LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garage v berkel s-hertogenbosch

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
gramsbergen
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 jan 2010 20:38

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door gramsbergen »

Astrid het feit dat je telkens antwoord met :evil: geeft voor mij weer dat je verhaal klopt. Gewoon juridisch advies inwinnen bij het juridisch loket. Op dit forum kom je niet verder.

Sterkte en hopelijk win je dit :wink:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

astrid42 schreef:?? :x

Blijkt dat ik je verkeerd heb ingeschat en vind dat nu heel jammer van de
moeite die ik voor je heb gedaan.
De poppetjes doe je alleen maar, om de aandacht op je verhaal
te vestigen en eigenlijk is dit verhaal nu dus klaar voor iedereen
en we hebben echt ons uiterste best voor je gedaan.
Stop gewoon met die poppetjes elke keer en verdoe de tijd niet
van de mensen die ook nog hulp nodig hebben.

een teleurgestelde Jeanne :(

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

dank je wel gramsbergen, dat zal ik zeker doen, beste jeanne ik begrijp niet goed waar je kwaadheid vandaan komt, zitten we niet allemaal op dit forum om aandacht voor je verhaal te krijgen??laat je niet meetrekken door negatieve comentaar.ik ben ook teleurgesteld om deze kant van jou te zien,, we zitten toch allemaal om gerechtigheid te krijgen!!ga nou niet zitten katten op andere mensen.

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

beste mensen,,,,je moet er ook niet te diep ingaan, dit forum is een bijzaak, vergeet vooral ook niet om gewoon te leven,,het leven van alle dag is prachtig, vergeet het niet, sommige mensen verliesen zich in dit forum,, jammer je wordt er ook niet vrolijk van.ik kijk er even naar , sluit de computer en ga door met dagelijkse dingen,,,, lach,,morgen een nieuwe dag
xxx astrid :lol:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

[quote="astrid42" beste jeanne ik begrijp niet goed waar je kwaadheid vandaan komt, zitten we niet allemaal op dit forum om aandacht voor je verhaal te krijgen??laat je niet meetrekken door negatieve comentaar.ik ben ook teleurgesteld om deze kant van jou te zien,, we zitten toch allemaal om gerechtigheid te krijgen!!ga nou niet zitten katten op andere mensen.[/quote]


Ben niet boos maar teleurgesteld een beetje, dat is iets anders.
Als iedereen, om dat hij niets meer weet te zeggen alleen maar poppetjes
op zijn topic zet, om bovenaan te komen, kan het forum sluiten.
We brengen onze zaken onder de aandacht, maar niet dmv
poppetjes de hele tijd aub. Zeg iets, of wacht tot je weer iets te
melden hebt dan.

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

beste jeanne,, ken je dat liedje van trijntje oosterhuis;; vlieg met me mee,
luister even op youtube,,
ik begrijp je wel, maar ik heb ook geen comentaar op hoe jij jou tropic leid,, ik doe het op mijn manier,, moet je ook respecteren ,,,te veel reageren is ook niet goed,, neem wat afstand van de problemen !! kop op ,
gr astrid

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door ron1 »

astrid42 schreef:beste mensen,,,,je moet er ook niet te diep ingaan, dit forum is een bijzaak, vergeet vooral ook niet om gewoon te leven,,het leven van alle dag is prachtig, vergeet het niet, sommige mensen verliesen zich in dit forum,, jammer je wordt er ook niet vrolijk van.ik kijk er even naar , sluit de computer en ga door met dagelijkse dingen,,,, lach,,morgen een nieuwe dag
xxx astrid :lol:

Juist Astrid,whaha, jij begrijpt het volkomen.... :lol: :lol: Waar mensen zich druk over maken zeg hihihi

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door ron1 »

astrid42 schreef:beste jeanne,, ken je dat liedje van trijntje oosterhuis;; vlieg met me mee,
luister even op youtube,,
ik begrijp je wel, maar ik heb ook geen comentaar op hoe jij jou tropic leid,, ik doe het op mijn manier,, moet je ook respecteren ,,,te veel reageren is ook niet goed,, neem wat afstand van de problemen !! kop op ,
gr astrid
Precies, kijk even naar Haiti oid en maar klagen hier over vieze winkelmandjes en weet ik veel wat allemaal voor onzin, 50 procent van alle topics kan zo naar de vuilnisbak en gaan werkelijk waar....helemaal nergens over......pluk de dag en besef toch eens hoe goed je het hebt hier....kredietcrisis me hoela,niks geen crisis...is allemaal pure welvaartsgezeur !!

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

je bent een man naar m,n hart!!
xxx :oops: :D

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door ron1 »

Hihihihi kusjes terug. :oops: :roll: Kredietcrisis ook he, gaat helemaal nergens over, allemaal welvaartsgezeur, banken en al die financiele zakkenvullers wereldwijd wilden allemaal meer meer meer, alles moest groter groter en duurder duurder, er moest NOG MEER verdiend worden,de gebouwen moesten NOG groter... in al die tig jaren zijn landen als Haiti bewust links laten liggen,daar is tenslotte geen olie oid te halen.... ik vindt de Westerse landen zwaar egoistisch bezig !

Ehmmmm even ontopic dan....s hertogenbosch kom ik nooit,dus daar heb ik geen mening over....

