LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Myhealthclub Nijmegen door medische redenen

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Neptunes23
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2014 15:05

Opzeggen Myhealthclub Nijmegen door medische redenen

Ongelezen bericht door Neptunes23 »

Beste Radar

Vanaf 5 September ben ik al bezig bij de club op te zeggen.
Tot heden is dat nog niet gelukt. Ze zeggen dat je een jaar vast zit aan jouw contract maar met een medische verklaring en schriftelijke brief kan je opzeggen. De club geeft aan dat je de 2,5euro verzekering erbij moet hebben maar dit is onzin geen enkele sportschool heeft dit beleid. O.a. bij Basicfit, fit4forfree, en alle mogelijk budget sportscholen in Nijmegen. Hun zijn vrij uniek in hun beleid. Ook heb het juridisch loket ingeschakeld en die vertelden mij ook dat je gewoon kan opzeggen met een schriftelijke brief ZONDER doktersverklaring dit staat in hun eigen reglement.Na een hoop getouw trek en de Manager Marcello Mazzoccone persoonlijk te hebben gesproken gaven ze aan dat ze fout zaten dat mijn brief niet naar het hoofdkantoor is gestuurd. De deurwaarder van Agin vertelde mij dat... Als club ga je zo niet om met mensen/klanten. 7 Februari moet ik voorkomen en kijken of hun schuld zijn of ik...

Neptunes23
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2014 15:05

Re: Opzeggen Myhealthclub Nijmegen door medische redenen

Ongelezen bericht door Neptunes23 »

Zo ik heb de rekening binnen en er wordt beslag gelegd op mijn loon maar liefst 856,49 + 328,18 wat ik zie op de brief die mijn werkgever heeft aangemeld.

Ik vraag mij af en toe was waar ze de bedragen bij elkaar sprokkelen...

als je geen werkt hebt en kiest om te eten inplaats van een sportschool af te betalen dan kies je voor eten.

De kosten zijn van 178 tot over de duizend heen gegaan gekkenwerk is dit.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Opzeggen Myhealthclub Nijmegen door medische redenen

Ongelezen bericht door harley68 »

Maar dan ben je dus op 7 februari in het ongelijk gesteld?

Gesloten