LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rsn rijbewijs service nederland

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.

moeten rijschoolen en rijservice beter woorden geregistreerd?

Peiling eindigde op 23 jun 2008 22:33

ja, dan heb je er meer vertrouwen in
0
Geen stemmen
nee, want dan is er ook geen concurrentie meer
0
Geen stemmen
je moet gewoon niet zo veel keuze hebben in rijschoolen
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

dominicv1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2008 22:19

rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door dominicv1 »

ik kan nergens echt meer informatie vinden over het rsn.
ik kan ook geen mensen vinden die via deze service hebben gelest.
ze willen ook wel dat je heel snel alles akkord gaat.
maar de eninge zekerheid is dat je pas in 2009 hoeft te betaalen.
moet ik dat allemaal gloven ?
je krijgt ook overal korting op als je het via de telefoon doet.
moet ik deze service vertrouwen of niet.
heeft iemand via deze service gelest of weet je er meer over dan wil ik dat graag ook weeten. [/quote]

jackij
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2008 22:06

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door jackij »

ik rij ook via r.s.n maar nu heb ik dus het probleem dat zij mijn rijinstructeur niet betallen en dat ik wel voor op heb moeten betallen en nu ik dus zit met de vraag als het nu nog wel goed komt .
ze verwachten wel van je dat je vooruit betaald maar daarna is er niemand te vinden die d ekosten betallen voor je rij lessen .
dus r.s.n is een slechte optie .


gr jack tobben

bobbie1980
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 nov 2008 23:08

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door bobbie1980 »

tis niet best bij rsn. succes allemaal. hoop dat jullie je geld terugkrijgen.

bobbie1980
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 nov 2008 23:08

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door bobbie1980 »

de rijscholen doen tegenwoordig maar wat. ik vind dat het cbr moet optreden. zij kunnen rijscholen toch makkelijk verbieden om dit soortpraktijken te doen!!!!!!!!!!!!!!!!

Examinator
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 feb 2009 20:48

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door Examinator »

Ik adviseer gedupeerde leerlingen hun vordering bij de curator in te dienen. Ik zou ook de overeenkomst tussen RSN en de rijschool bij de rijschool en bij de curator opvragen. Daarin staat vast vermeldt dat de rijschool leerlingen van RSN zou ontvangen en dat de rijschool de leerling rijles moet geven. Ze zijn vast vergeten in de overeenkomst op te nemen dat indien RSN niet uitbetaald aan de rijschool dat er dan geen verplichting meer is om rijles te blijven geven. Je kunt je rijschool daar op wijzen en hem aan zijn verplichting houden dat je gewoon rijles van hem krijgt omdat dat met RSN is afgesproken. Als RSN de rijschool niet heeft voldaan dan is dat zijn probleem en moet de rijschool maar actie ondernemen richting de curator. Als het je te moeilijk wordt dan adviseer ik je met meer gedupeerden 1 goede advocaat in de arm te nemen om het een en ander af te dwingen danwel een regeling met je rijschool te treffen. Op www.antirsn.hyves.nl tref je meer gedupeerden aan. Succes!

s4m
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2010 13:02

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door s4m »

Beste mensen,

Ook ik heb (inmiddels ruim 3 jaar geleden) bij RSN rijles gehad.

IK BEN ER TOTAAL NIET OVER TE SPREKEN. :evil:
Ik heb iedereen afgeraden er te gaan lessen of er zelfs over na te denken!

Ik had een totaalpakket van 15 lessen, theorieboek, 1e examen en het zogenaamde examengarantie dat ik het 2e examen van RSN zou krijgen mocht ik de 1e keer niet slagen om te bewijzen dat het slagingspercentage echt hoog is door de goede instructeurs. Het hele pakket heeft mij ruim
€ 2.500,-- gekost. Dan heb je nog niet eens een theorieles of examen erbij.

Ik heb mijn 2e examen nooit gekregen maar wel problemen. Ik zou niet betaald hebben en daarom zou mijn recht op het 2e examen vervallen zijn.
Dit spreekt alle regels tegen want als ik niet alles afbetaald zou hebben zou ik ook nooit de 1e keer af hebben mogen rijden.

Daarbij heb ook ik van mijn instucteur vernomen dat hij niet betaald kreeg terwijl ik alles afbetaald moest hebben voor ik wou afrijden.
Ook ik kan niks meer vinden over RSN.

Wel ben ik op een site gekomen van All-in-Solo. Het is een vergelijkbaar idee maar tot nu toe veel klantvriendelijker. Ook hier kan op basis van een proefles worden bepaald hoeveel lessen je nodig heb en zijn er verschillende mogelijkheden/pakketen. Ik heb bij telefonisch contact wel gevraagd of zij niet het "voormalige"RSN zijn waarop geantwoord werd, nee zeker niet mevrouw. Toch ga ik bij de Kamer van Koophandel eerst na of de instantie waar ik mee in zee ga of zij niet het voormalige RSN kunnen zijn om mij te behoeden voor een 2e fout. :D

De betere
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 okt 2008 22:53

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door De betere »

All in Solo was er al tijdens De RSN,
Maar verder onderzoek op deze site leert dat je hier niet veel beter af bent.
Logisch, want ook deze club moet het hebben van wanhopige rijschooltjes die zich aansluiten.

Kies voor kleine of middelgrote regionale Bovag rijschool.( vanaf 40 examens )

zijn op het oog vaak iets duurder, dit omdat ze transparant zijn, je niet een pakketje voorhouden van 25 uur wat je toch niet haalt, om later met dure vervolg lessen te komen.

Rijexpert
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:59

Re: rsn rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door Rijexpert »

6 maanden lang heb ik bij all in solo heel veel geld betaald. 2 keer gezaakt trouwens elke keer in een andere auto met een andere instructeur. daarna was ik spuugzat en heb ik me aangemeld bij verkeersschool Rijexpert. ik heb maar 8 lessen gehad en veel meer geleerd dan binnen 6 maanden bij all in solo. en afgelopen woensdag ben ik eindelijk geslaagd in Rotterdam. :D

succes allen

Gesloten