LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ..

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
celsio
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2013 10:54

..

Ongelezen bericht door celsio »

.......
Laatst gewijzigd door celsio op 12 jul 2013 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ..

Ongelezen bericht door bprosman »

inmiddels zijn de boetes opgelopen tot wel 1500 euro..
en jullie snappen wel dat ik dat niet ga betalen !!
Zou ik toch voorlopig maar even wel doen om onnodige verhoging te voorkomen en dan evt. in beroep te gaan.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ..

Ongelezen bericht door witte angora »

Die vrijwaring regel je toch bij het afleveren? Paar jaar geleden heb ik een sloopauto aan de brandweer gegeven, als oefenmateriaal. Stond er een met een lepelwagen, niks vrijwaring. Ik zeg, dan ook niks auto. Toen kon het ineens wel. :wink:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: ..

Ongelezen bericht door Barman »

celsio schreef: ik kijk op die vrijwaring en wat staat erop...JULI 2013 :oops:
klopt dus helemaal niets van , dat betekend dat de openstaande boetes van het rdw en belasting niet kwijtgescholden worden omdat die volgens het papiertje pas in juli 2013 gesloopt is ( wat dus niet zo is )
Denk jij dan dat ze vrijwaringen met terugwerkende kracht afgeven? :shock:

Niet betalen betekent verhoging en uiteindelijk beslag.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: ..

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ze kunnen ook over gaan tot gijzeling wanneer je niet gaat betalen. Ik zou naar hem toe gaan en spullen opladen voor dat bedrag want ik denk niet dat zo iemand geld heeft.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ..

Ongelezen bericht door olaf79 »

sjoegel schreef:Ze kunnen ook over gaan tot gijzeling wanneer je niet gaat betalen. Ik zou naar hem toe gaan en spullen opladen voor dat bedrag want ik denk niet dat zo iemand geld heeft.
Dat is dan diefstal

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: ..

Ongelezen bericht door Leojes30 »

De belasting kan zonder rechter loonbeslag en dergelijke leggen dus pas daar mee op....

Ik snap ook niet waarom u die vrijwaring niet bij afgifte van de auto geregeld heeft, maar goed dat terzijde heeft u al contact gehad met de belasting hier over , heeft u al juridische stappen ondernomen tegen "het sloopbedrijf" kortom wat hebt u zelf allemaal gedaan toen bleek dat die vrijwaring niet snel kwam.....

Michaelvr6
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2013 22:06

Re: ..

Ongelezen bericht door Michaelvr6 »

Totaal onzin dit bericht zelfs prive schending was als vrienden ht ene en ander afgesproken hb maanden aan zn auto gewerkt tege 0% winst het is allemaal hobby matig en die 1500€ boete klopt niet tegen men ouders zij hij eerst 800 nu 500 en we hadden een oplossing gevonden graag zou ik wille. Dat dit topic verwijderd wordt omdat er ook prive gegevens instaan die niet op internet hoeven het is allemaal opgelost als celcia van kilsdonk met de papieren enz langs komt alvast bedankt allemaal

Gesloten