LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] btc tiger 4 takt verliest vermogen op lange afstand

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
stefanketelaars
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:38

btc tiger 4 takt verliest vermogen op lange afstand

Ongelezen bericht door stefanketelaars »

Hallo mensen.


Ik ben sinds een tijdje de eigenaar van een baotian tiger 4 takt uit 2014 met 7200 km.

21-1-2016 groot onderhoud gehad vario vervangen kleppen gesteld en v snaar vervangen.

Nu het volgende af en toe op lange afstanden vol gas verlies ik ineens langzaam steeds meer power. Als ik dan stop en even wacht rijd i weer alsof er niks is geneurd. Start ook prima.... heeft iemand een idee wat dit kan zijn.


Alvast bedankt 

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: btc tiger 4 takt verliest vermogen op lange afstand

Ongelezen bericht door 1JanV »

heb je olie vervangen? hoe staan de kleppen nu? 7200km is gemiddeld dat de blokken vastlopen bij verkeerd onderhoud.

stefanketelaars
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:38

Re: btc tiger 4 takt verliest vermogen op lange afstand

Ongelezen bericht door stefanketelaars »

Ja bij de onderhoudsbeurd heeft ie ook nieuwe olie gehad kleppen geen idee ze zijn door de scooterboer gesteld. Onderhoud volgens boekje

stefanketelaars
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:38

Re: btc tiger 4 takt verliest vermogen op lange afstand

Ongelezen bericht door stefanketelaars »

Kan dit een warmloper zijn ??? Verder rijd ie prima ook niks gehoord toen ie voor een beurd is weggegaan

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: btc tiger 4 takt verliest vermogen op lange afstand

Ongelezen bericht door 1JanV »

gaat om het geheel, varia , v-snaar, rollen, kleppen, mogelijk ook koppeling, zelf een lege band kan een oorzaak zijn. of een silent rubber stuk van de ophanging waardoor het wiel scheeftrekt. versleten zuigerveer of vast gekoekte zuigerveer, maar goed dat zal die scooterboer ook wel weten.

Gesloten