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door angel1978 »

beste mensen,,,,je moet er ook niet te diep ingaan, dit forum is een bijzaak, vergeet vooral ook niet om gewoon te leven,,het leven van alle dag is prachtig, vergeet het niet, sommige mensen verliesen zich in dit forum,, jammer je wordt er ook niet vrolijk van.ik kijk er even naar , sluit de computer en ga door met dagelijkse dingen,,,, lach,,morgen een nieuwe dag
xxx astrid
Jeanne,

Je wordt hier helaas weer eens met de neus op de feiten gedrukt..
Ik begrijp dat je heel veel tijd en energie hier doorbrengt en ook echt het idee hebt dat de mensen die hier posten en vragen stellen altijd oprecht zijn.. De ervaring leert echter dat een gedeelte van de mensen hier enkel komt voor de aandacht, wraak of om te trollen ( reacties uitlokken, puur om het reageren )..
Nu snap je misschien de soms ook hard lijkende reacties van een aantal mensen die hier al wat langer rondlopen en al heel vaak met dit soort types te maken hebben gehad..
Hierdoor word je een stuk voorzichtiger in je reacties.. Ik wil eerst zeker weten dat het verhaal dat iemand hier neerzet ook echt klopt, voordat ik alles ga proberen om iemand te helpen.. In het geval van Astrid was het al vrij vroeg duidelijk dat er een aantal zaken niet klopten ( tegenstrijdigheden ) en het vooral een roep om aandacht leek te zijn..
dat betekent niet dat je iedereen maar blind moet afserveren ( zoals er ook zijn die dit doen ).. Maar enige voorzichtigheid voordat je alle ziel en zaligheid in een topic gooit is soms wel geboden.. Je wordt anders nogal snel teleurgesteld..
Dit forum is echt niet anders als de gewone 'harde' buitenwereld.. Daar zul je dus aan moeten wennen.. Blijf echter wel gewoon reageren en accepteer dat er soms zulke types tussen zitten..

angel1978

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door ron1 »

Ja en wie neemt jou nog serieus dan....overigens heel die dsb kwestie interesseert me ook geen fluit,triest voor de mensen die hun handtekening ergens onder hebben gezet destijds,maar je kan ook zelf lezen en nadenken eigenlijk..Er moet eens wat meer gedacht worden aan mensen die het echt minder hebben, doe eerst dit en ga dan een topic openen.

En nu ga ik sluiten ik vertrek,heb belangrijkere bezigheden als en forum en communiceren met mensen die de hele dag thuiszitten.Succes en bedankt voor het lachen allemaal. :)
Laatst gewijzigd door ron1 op 18 jan 2010 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ron1 schreef:Ja en wie neemt jou nog serieus dan....overigens heel die dsb kwestie interesseert me ook geen fluit,triest voor de mensen die hbun handtekening ergens onder hebben gexet destijds,maar je kan ook zelf lezen en nadenken eigenlijk..Er moet eens wat meer gedacht worden aan mensen die het echt minder hebben, doe eerst dit en ga dan een topic openen.

En nu ga ik sluiten ik vertrek,heb belangrijkere bezigheden als en forum en communiceren met mensen die de hele dag thuiszitten.Succes en bedankt voor het lachen allemaal. :)

Zou maar wat graag met je willen ruilen en dan fijn belangrijkere dingen doen,
dan als invalide thuis te zitten.
Wat ben jij eigenlijk een geluksvogel zeg, dat je dat allemaal kan doen.
Koester het maar Ron1,
want soms kan dat op 1 dag helemaal
anders zijn geworden, zonder dat je daar schuld aan hebt en
dan zit je ook de hele dag thuis achter de computer met mensen te praten,
omdat het n.l. niet anders kan.
Ik hoop wel dat er dan voor jou meer begrip zal zijn, als jij
nu hebt voor ons.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door ron1 »

Jij voelt je echt de hele dag persoonlijk aangesproken,Jeanne, wat zal jij het zwaar hebben zeg...anyhow,ik ga nu sluiten, ik heb nog wel even de taalfouten verbeterd,mijn nederige excuses voor mijn taalfouten,ik hoop dat U het mij niet kwalijk neemt.

Een fijne dag.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

ron1 schreef:Jij voelt je echt de hele dag persoonlijk aangesproken,Jeanne, wat zal jij het zwaar hebben zeg...anyhow,ik ga nu sluiten, ik heb nog wel even de taalfouten verbeterd,mijn nederige excuses voor mijn taalfouten,ik hoop dat U het mij niet kwalijk neemt.

Een fijne dag.

Dat ik het momenteel zwaar heb, dat heb je nu eens goed begrepen ron1
en vind ik echt een plus punt voor je.

fijne dag ook voor jou. :D

GezondVerstand10
Berichten: 263
Lid geworden op: 04 mei 2009 10:48

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

ben gewoon benieuwd hoe het afloopt. Wie heeft gelijk, ikke niet weten. Als ik er vanuit moet gaan dat iedereen liegt heb ik ook geen leven meer :lol:

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

hoi gezondverstand,,,,, ik krijg een lach als ik van u hoor,
u brief is zaterdag aangetekend verstuurd,, ik ben ook benieuwt!!
die gaan ze niet leuk vinden :mrgreen:
groetjes astrid

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door Mallemalle »

ach die tekenen niet eens voor ontvangst, mark my words

en zoja, wat dan nog?

niks nada nop, lak en scheit aan

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

nou ,dat maakt toch wel verschil,!!

GezondVerstand10
Berichten: 263
Lid geworden op: 04 mei 2009 10:48

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

Mallemalle schreef:ach die tekenen niet eens voor ontvangst, mark my words

en zoja, wat dan nog?

niks nada nop, lak en scheit aan
Als ze geld van Astrid42 willen zal de garage na de brief aktie moeten ondernemen. Als het verhaal van Astrid waar is zullen ze geen succes hebben. Zo niet dan...... Dat zal uiteindelijk de rechter dan beslissen

Gesloten