LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik Fit - Barneveld

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
erwinvanveen79
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 feb 2011 11:44

Kwik Fit - Barneveld

Ongelezen bericht door erwinvanveen79 »

Ik heb een VW polo van 2003.

1e keer naar KF (Barneveld) voor apk, hierbij moesten de remmen vervangen worden. Dit laten doen.

Nu begonnen in eens (na een 2 mnd) de remmen te piepen, wij weer bellen, kom maar langs zeiden ze. Ze hebben het spul opnieuw er op gemonteerd, probleem was weer verholpen.

Nu afgelopen vrijdag weer problemen, piepend geluid, waarschuwingsindicator brandde op het dashboard. Lampje express nagevraagd bij de dealer.
Terug na KF, hier is zijn remblokken en renschijven vervangen, leek allemaal goed, maar toen ging het lanpje weer branden (na 3 km mee gereden te hebben). Weer terug, nu konden ze niet direct vinden, hij staat nog bij KF.
Weer een slecht beurt voor KF

Gr Erwin

schoepioen
Berichten: 85
Lid geworden op: 05 okt 2010 10:13

Re: Kwik Fit - Barneveld

Ongelezen bericht door schoepioen »

Dat je nieuwe remmen gaan peiepen is vrij normaal en komt veel voor (helaas!). Sinds ik het zelf aan de hand heb en wat naspeuringen heb gedaan, ben ik hier achter gekomen. De schijven en blokken zijn van een ander materiaal dan de eerdere remschijven en -blokken. Waardoor het lampje gaat branden weet ik niet. Zou er eens op Google'en. Wie weet kom je het antwoord tegen. Het is dus niet meteen een (grote) fout van KF.

Kwik-Fit Webcare
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 jul 2008 10:59

Re: Kwik Fit - Barneveld

Ongelezen bericht door Kwik-Fit Webcare »

Geachte heer Van Veen,

Zou u uw kenteken willen mailen naar [email protected]?
Wij willen dit graag in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Sander
Kwik-Fit Webcare Team

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Kwik Fit - Barneveld

Ongelezen bericht door Mallemalle »

schoepioen schreef:Dat je nieuwe remmen gaan peiepen is vrij normaal en komt veel voor (helaas!). Sinds ik het zelf aan de hand heb en wat naspeuringen heb gedaan, ben ik hier achter gekomen. De schijven en blokken zijn van een ander materiaal dan de eerdere remschijven en -blokken.
welnee , is helemaal niet normaal, kopervet gebruiken bij remblokkenmontage tegen piepende remmen , maar dat zal bij kwik fit wel niet gebeuren

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Kwik Fit - Barneveld

Ongelezen bericht door ronald g »

Zo werkt het niet bij kwikfit de plaatjes die het piepen voorkomen worden gewoon niet terug geplaatst. Een goede garage slijpt de blokken aan de randen iets af en monteert ze inclusief plaatjes weer terug.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Kwik Fit - Barneveld

Ongelezen bericht door Mallemalle »

blokken afslijpen?

dat lijkt me ook wat vreemd, ik heb het iig nog nooit hoeven doen, en gebruik je die plaatjes in combi met kopervet is er niks aan de hand

Gesloten