manodoris weet hoe je het bedoeld!

als er eentje de spot met zich zelf drijft ben ik het! drijf de spot met mezelf hoor....is het beste ,is toch zo...als ik aardappels zou moeten schillen zit ik 10 x in mijn vingers hiihi dus wat doen we eraan...geschilde kopen :wink: als ik dit niet zo doen,lachen om mezelf wordt ik een zuurpruim....moet er niet aan denken die zijn er al genoeg....
ja het is zo,plak zo een plakker ergens waar ie niet hoor ,oeps foutje....nneeeuhh laat de mensen het maar doen die het wel goed kunnen....hiihihihihi..


maar vind het goed als je de moeite neemt om cursus te doen..

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door manondoris »

:wink:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Positief mag ook wel eens gezegd worden...

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Miepje1 schreef:Fijn als een bedrijf laat zien ook open te staan voor gerechtvaardigde kritiek.
Een bedrijf is ook maar een verzameling gewone mensen...

Gesloten