LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trum Rekreatie Vugt

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
cyrielrekreatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 08:53

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door cyrielrekreatie »

Hallo,

Nou dat zal ik je uitleggen
Eerst plaats heb u gegevens van de oude eigenaar en volgens mij heb geboorte datum verkeerd gelezen want als u van mij gevens wil vinden dan moet eerst naar engeland want dat is het hoofd bedrijf

Want mijn 2 bedrijfen zijn alle 2 B.V.
1 in engeland dat is het hoofdbedrijf en de dochterondernemening zit in holland op industrieweg 12 c en niet op 12 wat u wil beweeren want de oude eigenaar zat in en klein pand achter mij hal en dat was nummer 12

ik zal eerst maar mijn echt gevens gaan zoeken want die leugens ben ik
zat van u en mijn klanten ook want mijn caravans zijn jonge gebruikte van dealers en van klanten en als de klant niks zegd over gebreken ja daar zijn wij niet als dealer verandwoordelijk voor want wij kunnen niet door en caravan heen kijken en als de caravan verkocht word met garantie krijg ie grote beurt en als u wil en bovag beurt
en ik ik verkoop nieuwe caravans

als u met goede gegevens komt
en niet met deze onzin anders rij even langs de kvk dan krijg en de gevens van de oude eigenaar en dan vraag u naar mijn gegevens kees van de laan

mvgr
cyriel rekreatie

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door rednax »

Weet u zelf wel waar uw bedrijf gevestigd is ? U ondertekend uw berichten hier op trosrader eerst met 12 B, later met 12 en nu is het 12 C ?
Met Vriendelijke Groet
Cyriel Rekreatie
Industrieweg 12 b
5262 GJ Vught
mvgt
Cyriel Rekreatie
Industrieweg 12
5262 GJ Vught
Maar goed, u kunt voor eens en altijd alle twijfel wegnemen door mij de juiste KvK nummers door te geven.

Ik wil natuurlijk dolgraag uw naam zuiveren en als ik de juiste KvK nummers heb is dat zo gepiept en zal ik de eerste zijn die excuses aanbied.

cyrielrekreatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 08:53

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door cyrielrekreatie »

Hallo,

U wil iets bewijzen ik ga mijn engelse gevens hier niet bloot geven want u weet toch als beter als u met bewijs komt en gevens dan geeft ik me eigen bloot
en klop 12 c heb ik er ook bij dat is mijn tweede werkplaats en 12 als u mijn gevens goed leest dat is de oude eigenaar

maar u kan het toch zo goed uit zoeken u hoeft u ontschuld hier niet bewijzen want u bent en oplichter geeft u gevens bloot dan weet de mensen dat u en oplichter bent want als ik dat doe dan heb ik probleem dan doe ik de priverecht aantasten dus als u geeft jij je eigen gevens dan kan de mensen ook google wie u ben EN U KAN U PASSPOORT GEWOON SCANNEN EN HIER OP ZETTEN als u dat doe dan zet ik mijn passpoort erop

Mvgr,
Cyriel Rekreatie

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door rednax »

[bericht verwijderd door de moderator ivm het noemen van persoonsgegevens]

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door sjoegel »

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Niets is zo fout en onprofessioneel als het U verschuilen achter een Engelse Limited. Dit zijn constructies die vaak gebruikt worden voor schimmige toestanden.

http://www.carldevlies.be/nl/news/300/1 ... appen.html

U valt geweldig door de mand. :mrgreen:

cyrielrekreatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 08:53

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door cyrielrekreatie »

Hallo,

rednax u kan goed en naam vervalsen maar u bent gevens op straat aan gooien van meerderen mens en als u de kleine letters ziet dan staat mijn kees van de laan
ik ben nu bezig met tros rader dat u prive gevens van mensen op straat gooit en ik ga u aan klagen want ik weet wie u bent en ik heb [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] dit ook gemailt en die gaat hier ook mee aan de slag want u ben wel prive aan het schende niet van mij maar wel van meneer trum en u ben mijn naam aan het beschadigen al trek ik hier niks van aan want me klanten weet hoe ik ben
doe eerst goed je huiswerk want ik zet hier ook en advocaat op

want ik trek hier me handen van terug en sjoegel als je de nieuwe normen kijk voor en lti op testarten van plaats en ltd dan zie je het verschil want daar staat en bedrag van 150.000,- euro aanvast voor en bedrijf in engeland tebeginnen en dat heb ik ook gestort contant en ik verschuil me eigen nergens voor dat hoef ik ook niet want ik niks op mijn kerfstok ik behandelt me klant zeer goed en ik verkoop goed dus als mensen er iets van aantreken dan kan ik ook niks aandoen WANT HIER KAN JE VAN ALLES OP ZETTEN want sommige mensen kan je toch niks goed doen dan gaan ze hier mee dreigen en dat heb je ook met bovagbedrijfen dus kijk eerst bij anderen bedrijfen ik heb hier geen klachten alleen meneer trum

cyriel rekreatie
k.v.d.laan

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door rednax »

Nogmaals, als u gewoon open kaart speelt, in plaats van zo krampachtig te doen, is er niets aan de hand. Mijn aanbod om dan openlijk op dit forum excuses aan te bieden staat nog steeds.

