LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto hoogendorp katwijk

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jacobha
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2010 10:14

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door jacobha »

Misschien een stomme vraag, maar bent u al langs geweest om het persoonlijk aan ze te vragen/vertellen?
Of woont u heel ver weg?
Ik zou dat eerst eens doen voordat u het bedrijf als onbetrouwbaar bestempeld.
gr. jaap

vincent34
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2010 22:06

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door vincent34 »

Wij hebben juist een hele goede evaring met het bedrijf!! en vind dat dat ook gezegd mag worden! :D

En vind het ook niet juist en slim om op deze manier een bedrijf in een kwaad daglicht te stellen en zeker voor zo iets onbenulligs!

U mag denk ik blij zijn dat u de auto mocht omruilen, dit gebeurd tegenwoordig nergens meer.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

U mag denk ik blij zijn dat u de auto mocht omruilen, dit gebeurd tegenwoordig nergens meer.
Volgens mij hebt u de deal niet helemaal begrepen...

vincent34
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2010 22:06

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door vincent34 »

Het gaat niet om de deal, daar gaat de koper toch over die zijn daar toch zelf bij.
En als je een geschil hebt ga er toch naartoe en bespreek het met hun.

Maar niet via dit forum een bedrijf proberen zwart te maken, vind ik laf!
Als er nou echt iets aan de hand is oke, maar niet voor dit toch?

Nogmaals
Wij hebben een goede ervaring, goede service aardige mensen absoluut geen problemen mee, zou er zo weer een auto kopen.

diny69
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2010 15:45

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door diny69 »

ten eerste maak ik niemand zwart, ik vraag om ervaringen juist omdat ik van mening was dat het een redelijk goed betrouwbaar bedrijf is/was...
ten 2e heb ik 3 keer telefonisch contact gehad waarin me alle keren is verzekerd dat ze de accu zouden vergoeden...eerst moest ik de rekening faxen,2 keer gedaan vervolgens mailen ook gedaan en verzenden ook gedaan.....de fax was dus stuk....vertelden ze aan de telefoon....dus vervolgens zenden per post en mailen.
de auto die ze inruilden was jonger, dus daar verdienen ze wat op...logisch ook anders ruilen ze niet om dus dat hun omruilden is logisch zakelijk gezien ik snap niet waarom agressie tegen mij....ik bel ze tot 3 keer toe,hun bieden aan te vergoeden vragen tot 3 keer de rekening op verschillende wijze dat doe ik ook wat doe ik dan eigenlijk verkeerd??? een man een man een woord een woord....ze kwamen uit zichzelf met het vergoeden, als ze dat niet willen hadden ze dat ook kunnen zeggen, eerlijk zijn is toch het meest prettig voor alle partijen.
ik heb verder niks tegen het bedrijf, of behandeling of werkwijze van hun alleen als je iets zegt doe het dan of beloof het niet!
Dus ik snap de aanval niet, en ik ben zeker teleurgesteldt in dit bedrijf ja, puur omdat ze niet nakomen wat er beloofd is en die teleurstelling mag ik delen op dit forum....ik maak niemand zwart,doe geen valse of lelijke beschuldigingen ........dus ik vind na alle moeite die ik heb gedaan dat ik wel degelijk in mijn recht sta........

diny69
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2010 15:45

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door diny69 »

vincent34 schreef:Het gaat niet om de deal, daar gaat de koper toch over die zijn daar toch zelf bij.
En als je een geschil hebt ga er toch naartoe en bespreek het met hun.

Maar niet via dit forum een bedrijf proberen zwart te maken, vind ik laf!
Als er nou echt iets aan de hand is oke, maar niet voor dit toch?

Nogmaals
Wij hebben een goede ervaring, goede service aardige mensen absoluut geen problemen mee, zou er zo weer een auto kopen.

zo te zien registreer je je enkel om hier aan deel te nemen, en ben je erg positief en erg in de aanval....ik heb het met hun besproken 3 keer gebelt,gefaxt,gemailt en per post.................in mijn optiek is dat genoeg.....na belofte van hun en uitblijven van de daad schreef ik hier pas.
dat ik blij moet zijn met de ruil,daar gaat het hier niet over en als je goed leest ben ik zelf blij met de ruil dat wil niet zeggen dat als er na de ruil iets niet klopt en daar afspraken over worden gemaakt het netjes is als men die nakomt, anders moeten ze die afspraak niet maken.
en dat ze nu in hun recht zouden staan om niks te doen omdat het hier beschreven staat is onzin, als ze beloften nakomen staan ze hier niet!
misschien eigenbelangen dat u zo fel bent?
en dat alleen dit topic u interesse heeft is ook vaag, sorry.....dus als men eerlijk was geweest en beloften zouden zijn nagekomen was er geen vuiltje aan de lucht en waren we ook voor dochter zeker daar gaan kijken voor nog een twingo......
en in een gezin met 5 kinderen is 96 euro niet iets onbenulligs..........zeker niet als je vergoeding wordt belooft,en jezelf een eerlijke deal dacht te hebben.....

diny69
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2010 15:45

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door diny69 »

gerland schreef:@diny69,

U moet gewoon bellen, zoals al eerder geadviseerd is.

