LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto Ham onderdelen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door madfred »

Ik had bij Auto Ham onderdelen een lambda sonde besteld. Deze werd geleverd alleen bleek het niet het juiste type te zijn. Ik heb contact gehad met het bedrijf en ze vonden het vervelend maar ze hadden de juiste niet op voorraad, dus kon ik de sensor terugsturen.
Dat heb ik gedaan, twee dagen later krijg ik een mail dat ik via Paypal mijn geld terug heb gekregen.
Echter, toen ik het bedrag controleerde was alleen de aankoop teruggestort en dus niet de verzend kosten.
Ik heb het bedrijf gebeld en ze zeiden meteen, sorry is onze fout, gaan we corrigeren. Binnen 10 minuten had ik weer een bericht van Paypal dat ook het resterende bedrag was terugbetaald!
Zo kan het dus ook, foutje maken kan altijd maar het werd heel snel en netjes opgelost!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Erg fijn maar dit is geen review site maar een forum.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door Lowieze »

sylvesterb schreef:Erg fijn maar dit is geen review site maar een forum.
Volgens mij voldoet madfred wel aan deze huisregel:
"Lovende uitlatingen over bedrijven, instanties, diensten of producten dienen altijd te worden onderbouwd."

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lowieze schreef:
sylvesterb schreef:Erg fijn maar dit is geen review site maar een forum.
Volgens mij voldoet madfred wel aan deze huisregel:
"Lovende uitlatingen over bedrijven, instanties, diensten of producten dienen altijd te worden onderbouwd."
Aan die wel, maar aan de eerste niet

"Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties. Daarnaast zijn bedrijven en instanties welkom om zich (bijvoorbeeld met een webcare-account) in discussies te mengen, vragen te beantwoorden en tekst en uitleg te geven. "

Zoals gezegd het is een forum geen review site.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zodra bedrijven zelf hier positieve reviews gaan brengen moeten we op gaan letten!

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Ik heb er persoonlijk geen probleem als iemand een lovende en onderbouwde reactie plaatst, tenzij het van een eendagsvlieg afkomt.
Is dus in dit geval niet echt aan de orde.

v.d.Heyden

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door tttlocke »

sylvesterb schreef:...

Aan die wel, maar aan de eerste niet

"Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties. Daarnaast zijn bedrijven en instanties welkom om zich (bijvoorbeeld met een webcare-account) in discussies te mengen, vragen te beantwoorden en tekst en uitleg te geven. "

Zoals gezegd het is een forum geen review site.
Voldoet hij ook gewoon aan hoor. Gewoon een onderwerp ter sprake gebracht binnen de grenzen van de forumregels.
Bovendien: 't Is maar wat je positief noemt. We weten immers niet of er écht sprake is van een vergissing.
Als deze handelingen deel uitmaken van je 'core business', hoe kun je dan de verzendkosten vergeten?
Het kan ook duiden op de praktijk van standaard de verzendkosten niet te vergoeden en later alleen voor de klagende consument alsnog over de brug te komen.

stofzuigertje

Re: Auto Ham onderdelen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik meerdere onderdelen bestel krijg ik die kosten nooit terug!

Maar bij 1 onderdeel wel en dat het dan een keer fout gaat, ik bestel zelden 1 onderdeel omdat dan de Porto relatief hoog zijn.
Ik vind dit goed bericht en niets mis mee.
Elders helaas een andere ervaring maar over die firma staat hier al voldoende en kom ik nooit meer!

Gesloten