LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over aankoop 45 km auto

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door mahadma »

Zo'n MMBS moet voldoen aan een laadbak met laadvermogen voor transport, en daar zal het aanbod niet over gaan, de verkoper probeert zich eronderuit te kletsen.

hanszwinkels
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 dec 2016 21:10

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door hanszwinkels »

nou ik heb er van af gezien hij wou er 500 euro bij heben en met in ruil voor me 4 tackt schoeter moest ik er nog 200 euro bij legen dus ik heb gezecht ik zie er van af

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door marnix »

Mag ik vragen wat voor rijbewijs je hebt?

hanszwinkels
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 dec 2016 21:10

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door hanszwinkels »

ik heb de am rijbewijs

hanszwinkels
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 dec 2016 21:10

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door hanszwinkels »

maar nu hoor ik dat ik niet moet ruilen met die auto want heb verzekering even gevraagd of hij te verzekeren is en kreeg nee the hooren over die 25 km auto dus ben blij dat ik het niet heb gedaan wand ze zegen land bauw voertuigen autos zijn niet te verzekkeren

stofzuigertje

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wel verzekerbaar maar ik vind dat 3 partijen die vorig jaar €350 vroegen vrij duur.

Ook willen ze de regels aanpassen omdat er een zware auto zonder APK en belasting rond mag rijden.
Ook gaan ze vaak harder dan de 25 Km die ze mogen.

De keuringseisen voor nieuwe is aangepast en ze proberen nu ook regels te maken die de reeds aanwezige weg te krijgen.
Naast 25 zijn er ook 45 Km tractoren en de T5 die tot 80 Km kan halen......

Deze regel is gemaakt voor een tractor of grasmaaier en daar wil je toch niet op rijden?
Iemand heeft ooit gat in de wet gevonden en hoewel je voor bos werkzaamheden nog steeds een vrachtwagen kunt terug keuren tot mobiel werktuig zijn de regels wel strenger geworden.

Gezien de problemen en verzekeringskosten zou die prijs van die omgekeurde MMBS auto eigenlijk lager moeten zijn!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door olaf79 »

Hm wel een warrig verhaal met taalgebruik van een 7 jarige lage school scholier. Bent u wel bevoegd / c.q. in staat zulke aankopen te doen? Mogelijk is hier sprake van dwaling.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door marnix »

@hans, met jouw rijbewijs mag je niet in zo'n snelheidsbeperkt ding rijden, verder zou ik als die verkoper zo'n xxx is, me niet verder laten uitkleden, misschien valt het financieel mee de ergste dingen te laten verhelpen bij de gekochte brommo.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ontevreden over aankoop 45 km auto

Ongelezen bericht door Julie4444 »

olaf79 schreef:Hm wel een warrig verhaal met taalgebruik van een 7 jarige lage school scholier. Bent u wel bevoegd / c.q. in staat zulke aankopen te doen? Mogelijk is hier sprake van dwaling.
Dat was ook mijn eerste gedachte. De topicstarter is overduidelijk laaggeletterd en lijkt tevens anderzijds beperkt. Misschien is beschermingsbewind iets?

Als de topicstarter "gewoon" handelsbekwaam is lijkt me van dwaling echter geen sprake.

Gesloten