Ik vind het niet normaal dat u, omdat u na slechts anderhalve week nog geen reactie ontvangen had, dit podium zoekt om een bedrijf zwart te maken.
Normaal is: bellen, met de vraag of (na kapotte fax), mail en brief wel ontvangen zijn, en zo ja, wanneer u een reactie (tegemoetkoming) kan verwachten. De meeste consumenten reageren zo, met meer kans op succes, lijkt mij.

U doet het bij uw klacht bovendien voorkomen alsof u maar liefst drie keer gecorrespondeerd heeft. Dat is niet juist. U heeft gelijktijdig gemaild en per post gestuurd. Los van het feit dat één van die acties overbodig was, maak je ook hier geen vrienden mee.

Via via zij de publicaties op dit forum alllang bekend bij deze firma. Mogelijk dat men, vanwege uw manier van communiceren, heeft gedacht "die mevrouw kan nu de pot op".
Iets wat u dan tenminste deels aan u zelf te danken hebt.

Wilt u nog enige kans maken op een vergoeding, pak dan alsnog de telefoon.

gebelt,3 keer, gemailt,gefaxed en gepost.....wat moet je als consument meer??
hun kwamen zelf in 1e telefoontje met vergoedingvan de accu.....

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door JtC »

Ik denk ook dat op een gegeven moment de koek op is als koper. Kan het me in ieder geval wel goed voorstellen.
En zwartmaken? Wel ja, kijk eens naar andere topics waar voor minder bedrijven al per definitie worden uitgemaakt voor rotte vis. Dit topic vind ik nog wel een aanleiding om kritisch te zijn t.o.v. het betreffende bedrijf. En kritisch mag in dergelijke gevallen altijd. Van zwartmaken is naar mijn mening hier geen sprake.

diny69
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2010 15:45

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door diny69 »

nou helaas het gaat nog even verder...
Afgelopen vrijdag de uitlaat eronder vandaan gevallen...ANWB erbij netjes nieuwe beugels erop....maakt de man van de wegenwacht ons attent op een gat in het subframe van 3 bij 4 cm, wij laten de papieren zien 15 maart geodgekeurd...
Volgens die monteur zat dat gat er toen op zeker ook, de auto staat bij ons altijd binnen en we rijden bijna niet...dus hij zei ook hier had de auto NOOIT mee goedgekeurd mogen worden. (men moet er vanaf geweten hebben, het gat viel nl erg op)
Dus 2 maanden oud....vervangen beugels uitlaat koste ons 5 euro, 96 accu, en nu vervangen subframe 300.....dus 400 euro in nog geen 2 maanden.
De man van ANWB raadde ons aan daar toch maar liever geen auto meer om te ruilen, en begreep ook de ruil van hun kant....ik nu ook :(
En ik maar denken een eerlijke ruil te hebben alleen een oudere auto......waar 2 ruilen moet 1 huilen das wel duidelijk wie in deze.
Voel me nu zo blond :(
Ik ga altijd van het goede uit in de mensen.......helaas

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

Voel me nu zo blond :(
Ik ga altijd van het goede uit in de mensen.......helaas
Je hoeft je niet te schamen, Diny. Dit kan iedereen overkomen. Het zegt meer over het bedrijf dan over jezelf. Het is gewoon intriest dat, als je mensen voor de eerste keer ontmoet, je meteen al een hele partij reserves en voorbehouden moet maken om jezelf te beschermen.

Blijf alsjeblieft uitgaan van het goede in de mensen, maar realiseer je dat je jezelf, ondanks hun goede kanten, tegen sommige mensen in bescherming moet nemen.

Hopenlijk blijft het hierbij, en krijg je niet nog meer onverwachte reparatiekosten.

diny69
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2010 15:45

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door diny69 »

Helaas na een nader onderzoek ivm de roestplek op het subframe stond de auto vandaag op de brug en constateerde de garage hier dat de uitlaat toch geheel vervangen moet worden.
1e deel tot aan de kath 114 euro, laatste deel 77 euro....dus tel er maar zo'n kleine 200 bij... :(

Sista Whistle
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2011 12:33

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door Sista Whistle »

Momenteel zit ook ik in een behoorlijk vervelende en nogal vreemde situatie met Hoogendorp auto's. Mocht ik er niet met hen uitkomen, zal ik ook zeker hier mijn ongerief en hun oneerlijkheid uitgebreid toelichten!! Wordt vervolgd, al hoop ik dat dát niet nodig zal zijn...

teleurgesteldinhem
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2011 18:43

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door teleurgesteldinhem »

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Belooft alles op te lossen en te maken, en dat uiteindelijk laten doen. Ga ik naar een andere garage ter controle, die hele gekochte auto is een gammel barrel, NA REPARATIE! Hij heeft hier en daar wat gesmoeselt maar het is niet opgelost. En niet redelijk mee te praten.
KOOP HIER NIET. Er is een nog langer verhaal, daarvoor kunt u mailen.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 okt 2011 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: auto hoogendorp katwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik naar de bouwjaren kijk van de auto's die hij verkoopt: controleer altijd alles zelf, neem de tijd om over de verhaaltjes van de handelaar na te denken, laat je niet onder druk zetten. Dat geld niet alleen voor die hoogendorp, dat geld voor iedere handelaar in auto's van dat soort bouwjaren.

Gesloten