Ik zet hier alleen maar neer wat iedereen die kan typen en dat in google kan zetten kan vinden. Waarom de moderator het dan nodig vind dit te verwijderen is mij een raadsel.

Als u dan toch weet wie ik ben had u mij ook even kunnen bellen, dan waren we er vast uitgekomen. Nu blaast u hier hoog van de toren, terwijl u zich er niet druk om maakt, beetje tegenstrijdig.

cyrielrekreatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 08:53

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door cyrielrekreatie »

Hallo,

u ben er mee begonnen en ik heb het afgeven aan me advocaat u begin ik hoeft me niet tevrandwoorden als in niks heb gedaan en ik hoef u niet bellen want u heb en probleem met de oude eigenaar en niet met mij en u gooit mijn prive gevens op straat u schend wel mijn prive leven en zakelijk kijk dan word de zaak anders daarom ben ik zovel ik had in begin gezegd doet u huiswerk goed moet doen en nu komen er problemen van en niet voor mij want dit kan u duur tekommen testaan want prive schending staat en fikse boete

maar ik ga door met me verkoop
ga A.U.B. iemand anders lastig vallen
en ik zeg al mijn klanten en nieuwe klanten weten wel beter
sorry voor de taal fouten want ik dyslexie

mvgr,
cyriel rekreatie

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door rednax »

Erg jammer.

Ten eerste heb ik geen problemen met wie dan ook, ik heb geen caravan en ben ook niet van plan er een te kopen.

U bent de enige die hier voor eens en voor altijd een einde aan kan maken door open kaart te spelen.

Ten tweede zal een advocaat graag uw geld aannemen (ze zijn duur hoor) en u verder niet kunnen helpen, want er valt hier niets meer te lezen. Nou ja, op het feit dat u constant om de hete brij heen draait na dan.

Ik wens u veel wijsheid voor de toekomst en denk erom: eerlijk duurt het langst.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door bprosman »

sorry voor de taal fouten want ik dyslexie
Dat had Dhr. Trum ook... is dat branchegerelateerd of toeval ?

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door JtC »

:lol: branchegerelateerd...

ArjoScheffers
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2012 18:35

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door ArjoScheffers »

Beetje vreemde berichtjes hier allemaal over Trum/Cyriel.
Wij hebben in 2009 een tweedehands caravan van Trum gekocht.
En we hebben niets dan lof over de service en dienstverlening van Trum en later Cyriel. Het zijn bovendien mensen, die verstand van zaken hebben.
Als iemand wat minder taalvaardig is, dan heeft dat niets te maken met hoe hij anderen behandelt. Wij hebben daar in ieder geval geen klachten over.

Een tevreden klant.

henk kemper
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2012 08:29

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door henk kemper »

ik heb afgelopen zomer een caravan gekocht bij cyriel recreatie [trum] er waren helaas wat kleine probleempjes
maar na een telefoontje met de eigenaar (trum) zijn alle problemen meteen opgelost ik ben erg goed behandeld
door de mensen die in dit familiebedrijf werken ga zo door henk kemper 28-08-2012

heerjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2012 14:48

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door heerjan »

Ik heb in het voorjaar 2009 een caravan Fenft Topas 550 GT gekocht bij het genoemde bedrijf.
en ik ben daar als een tevreden klant behandeld er werden bij mij ook nog nieuwe transsport banden onder gedaan, waar de banden die er al onderzatten nog geen jaar oud waren, dus de service van dit bedrijf heb ik geen klachten.
ik had wel een probleem maar daar had de Trum zelf geen schuld aan , en dat was dat de voortent niet compleet was maar daar heeft de heer Trum nog met de vorige eigennaar kontakt over gehad en is de heer Trum financineel in tegemoed gekomen.

En tot op heden ga ik nog steeds met een goed gevoel met mijn caravan twee keer per jaar op vakantie

:D :lol:
Groeten Heerjan

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door rednax »

heerjan schreef:Ik heb in het voorjaar 2009 een caravan Fenft Topas 550 GT gekocht bij het genoemde bedrijf.
en ik ben daar als een tevreden klant behandeld er werden bij mij ook nog nieuwe transsport banden onder gedaan, waar de banden die er al onderzatten nog geen jaar oud waren, dus de service van dit bedrijf heb ik geen klachten.
ik had wel een probleem maar daar had de Trum zelf geen schuld aan , en dat was dat de voortent niet compleet was maar daar heeft de heer Trum nog met de vorige eigennaar kontakt over gehad en is de heer Trum financineel in tegemoed gekomen.

