LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Agis Zorgverzekeringen

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
cokorda13
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:15

Re: Agis Zorgverzekeringen

Ongelezen bericht door cokorda13 »

dat ben ik met je eens dat mijn administratie niet op orde is geweest
Laatst gewijzigd door cokorda13 op 03 dec 2014 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Agis Zorgverzekeringen

Ongelezen bericht door berndv »

cokorda13 schreef:dat ben ik met je eens dat mijn administratie niet op orde is geweest
cokorda13 schreef:de administratie is zeer pet bij Agis
Dit heet niet weglopen van je verantwoordelijkheid. Je bent zelf verantwoordelijk voor het doen van je betalingen en om te controleren of je betalingen bij zijn. En voordat een deurwaarder op je stoep staat gaat wel een aardig traject aan vooraf van verschillende brieven.

hanz
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: Agis Zorgverzekeringen

Ongelezen bericht door hanz »

Vanaf 1 jan. 2015 wordt alles veeeeeeel makkelijker bij Agis. Dan wordt het nl. Achmea.
En dus? FF Apeldoorn bellen.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Agis Zorgverzekeringen

Ongelezen bericht door vroem »

Agis was al Achmea hoor, al meerdere jaren. Wordt alleen geschrapt als label. Maar gehandeld werd er al naar de geest van Achmea.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Agis Zorgverzekeringen

Ongelezen bericht door harley68 »

In mijn dagelijkse omgeving van werkenden en familie hoor ik dit soort dingen nooit. Ook heb ik zelf nooit ellende met ziektekostenverzekeraars. Maar ik betaal dan ook netjes alles via automatische incasso's. En is er ineens een bedrag wat ik terug moet betalen vanwege het eigen risico dan is 1 belletje voldoende om het in een aantal termijnen te mogen doen.

Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat veel van de verhalen hier te maken hebben met een groot stuk eigen schuld van de mensen zelf. Een incassobureau is er niet zomaar. Dan is er echt wel wat gebeurd. En tuurlijk worden er fouten gemaakt bij bedrijven. Maar in de meeste gevallen hebben we gewoon te maken met wanbetalers die de zorgtoeslag alweer voor andere dingen hebben gebruikt.

Gesloten