En tot op heden ga ik nog steeds met een goed gevoel met mijn caravan twee keer per jaar op vakantie

:D :lol:
Groeten Heerjan
Waarom wacht u dan bijna 3 en een half jaar met het melden van deze positieve ervaring en meld u zich speciaal op deze site aan om dat nu nog even te doen ? Bovendien gaat uw ervaring over Trum, maar die is volgens eigen zeggen geen eigenaar van Cyriel, dus doet dit feitelijk niet meer ter zaken. Misschien maakt Cyriel er wel een puinhoop van, we zijn al weer ruim 3 jaar verder.
henk kemper schreef:ik heb afgelopen zomer een caravan gekocht bij cyriel recreatie [trum] er waren helaas wat kleine probleempjes
maar na een telefoontje met de eigenaar (trum) zijn alle problemen meteen opgelost ik ben erg goed behandeld
door de mensen die in dit familiebedrijf werken ga zo door henk kemper 28-08-2012
Fijn dat u uw positieve ervaring deelt. En ook fijn dat u ons nu eindelijk duidelijk heeft gemaakt dat Trum toch wel de eigenaar van Cyriel is.
ArjoScheffers schreef:Beetje vreemde berichtjes hier allemaal over Trum/Cyriel.
Wij hebben in 2009 een tweedehands caravan van Trum gekocht.
En we hebben niets dan lof over de service en dienstverlening van Trum en later Cyriel. Het zijn bovendien mensen, die verstand van zaken hebben.
Als iemand wat minder taalvaardig is, dan heeft dat niets te maken met hoe hij anderen behandelt. Wij hebben daar in ieder geval geen klachten over.

Een tevreden klant.
Speciaal aangemeld om 3 jaar na dato nog even uw goede ervaring te delen. Hulde :roll:

famdonkers
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2012 10:10

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door famdonkers »

Hallo Rednax,

Ik snap een ding niet u zeg in u reactie dat u geen caravan heb maar wat is u probleem dan met de heer trum of vind u het fijn om mensen slecht temaken want je kan hier bij tros radar elke bedrijf slecht maken maar als u geen ervaring met dit bedrijf heb wat is u probleem dan

Want me ouders zijn al jaren klant bij trum rekreatie en nu zijn klant bij cyriel rekreatie en in januari 2010 hebben wij ook caravan gekocht bij cyriel rekreatie maar het bedrijf is overgenomen door en anderen bedrijf en die behoud de naam cyriel rekreatie maar alleen dat u ze en verkeerde naam geeft maar nog en keer wat is u probleem als u nog nooit bij cyriel rekreatie ben geweest en u zeg zelf dat u geen caravan heb ik vind en beetje raar

Met vriendelijke groet,

Fam.Donkers en Fam,keulers




Ik en me ouders zijn al jaren vertrouwd bij de cyriel rekreatie

famdonkers
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2012 10:10

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door famdonkers »

Hallo,

Ik weet niet wat de heer kemper bedoelt en meneer rednax want het bedrijf is in 2010 overgenomen door en ander bedrijf en de heer trum werk 2 a 3 dagen in de week bij cyriel rekreatie dus hij is de eigenaar niet meer want ik ben al 7 jaar klant bij trum en nu ben ik klant bij cyriel rekreatie ik heb me nieuwe caravan al bestelt en me dochter ook en het nieuwe bedrijf is ook nog en bovag bedrijf

Maar net wat mijn dochter zeg wat wil die rednax hier mee bereiken want de beste man zeg dat ie geen caravan heb en dan gaat ie maar en bedrijf hier slecht maken ik vind het heel vaag wat hier op tros rader gebeurt je kan je eigen aanmelden en je kan hier van alles maar opzetten

(maar hij zal het wel fijn vinden om iemand slecht temaken)

Met vriendelijke groet,

Fam.keulers

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door bprosman »

Nooit geweten dat Dyslexie besmettelijk was, nu beginnen de klanten van dit bedrijf er zelfs last van te krijgen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door berndv »

famdonkers schreef:ik vind het heel vaag wat hier op tros rader gebeurt je kan je eigen aanmelden en je kan hier van alles maar opzetten
Raar hè?

++antonh
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 okt 2011 22:06

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door ++antonh »

Bij het lezen van dit topic valt me op dat de Nederlandse taal toch wel er moeilijk is.
Het zijn bij verschillende personen ook steeds dezelfde schrijffouten.
Dus waarschijnlijk dezelfde persoon.
En er melden zich wel erg veel nieuwe mensen aan om positieve reacties te geven.
Krijgen ze daar iets voor of is het steeds de zelfde persoon?

Gesloten